Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 657

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
wstine - Ikke medlem lenger2011-08-23 21:42
Antall innlegg: 2369

Senterpartiet
Senterpartiet ja...... Lusekoftepartiet, Vassendgutane, rømmegraut og dravle, lefseklining (hva nå det måtte være). Snakk dialekt, skriv nynorsk-partiet.

Distriktspolitikk. Milliardersluk av broforbindelser til den ytterste nakne ø, befolket med 19-20 mennesker.
Maurslukere i statskassen, suger til seg subsidier. Prøver å lokke til seg flere bofaste med skatteletter, subsidierte boliger, tomter, høyere lønn. Uten at det hjelper. Sutrer over ufaglært arbeidskraft innen skole og helse/omsorg. Skoler med 8-9 elever.

Og ulven! Ulven er liksom fienden. Og en og annen bjørn. Helledussen!
Men sauer skal dem ha, og pelsdyroppdrett som attåtnæring. Subsidiert dyremisbruk på sitt verste.

Ruser rundt med traktoren sin. Særlig i rushtrafikken. Hva har de på veiene å gjøre? Skaper trafikkfarlige situasjoner. Hva med litt smidighet? Slippe trafikken forby? Nei, de putrer på i John Deeren sin.

Ikke stem Senterpartiet er du søt!

POLITIe2011-08-23 21:43
Antall innlegg: 39

Leva livet

Maloh2011-08-23 22:15
Antall innlegg: 136

Ja, nå har du fortalt oss hvorfor vi ikke skal stemme Senterpartiet. Når skal du fortelle hva du syns vi bør stemme da?

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-23 22:20

Du skjønner det Maloh at det får bli opp til den enkelte. Det er flere partier å velge blant. Stem i vei, men styr unna SP! Det er budskapet.
Dette lurvete bondepartiet.

Det skjønner du nok. Og jeg tenker at du er så enig.

ajnor2011-08-23 22:26
Antall innlegg: 958

Kjære wstine...

Har du noen gang vært utenfor ring 3? Vet du egentlig noe som helst om hvordan det f.eks. er å drive jordbruk i Norge? Hvis du virkelig mener halvparten av det du skriver i innlegget ditt, så har du rett og slett ikke peiling!

Lista mi kunne vært 1 mil lang, men jeg tror ikke du på noe sett og vis vil forstå. Rett og slett uvilje, tror jeg det går på.

Og nei, jeg stemmer faktisk ikke SP.

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-23 22:30

Jeg er så heldig å bo i en kommune som er fri for SP-representanter i bystyret. Det er en lettelse!

Håper resten av landet tar til vett og sørger for SP-frie bystyrer i det ganske land!

La oss alle bidra med vårt!

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-23 22:56

kjære ajnor......

Nei, jeg har absolutt ingen peiling på jordbruksdrift. Det skal være sikkert og visst.

Men her kan du kikke på en link: "Her undervises barna av ufaglærte".
www.nrk.no/nyheter/i.../1 .7756497

Slik er ståa, tross gullkantete rekrutteringstilbud.
Helsesektoren sliter også vet du.

Fint at du ikke stemmer SP!!

Maloh2011-08-23 22:57
Antall innlegg: 136

...ja, bidra med vårt, ja, og hva skal så wstine bidra med?

wstine - Ikke medlem lenger2011-08-23 22:58

Jeg sprer mitt gode anti-SPbudskap til Maloh og de andre leserne.

Og stemmer selvsagt heller ikke SP, men et helt annet parti. Og det syns jeg maloh også skal gjøre. Jeg regner med deg Maloh!

DULLE2011-08-23 23:55
Antall innlegg: 62

Lurer på om wstine har tatt seg bryet med å lese Senterpartiets program i den kommunen han/hun bor?
Minner om at det er KOMMUNEVALG!!!

Bhå2011-08-24 00:07
Antall innlegg: 232

Ser den linken med "her undervises barna av ufaglærte". Tross i at minst 99 prosent av alle foreldrene i dette landet IKKE har kokkeutdanning, og ikke er eksperter på ernæringsfysiologi, eller hva det nå heter, så vokser tross alt ungene opp og har det tålig bra. Det blir faktisk BRA mennesker av det likevel.

USA - Ikke medlem lenger2011-08-24 00:19
Antall innlegg: 1252

Det er så mange som drømmer om et tilværelse på landsbygda mellom grønne enger og skoger og bekker og fjellbekkevann klare blå, men dem sitter fast i byens eksos og støy i en stressende jobb og masete hverdag.

moodymean - Ikke medlem lenger2011-08-24 02:56
Antall innlegg: 3

Er det ikke bra at vi produserer mat i Norge?
Må vi bruke ressurser og forurense ved å importere mat fra andre land?

Ulven kan da få leve i fred likevel, og pelsdyrnæring er noe svineri (på linje med kyllingfarmer og fiskeoppdrett) ...

snubi2011-08-24 08:20
Antall innlegg: 500

Kan ikke annet enn å si at jeg ler så jeg griiiner av hovedinnlegget, fantastisk morsomt skrevet! Dette er jo helt klart satt på spissen, men samtidig kommer budskapet frem. Synes bare det var veldig artig å lese.

Styrer unna SP ja, men samtidig styrer jeg så klart unna FRP i samme slengen....sånn når vi først er i gang mener jeg!

olapaloma2011-08-24 08:25
Antall innlegg: 115

Eg stemmer sp og er faktisk stolt av det, ja eg står faktisk på liste og 12 september vil det vise seg om eg er vorten politikar.

AaseB2011-08-24 09:37
Antall innlegg: 8147

Gå heller og ta deg ei pære, Wstine!
Du kjedar deg igjen, tydelegvis....
;-)
Flott at du står på liste, olapaloma!
Altfor mange gidd ikkje engasjere seg, men sitt heller på nettet og sutrar over politikerar som faktisk prøvar å gjere ein forskjell.

Stigende2011-08-24 09:45
Antall innlegg: 285

Ja! til en saklig valgkamp.

mor482011-08-24 09:50
Antall innlegg: 66

Takk for et kjempebra innlegg i SP's valgkamp wstine:-)
Når det gjelder ironi er du her på høyde med Jespersen- veldig bra:-)
Men i tilfelle jeg skulle ta feil her må jeg rette på et par av dine;
Jeg har ofte stemt SP men går ikke i lusekofte, liker ikke Vassendgutane eller dravle og skriver ikke nynorsk. Er til og med imot pelsdyroppdrett-
Har faktisk også hatt sauer- bl a for at du og andre skal få mulighet til å spise fårikål og fenalår og sånt:-) Noe imot det?

Emmas2011-08-24 10:57
Antall innlegg: 1671

Takk og pris for DEMOKRATIET, sauer, ulv, bjørn og annet mangfold!
Gå ut i din kommune og stem på akkurat det du vil! :) :)

olapaloma2011-08-24 11:31
Antall innlegg: 115

eg brukar heller ikkje lusekofte men både skriv, les og snakkar nynorsk og likar dravle men kva er gale med det? Trur ikkje det har noko med kva politisk parti ein tilhøyrer men kvar ein bur. Lykke til med valget og les dei ulike partiprogramma før du bestemmer deg, kva vil gagna kommuneinnbyggarane der du bur.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?