Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 406 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 21:16 | |
![]() | FRP Hva er det med FRP-politikere egentlig? Trond Birkedal, Bård Hoksrud, Søviknes...... og nå altså Odd Beston... www.dagbladet.no/201.../1 8937939/ Ikke rasistisk? Jomenn sa jeg smør! | |
ajnor | 2011-11-08 21:32 | |
![]() | Smør, ja... | |
Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:08 | |
![]() | Støtter wstine. Skal dette være en seriøs politiker. La oss slippe sånne i politikken! | |
Kokodrillen | 2011-11-08 22:12 | |
![]() | Dette begynner å bli en trend synes jeg. Noen ganger hender det at politikere sier noe dumt i alle partier, men det har vært veldig mye rart fra FrP i det siste. Jeg tviler på at tillitsvalgte i andre partier kunne finne på å mene noe sånt. | |
Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:33 | |
![]() | En ting til. Lurer på hva Odd Beston vil gjøre med de etnisk norske voldtektsmennene. Sende dem også til Afrika, eller?.. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:34 | |
![]() | og Tybring-Gjedde. Ikke han heller er rasist. I følge seg selv. Hvordan definerer man rasisme i FRP? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-08 22:39 | |
![]() | Beston gjør som Mikkel Rev "sender de til Afrika..." | |
gryern | 2011-11-08 22:55 | |
![]() | Det er jo tross alt FRP det er snakk om, ingen blir vel overraket over noe noen på partiet sier gjør eller mener.. idioter alle som en :P | |
tonjemarie | 2011-11-08 22:57 | |
![]() | Idioter er det vel i alle partier | |
gryern | 2011-11-08 23:20 | |
![]() | det er det, men virker som FRP har majoriteten.. | |
puertorico | 2011-11-08 23:30 | |
![]() | Media er ute etter FRP igjen... Eller som en venn av en venn nettopp kommenterte på facebook i sakens anledning: Tror han mente å si at han ikke var bassist, og at de som synger bass er høye og mørke og sikkert kommer fra Afrika og at hvis man har bass-stemme fordi man har vondt i halsen så vil varmen gjøre godt og siden mange har vondt i halsen så kan det hende de har ørebetennelse også - og da kan de ha hørt feil? Rett fra parti-partituret det der... | |
Kokodrillen | 2011-11-09 00:21 | |
![]() | Det er vel ikke MEDIA sin feil at FrPere slenger rasistiske kommentarer på Facebook ? | |
puertorico | 2011-11-09 00:37 | |
![]() | Neida, Krokodillen. For all del, media har gjort jobben sin her. Dette var et forsøk fra min side på å harselere over diverse fantastiske bortforklaringer. | |
snubi | 2011-11-09 09:02 | |
![]() | Hehe, skikkelig "spot on", puertorico! ;) | |
bris1 | 2011-11-09 10:37 | |
![]() | Det var da voldsomt til hetsing og stigmatisering. Sier mye om den som uttaler seg så unyansert, synes jeg. Bevare meg vel, jeg ville ikke ha ønsket de nevnte personene til å ta viktige avgjørelser i samfunnet, men disse tre (eller fire, om man trekker Søviknes fram fra glemselen) gjør neppe alle medlemmer av FrP til idioter! Bare så det er sagt, jeg er ikke medlem av FrP og har aldri stemt på partiet eller dets medlemmer. | |
Emmas | 2011-11-09 11:35 | |
![]() | Hva er det med hvite menn som denne? Har det rett og slett angst for at de selv ikke skal få spredd sine gener? Er de redde for konkurranse? Er de frustrerte fordi vi, DERES kvinner, kan synes at vi har fått noen vakre, eksotiske menn å se på? ( Ikke kommentar til voldtekst-delen av innlegget hans!) | |
Emmas | 2011-11-09 11:43 | |
![]() | Har de... Ikke: Har det... Sorry! | |
Kokodrillen | 2011-11-09 11:49 | |
![]() | Det er vel ikke noen hetsing å sitere fyren på det han faktisk har sagt. Kan ikke FrP politikerne ta et personlig ansvar for det de selv sier ? De skylder jo på media hver gang, særlig når de har blitt sitert riktig... | |
Cygnus | 2011-11-09 12:18 | |
![]() | Jeg må si jeg er enig med Kokodrillen at det umulig kan kalles hetsing når en simpelthen viser hva en person har sagt - og det er helt utrolig sjokkerende at dette er det en politiker som har skrevet og åpenbart ment (stavingen kan en jo også lure på, men vil jo nødig være snobbete). Vel, de sier jo en får de politikerne en fortjener, men synes dette er helt utrolig grovt. I tillegg er rasisme, som den ofte er, iblandet sex- den siste linjen om damene tyder på det. puertorico: kjempemorsomt! men du ser, ironi tas ofte som alvor - en risikabel sport! | |
bris1 | 2011-11-09 13:04 | |
![]() | Det er ikke hetsing å sitere noen på det de faktisk har sagt, helt enig. Og det Beston ga uttrykk for var primitivt og hårreisende, men når noen tillegger alle medlemmer av partiet samme mening blir det feil. Og det er mitt poeng: det de nevnte politikere har sagt og gjort må stå for deres egen regning, det er virkelig for dumt å ta et helt parti til inntekt for 3 (4) personers regning. Det virker som om det har gått sport i å raljere med FrP. Er det noen som på den måten forsøker å fremstå som reflekterte og intelligente mennesker? Det jeg mener er usakligheter finner dere her: Sitater: wstine: "Hva er det med FRP-politikere egentlig? Kokodrillen Dette begynner å bli en trend synes jeg. Noen ganger hender det at politikere sier noe dumt i alle partier, men det har vært veldig mye rart fra FrP i det siste. Jeg tviler på at tillitsvalgte i andre partier kunne finne på å mene noe sånt. gryern Det er jo tross alt FRP det er snakk om, ingen blir vel overraket over noe noen på partiet sier gjør eller mener.. idioter alle som en :P | |