Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ziosh | 2011-11-13 19:55 | |
![]() | Noe dere ønsker dere hvert år til jul? Noen ting får man aldri nok av og for meg er det ullsokker. Det har stått fast (og av og til helt alene) på ønskelisten min til jul. Er det noen flere som har slike ting man rett og slett ikke får nok av som julegave? | |
| Monnor | 2011-11-13 19:59 | |
![]() | Ønsker meg alltid bøker....og sier ikke neitakk til sjokolade heller :-) | |
| Alfa93 | 2011-11-13 20:19 | |
![]() | Jeg ønsker meg alltid ny PC, men av en eller annen grunn er det aldri noen som har lyst til å kjøpe det til meg... | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2011-11-13 20:20 | |
![]() | sånne forbruksvarer av turutstyr. reparasjonssaker, sportsteip, ullsokker, dykkeloggbøker, vanntette bager, tau og carabiner etc. men aller fineste er det at mor hjelper meg å reparere slitent turtøy | |
| Mizzymizz | 2011-11-13 20:33 | |
![]() | Ønsker meg alltid Rødvin... en fin julegave man kan kose seg med kalde vinterkvelder, eller andre kvelder.... :) | |
| Fidelma | 2011-11-13 20:38 | |
![]() | Jeg ønsker meg alltid kalender med bilder av de jeg er glad i. | |
| utlending | 2011-11-13 20:54 | |
![]() | penger og mer sex | |
| Happy4You | 2011-11-13 20:56 | |
![]() | jeg ønsker meg alltid sjokolade (og det får jeg som regel også :) )! ønsker meg også mange nye venner på teateret som jeg er med i :)! | |
| Boubou | 2011-11-13 21:03 | |
![]() | Fra jeg var 5 til jeg var 15 var det 1) hest og 2) fiolin hvert år. Fikk aldri noen av delene. Siden har det gått i bøker:-) (det har det egentlig gjort hele tiden...) | |
| Boubou | 2011-11-13 21:05 | |
![]() | Hvordan ønsker du deg sex i julegave, utlending? sånn rent praktisk? Skriver du det på en ønskeliste - og hvem ønsker du deg det fra? Julenissen? en eller flere bestemte - eller bare sånn generelt? | |
| Katiem | 2011-11-13 21:09 | |
![]() | Jeg ønsker meg te, da får man så mange morsomme smaker. | |
| mymlen | 2011-11-13 22:06 | |
![]() | Bøker, og veggkalende! Kjekt å ha. Å ønske seg sex (og attpåtil MER av det) på julaften var rart. Hvordan strekker tida til, Utlending? Det går jo i ett hele dagen, fra Tre nøtter for Askepott og til langt inn i julenatta.... | |
| Darrang | 2011-11-13 22:49 | |
![]() | Ønsker meg alltid kalendere, kunstkalendere særlig, får det iblant. | |
| Darrang | 2011-11-13 22:49 | |
![]() | Sex er ikke en julegave. latterlig! | |
| Avery | 2011-11-14 00:10 | |
![]() | Sjokolade,Rødvin,Bøker,hu dpleieprodukter,ullsokker ...Nevnte jeg sjokolade og rødvin..?;)) | |
| gompedyret | 2011-11-14 01:28 | |
![]() | Jeg kan aldri få nok av slips! Masse slips. Flest mulig slips er bra. Alle slags farger. Slips, slips, slips. De må gjerne være røde, med skinntrekk innvendig. Forresten, bytt ut slips med sportsbiler. | |
| Bhå | 2011-11-14 02:24 | |
![]() | Aller øverst på ønskelista mi står noe jeg ikke engang våger å drømme seriøst om. Kontakt med hun jeg er biologisk far til. Har ikke sett henne på over 14 år nå.... sist var hun 5. En gang i fremtiden, kanskje. :-) | |
| heidihv | 2011-11-14 09:50 | |
![]() | Bøker fra Hermon o.l. "Stargate"-seriene Ullsokker!! Velsignede folk som kan strikke! :) | |
| nutitta | 2011-11-14 12:34 | |
![]() | Bhå - Det var et virkelig fint ønske. Håper inderlig at du får det - om ikke til jul, men ihvertfall en vakker dag. Og Utlending vet at han kan skrive hva han vil, for han er jo anonym likevel. Jeg ønsker meg også bøker hvert år, for det er så fint å lese en god bok eller fem. Særlig godt for meg når jeg er på fly, og det gjør jeg rett som det er. Lange flyturer uten noe å lese i er uendelig kjedelig. Og hjemmestrikkede ullsokker er jo toppen! | |
| Oheidia | 2011-11-14 12:53 | |
![]() | Jeg håper du en dag får ønsket ditt oppfylt, BHÅ! Jeg ønsker meg altid bøker, hjemme strikka sokker i flere farger, fine lys, scrappesaker og masser mer. Men, jeg sier aldri hva jeg ønsker meg så jeg må som regel kjøpe meg det jeg vil ha selv. Er selvsagt glad for å få pakker men synes det er viktig at det hele blir symbolsk og synes ikke noe om at jula handler om å imponere hverandre med dyre gaver - for det ødelegger mer enn det beriker. Som voksen er jeg glad for å se på ungene som pakker opp gaver og gleder meg med dem:) | |