Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| salute | 2011-11-17 17:51 | |
![]() | enkelte dager man bør gi seg... Er det fler enn meg der ute som har det slik ? Enkelte dager bør man bare la være å spille mer for ikke å havne flere hundre ned i ranking ? Kun konsonanter eller vokaler....andre dager så får man den ene bingoen etter den andre...eller gjelder det bare meg? | |
| AaseB | 2011-11-17 18:04 | |
![]() | Slik er det bare. Det vanskelege er å gje seg i tide på slike dagar:-) | |
| Hortensdame | 2011-11-17 18:04 | |
![]() | Enig med deg salute, det er dager hvor alt bare går den gale veien. Som du skriver så får en kun konsonanter og vokaler, men for meg bare noen få vokaler, eller man får mange like bokstaver. Det blir å bytte og bytte for å håpe på at det bedrer seg....... Så jeg er helt enig at de dagene bør man å la være å spille ellers så raser man bare nedover på rankingen:( | |
| salute | 2011-11-17 18:06 | |
![]() | Alltid godt å høre at man ikke er alene ;) Har rast fra 2000 til17etellerannet idag...tap og vinn med samme sinn ;) | |
| mymlen | 2011-11-17 18:09 | |
![]() | Nå trodde jeg at denne tråden handlet om vår alles Carl Ivar jeg! Som innså at dagen i går var dagen han burde gi seg. Underlig at ingen av våre diskusjonsivrige medspillere har tatt opp tråden - bokstavelig talt...? Hallo-o! Men ELLERS er jeg på linje med deg, Salute - noen dager nytter ingenting. Og andre får man urettferdig gode kort på hånden. Et godt bilde på selve livet, eller hva? :) | |
| salute | 2011-11-17 18:22 | |
![]() | yupp ! Slik er livet ! Men i motsetning til furtemannen så pakker ikke jeg sammen ;) | |
| BeeJay | 2011-11-17 18:36 | |
![]() | Carl Ivar har spesialisert seg på den forurettede offerrollen gjennom sin politiske karriere. :) Furten og snurt . Mht trådstarters hjertesukk....kunne ikke vært mer enig!!!!:) | |
| BeeJay | 2011-11-17 18:36 | |
![]() | Og jeg pakker heller ikke sammen, men kommer tilbake for mer "juling". ;-D | |
| mymlen | 2011-11-17 18:44 | |
![]() | Ho ho - hva er forskjellen på Carl I. og en gjennomsnitts ordspiller...? Se DET var dagens ordspillspørsmål sann! :) | |
| bastet | 2011-11-17 18:46 | |
![]() | ja slik ligner jeg carl I!! UGGHH! | |
| Emmas | 2011-11-17 18:46 | |
![]() | Nytter det å gi seg? Jeg lurer på om en får de samme bokstavene dagen etter og? Har virkelig vært i en rekke med slike utdelinger. Det kan være gang etter gang med bare konsonanter, eller 4 ier, eller jeg klarer å bli kvitt dobbel g eller f, bare for å få ny forsyning. Jeg vet det står noe et sted om hvordan bokstavene fordeles, men det så for inviklet ut for meg til å skjønne hvordan det foregår. | |
| Emmas | 2011-11-17 18:48 | |
![]() | Men, altså: Jeg gir meg ikke! Ordspill er artig! Får bare leve med at rankingen nok en gang er tilbake på 1700 og noe... | |
| Mizzymizz | 2011-11-17 19:18 | |
![]() | På slike dagen er det best å spille turnering :) man taper ikke ranking og har det litt gøy samtidig... :) | |
| salute | 2011-11-17 19:33 | |
![]() | vet ikke hva forskjellen er - men likheten er at jeg blir furt og sier ikke mer i dag...men jeg kommer tilbake rett etterpå...hver gang ;) | |
| aquariussoul | 2011-11-17 19:37 | |
![]() | LOL, kjenner meg igjen i mye her, selv har jeg bestemt meg for kun å spille 3 spill pr. dag. Ordspill er jo en tidstyv av dimensjoner!!! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-17 19:39 | |
![]() | Derfor spiller man panikk. Rekker endel spill i løpet av relativ kort tid da :-) | |
| ordknapp | 2011-11-17 19:59 | |
![]() | Regner med at brikkene deles ut tilfeldig. Tilfeldig er ikke det samme som jevnt fordelt, selv om mange tror det. Det betyr at alle sammensetninger er mulige, dvs er det mulig å få utdelt alle F'ene i samme spill, ja til og med i samme "hånd". Å få bare elendige bokstaver spill etter spill samme dagen, er derfor mulig, og i utgangspunktet skal det ikke ha noe å si om man fortsetter, eller gir seg og venter til neste dag. Det er like tilfeldig uansett. Men, siden gjentatte dårlige bokstaver og medfølgende tap kan påvirket humøret, og kanskje også prestasjonene, så kan det likevel være greit å gi seg når det bare ikke blir bedre. Det samme gjelder også når man har "glid", da kan gleden over å vinne samt økt selvsikkerhet påvirke spillet den riktige veien. :-) | |
| Cygnus | 2011-11-17 20:05 | |
![]() | det rare er, at en ikke gir seg, men fortsetter katastrofale spill! | |
| Cygnus | 2011-11-17 20:06 | |
![]() | det er dette jeg holder på med i denne stund - har tapt hundrevis, men spiller i vei! | |
| norei | 2011-11-17 20:18 | |
![]() | Tap og vinn med samme sinn????? Bare tullprat, jeg blir dritsur, kanskje litt Carl I Hagen, men slipper å få det riksdekkende media heldigvis. Håper at de jeg spiller mot ikke lider av mine kommentarer vedr. konsonanter i flokk. | |