Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-27 21:11 | |
![]() | Liv etter døden, ja Dere som tviler, se på TV-Norges program som starter kl 21.30 nå på søndag. Nå er det ikke sikkert jeg selv ser på programmet, da jeg har andre interesser, men dere som tviler på at det er noe mer enn den fysiske verden, bør så absolutt se dette programmet. I disse dager er jo også fysikkforskerne på sporet etter andre dimensjoner og andre tidsdimensjoner. Kanskje vil man snart kunne bevise med nedsatte fysiske begreper og matematiske definisjoner andre eksistensdimensjoner på siden av den vi opplever daglig. Selv har jeg opplevd mye paranormalt. Har f.eks. sett gjennomsiktige skikkelser og f.eks. hørt fottrinn på loftet i tomme hus. | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-27 23:28 | |
![]() | Hva mener du? Dersom noe kan bevises å eksistere ER det jo en del av den fysiske verdenen. Og hvordan mener du at man kan bevise noe gjennom en matematisk definisjon? | |
| Amicofritz | 2011-11-28 00:52 | |
![]() | Hehe. Jo sterkere lengselen etter å se "ånder" og denslags er, jo større er sjansen for at hjernen tilfredsstiller behovet. | |
| tombola | 2011-11-28 01:15 | |
![]() | Hvordan kan man høre fottrinn på loftet i et TOMT hus? Ta eventuelt kontakt med Odd Børretzen. (Hjelp, enda en paranormal debatt!) | |
| DannyCool | 2011-11-28 03:34 | |
![]() | Det tror jeg på. | |
| giggsy | 2011-11-28 09:04 | |
![]() | amicofritz: liker | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-28 09:07 | |
![]() | Sorry folkens jeg tar en pause på ubestemt tid angående slike debatter. Det er jo bare naturlig å ikke tro på noe man ikke opplever selv. Synes det er trist for dem som ikke opplever noe paranormalt. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-28 09:32 | |
![]() | hehe; JamesO: minner om at det var du selv som startet tråden.... ;) men men, paus i vei! | |
| cometome | 2011-11-28 09:33 | |
![]() | les Lilli Bendriss sin bok som heter Bevissthetsskiftet 2012 og videre. Der fant jeg bekreftelse på alt jeg har lurt på . Uansett. Jeg syns også det er trist når noen folk kun tror på det de ser og kan ta på .. Men tenk litt på dette. Du sier du elsker en. hvordan kan den andre vite det ? følelser er jo usynlige. du kan ikke gi noen en hard gjenstand som er jeg elsker deg. Du føler det. du kan føle hat. du kan føle glede... Vi bor på en stor rund ting og vi henger fast i den. er ikke dette litt unaturlig kanskje ? Og hvorfor skal vi mennesker bare være her en liten stund ? kun for å leve et vanskelig liv og derretter bli ingenting ? NEI. Heldigvis ikke. Vi har evig liv og vi skal leve mange hundre liv på jorden før vi kommer til der vi egentlig er fra. Og det er et fint sted. Jorden er som en slags skole. Du dør så finner du ut hva du må lære neste gang. Så velger du liv etter hva du føler du må lære. Det er egentlig ganske gøy det :) Døden er bare kroppen som dør så flyr du (sjelen) ut av den og videre. Du kan tenke på det som en banan. Skallet er kroppen og inni selve bananen er sjelen . Det er alltid trist når noen dør, men på en måte er det ikke det. Jo er forferdelig å være her på jorden uten den som forsvant , men den personen forsvinner ikke egentlig. Kun kroppen. Dere møtes jo igjen. Det er kun på jorden det finnes tid. 40 år kan føles ut som evig lenge. Men på den andre siden finnes ikke tid sånn som her. Så når du dør, så kommer de andre noen sekunder etterpå. Er ikke det fint å tenke på ? Det fins ingen død | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-28 09:39 | |
![]() | How about that, cometown! Men 40 år er da ingenting. Jeg har levd i 45 år til nå, og årene har gått som en røyk... Akk, hvor ble disse årene av? ps du: det fins ingen død skriver du. Hvor har du det fra? Lilli Bendriss?? | |
| AaseB | 2011-11-28 10:09 | |
![]() | Det er Alltid interessant med ditt syn på Alle saker, wstine. Med din respekt for andre gjer du sikkert ein glimrande jobb i skulevesenet... Not. | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-28 10:25 | |
![]() | Cometome: Jeg kan ikke se at du kommer med et eneste fornuftig argument for dine påstander. Det du sitter igjen med er bare en ufundert personlig overbevisning som er totalt irrelevant for andre. Forøvrig lurer jeg på hvorfor man må vente et par sekunder på å møte igjen sine døde venner? Du påstår jo at det ikke finnes tid på "den andre siden". | |
| snubi | 2011-11-28 10:38 | |
![]() | Hahaha....føler på meg at dette kommer til å bli en strålende tråd når man ser resultatet så langt ;D Fin-fin underholdning for de som har et snev av sans for satire og ironi ;D | |
| giggsy | 2011-11-28 10:48 | |
![]() | og med Aaseb sitt syn på wstine kan vi vel utelukke psykolog | |
| Cygnus | 2011-11-28 11:14 | |
![]() | Dette lover godt! Men JamesO, det er jo litt skuffende at du setter igang og så trekker deg! | |
| CleverDuck | 2011-11-28 11:18 | |
![]() | Eneste årsaken til at slike metafysiske fenomener som spøkelser, gud påskeharer og sjelen ennå eksisterer, er at det vitenskapelig ikke kan motbevises! Stephen Hawking er da kommet langt på vei i sin forskning, men kan ennå ikke stille sin endelige diagnose "NEI". Så fram til da kan vi andre kose oss med å lese de åndeliges fantastiske rosenrøde drømmer om evig liv. Fantastisk tråd JamesO | |
| sneengel | 2011-11-28 11:22 | |
![]() | cometome; skal du gå rundt å være trist for alle de menneskene som ikke tror og mener det samme som deg, så må du da virkelig ha det litt tungt? Håper du heller kan slå deg til ro med at folk er forskjellige. | |
| cometome | 2011-11-28 11:48 | |
![]() | siden det ikke er tid på den andre siden , må jeg forklare det som noen sekunder for dere som trenger bevis på alt. Dette blir for dumt. Nei jeg kan ikke bevise for dere at det fins liv etter døden. det finner jo dere ut selv en gang . Ja jeg syns det er synd at noen tror at det er ingen ting etter døden her på jorden.men jeg sitter ikke her og er trist på deres vegne.dette er ikke bare meninger jeg har. jeg vet dette helt 100 prosent sikkert. hadde eg trodd at alt ble svart etter et langt liv med slit her på jorden for kun å forsvinne ut i ingenting det hadde eg stukket av for lenge siden for da hadde det jo ikke vært noe vits å være her. jeg skal ihvertfall leve videre sånn som jeg har gjort i mange mange hundre år :) | |
| tvea | 2011-11-28 12:32 | |
![]() | Jo,dette tror jeg på.Men kan vi ikke ha forskjellige meninger da ? Det er jo ikke 100 % fasitsvar på dette temaet,men interessant er det.Ha en finfin mandag alle sammën ! | |
| mymlen | 2011-11-28 15:40 | |
![]() | Jeg kjenner jeg allerede begynner å grue meg til den dagen Påskeharen ikke lenger eksisterer! Kan vi ikke please få beholde ham, CleverDuck? | |