Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 697 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-05 21:23 | |
![]() | Det beste bingo-opplegget - Eg måtte vente veldig lenge på noko her ein dag, og for å korte tida begynte eg å tenkje på kva 6 bokstavar som ville gje flest bingoar uansett kva den 7.bokstaven vart. Ingen blanke. Eg enda på EINRST. Har nokon eit betre forslag? Sidan eg no skriv under litt tidspress, tek eg med berre dei eg kjem på i farten - der var fleire, kanskje nokon vil fylle ut? Eller kome med ei anna 6-bokstavars rekkje som er betre? A - SATIREN B - BRISTEN C - CISTERNe - føreset ein e å byggje på D - STRIDEN E - STRIENE F - FRISTEN G - GNISTRE H - I - J - K - KRISTEN L - STRILEN M - STRIMEN N - O - SORTIEN P - STRIPEN R - S - T - U - V - W - Y - Æ - Ø - Å - | |
get it here - Ikke medlem lenger | 2008-07-05 22:34 | |
![]() | Eit anna godt opplegg er RESTEN. Då plukkar du i tillegg opp alle ord som sluttar på -ene - ei ending som jo ikkje er direkte uvanleg i bingoland. A - RASTENE B - BRESTEN C - D - E - RESTENE F - G - H - I - RISTENE J - K - L - M - STEMNER N - O - P - PRESTEN R - S - T - TRESSEN U - V - W - Y - STYRENE Æ - Ø - RØSTENE Å - Eg er usikker på om bresten går på bokmål, og uansett er det fleire med kombinasjonen din. I alle fall så langt - kanskje det dukkar opp fleire ord både her og der? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 00:47 | |
![]() | Går ikke "Western", "Sverten" og "Kresent"også i den siste listen? | |
starey - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 01:51 | |
![]() | Og "Snerten", "Stærene" og "Streken" | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 01:58 | |
![]() | Med "Grenset", "Slentre" og "Rustene", så er altså W, V, K, G, Æ , U , L og N dekket. | |
Mooseman | 2008-07-06 04:23 | |
![]() | A - RASTENE B - BRESTEN C - D - DERNEST E - RESTENE F - FESTNER G - GRENSET H - I - RISTENE J - STJERNE K - STREKEN L - SLENTRE M - STEMNER N - RUSTENE O - SORTENE P - PRESTEN R - RUSTENE S - STREKEN T - TRESSEN U - RUSTENE V - SVERTEN W - WESTERN Y - STYRENE Æ - STÆRENE Ø - RØSTENE Å - STRÅENE | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 07:32 | |
![]() | Bevaremegvel, Moose, eg innser at eg har tapt, den lista der går nok ikkje an å overgå med min kombinasjon - ! | |
get it here - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 07:32 | |
![]() | hm - eg veit ikkje om eg bør vera nøgd med at eg fann ein lovande kombinasjon, eller misnøgd med at eg berre fann åtte bingoar. einaste bortforklaringa er at eg hadde det travelt - turneringa i går kveld starta 22.30. | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 07:35 | |
![]() | (Men "-ene"-bingoar er no veldig kjedelege, då). | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 09:43 | |
![]() | Forutsett at dei 6 startbokstavane skal vere ulike - er der då nokon betre kombinasjon enn min? | |
Mooseman | 2008-07-06 12:03 | |
![]() | RESTEN er nok en bedre kombinasjon i et slikt tilfelle også ;) | |
Trall | 2008-07-06 13:26 | |
![]() | Trøste og bære, dere ass. :O | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 17:40 | |
![]() | RESTEN har 2 e'ar, Moose.. | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-06 17:57 | |
![]() | Dette partiet er jeg usikker på om jeg forstår tankegangen bak: R - RUSTENE S - STREKEN T - TRESSEN | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 00:00 | |
![]() | R - STRENER S - TRESSEN T - ? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 00:13 | |
![]() | Jaja ja, så det var juks og bedrag involvert ;) T - STRENET, så det mangler bare 2 fortsatt | |
Mooseman | 2008-07-07 08:05 | |
![]() | Med base på 6 bokstaver , RESTEN, så er vel alle nevnte ord greie, eller hva ? | |
get it here - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 09:07 | |
![]() | Nja, poenget er vel å finna ord der kvar bokstav i alfabetet vert kopla saman med basen RESTEN. Det vert difor juks og bedrag, som SyntaxError kallar det, å bruka RUSTENE under R - der er jo U lagt til basen. | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 09:08 | |
![]() | Jo, ordene ser greie ut for meg. Men når du f.eks. skriver N - RUSTENE så inneholder den ganske riktig en N. Men tanken min er at vi leter etter et sekseropplegg hvor man kan få bingo uansett hvilken sjuende brikke man trekker inn. Og at brikken man trekker inn er bokstaven som står først i oppsettet. Har du RESTEN, og trekker inn N, kan du ikke legge RUSTENE. Ordet rustene står tre ganger i oppsettet, men kan neppe løse tre bokstaver. Men stort sett er det mange bra løsninger, og Starey løste bokstaven N med SNERTEN. Så slik jeg ser det mangler vi fortsatt bare et ord på H og et på C. A - RASTENE B - BRESTEN C - D - DERNEST E - RESTENE F - FESTNER G - GRENSET H - I - RISTENE J - STJERNE K - STREKEN L - SLENTRE M - STEMNER N - SNERTEN O - SORTENE P - PRESTEN R - STRENER S - TRESSEN T - STRENTE U - RUSTENE V - SVERTEN W - WESTERN Y - STYRENE Æ - STÆRENE Ø - RØSTENE Å - STRÅENE CiSTERNE redder C hvis man har en vennlig I på brettet. | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 09:13 | |
![]() | ... mangler vi fortsatt et ord _med_ H og et _med_ C. ellers syns jeg "juks og bedrag" er vel harde ord i denne sammenhengen, særlig når man tar bort smileyen bak :) | |