Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 703

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tomplay2012-04-18 21:19
Antall innlegg: 3

respektløst
utrolig mange som melder seg av når de ligger under.synes det er respektløst:((

PHONETIC - Ikke medlem lenger2012-04-18 21:27
Antall innlegg: 9

gi opp knappen er jo dær for en grunn, er vel opp til hvær enkelt å gi opp, er vel respektløs av deg å kalle folk det også. :)))

tomplay2012-04-18 23:05
Antall innlegg: 3

joda men virker som om enkelte ikke gidder å forsette hvis de ikke er langt foran

Fillifjong822012-04-18 23:37
Antall innlegg: 72

Enig PHONETIC :)

Ettigrib2012-04-19 00:59
Antall innlegg: 656

Noen er ivrige på gi-opp-knappen, andre er ikke. Når det kommer til de funksjoner som er innebygget i spillet ser jeg absolutt ikke hvorfor noen skal mene både det ene og det andre negative om folk som benytter seg av funksjonene. Det eksisterer en gi-opp-knapp. Det eksisterer en nekt-knapp. Sjæl bruker jeg begge, og kommer til å fortsette med det. Jeg mener det ikke er uhøflig, og heller ikke respektsløst.

Når det gjelder hvorfor en person bruker gi-opp-knappen er det vel kun antagelser man kan komme med, med mindre noen faktisk forteller hvorfor de gir opp. Det kan være mange grunner utover det at man ligger langt bak, og ingen har vel egentlig noe med de bakenforliggende grunnene.

Nei, la oss beholde både gi-opp-knapp og nekt-knapp, og ikke ta det så tungt om noen gir opp i et spill mot oss (ærlig talt har jeg så langt alltid tatt det som en sier om noen har gitt opp, hallo - masse poeng min vei) eller om vi blir nekta. La oss smile og komme oss videre i livet.

mymlen2012-04-19 07:54
Antall innlegg: 701

Respektløst? Underlig ordvalg.
Se det heller som en enkel vei til høyere rank. Eller trekk på skuldra og start et nytt spill.
Dette er jo bare uskyldig moro/tidsfordriv/hobby - you name it. Ut fra alt det klages over her inne skulle man tro folk gikk inn her med det aller største alvor og med livet som innsats....

Ruschne2012-04-19 08:06
Antall innlegg: 711

Jeg har en opplevelse av at Forum mer og mer har blitt et forum for sutring.

Matsine2012-04-19 10:34
Antall innlegg: 99

Hei!

Vi trenger vel en "klagemur", Ruschne? Men jeg kan være enig med deg. Jeg synes det bare er gøy å chatte litt, men det bør være saklig. Ha en fin dag.

olly2008 - Ikke medlem lenger2012-04-19 11:07
Antall innlegg: 2

det som er det respektløse her inne er at man skal takke for at man taper, der går grensen for meg. De som vinner bør takke. Å mage gjør ikke det engang, selv om de vinner. Desuten bør en si hei eller noe i den duren, når man starter, de fleste gjør ikke det en gang. nei snakk ikke om respektløst, å høfflighet her inne!

trampoline - Ikke medlem lenger2012-04-19 11:32
Antall innlegg: 31

Signerer mymlen. God sagt=) Spiller med livet som innsats hver gang jeg ;)

ellen12345 - Ikke medlem lenger2012-04-19 11:46
Antall innlegg: 60

Er vel en ærlig sak å gi seg vel :-)

cleo20122012-04-19 13:05
Antall innlegg: 4

opplever ofte problemer med nettet.....kan det være årsak.. jeg mener ikke å være respektløs men faller ofte ut eller blir hengende! Bare hos meg??? :)

Rydningen2012-04-19 15:35
Antall innlegg: 166

Det er vel ett greit tegn på at man har det greit, hvis enkle og helt legitime handlinger på ett nettspill er respektløst.

Prøv å fokusere på det - som noe positivt - når det murrer litt etter at noen har gitt opp!

terø2012-04-19 16:20
Antall innlegg: 1916

Sutring i forumet er en uting, derfor tap og vinn med samme
sinn(du skal tape å vinne med samme sinne - hehe).

PHONETIC - Ikke medlem lenger2012-04-19 16:28

er vel bare å drite i om noen ikke skriver hei å hade , eller eller eller, kansje tastaturet ikke virker, eller at man er medlem av P.N.O ( Norges dysleksi Forbund, og vegrer seg for skrivning, da det vektlegges så utrolig mye på rettskrivning og ikke budskap i dette feilfrie samfunnet.

PHONETIC - Ikke medlem lenger2012-04-19 16:31

er vel bare å drite i om noen ikke skriver hei å hade , eller eller eller, kansje tastaturet ikke virker, eller at man er medlem av P.N.O ( Norges dysleksi Forbund, og vegrer seg for skrivning, da det vektlegges så utrolig mye på rettskrivning og ikke budskap i dette feilfrie samfunnet.

Waltie2012-04-19 16:54
Antall innlegg: 146

Det er jo LOV å gi opp... Som småbarnsfar kan det jo dukke opp situasjoner der man bare må stikke - og det gjelder sikkert andre også. Da kan man jo kanskje spørre om man kan passe seg ut i stedet - den som ligger over i poeng vil jo vinne likevel...

Valpen2012-04-19 17:03
Antall innlegg: 448

Vi trenger vel ikke dobbel dose PHONETIC ! Virker vi så teite ?

PHONETIC - Ikke medlem lenger2012-04-19 21:20

ja ja :)))

terø2012-04-20 09:13
Antall innlegg: 1916

Nå er jeg dritt lei stress, panikk, hurtig, spesial,
høflighet, respektløs eller ikke respektløs, og å skrive
tullete innlegg på forumet, så nå har madamen og jeg
bestemt oss for å ta en koselig fredagskveld med
ost, kjeks og rødvin, og ikke en gang slå på TV'n.
Og så skal jeg ta en laaaaaaang trimtur først.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?