Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 354 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Lullen1 | 2012-06-03 23:53 | |
![]() | Tap og atter tap Dette pseudotilfeldige systemet her inne har nå sørget for at bokstavtildelingen har vært i min disfavør i 2 dager. Fra litt over 1100 poeng som jeg hadde klart å oppnå, ble jeg selvfølgelig straffet ved å tape alle runder med unntak av en i disse 2 dagene. Så nå har jeg litt over 800 igjen. Så får jeg høre til dette proletariatet av medlemmer her inne som aldri kommer til å komme opp på noe spesielt høyt poengtall. For å si det sånn, ikke akkurat kandidat til turneringer og vennetreff på Asylet akkurat. | |
kuami | 2012-06-04 00:38 | |
![]() | De fleste av oss har opplevd det samme som deg, mange ganger! Og da blir vi ekstra innbitte for å komme tilbake til gamle høyder, selv om det kan ta tid. Men fortvil ikke! Det er "bare" et spill! | |
ave - Administrator | 2012-06-04 00:51 | |
![]() | Kanskje spesielt derfor du skal dra på vennetreff på Asylet, lullen1, fordi det egentlig er bare sosialt og gøy, dette her :) | |
MusicVenus - Ikke medlem lenger | 2012-06-04 01:14 | |
![]() | Hehe du er nok ikke alene der :) Har etterhvert blitt slik at jeg ikke gidder bry meg for mye med de der rankingene, så lenge det er gøy å spille fortsetter jeg med det :) Så får rankingene ha sitt eget liv. | |
Animago | 2012-06-04 01:43 | |
![]() | Jeg mistet en haug av poeng i sta da alt hang seg opp og maskinen og spillet låste seg helt. Det var fryktelig irriterende, for jeg måtte avslutte safari, og da regner ordspill det som å avbryte et spill, selv om det var nettsiden som klikket. Men, man kan jo ikke gråte av den grunn. | |
Porthos | 2012-06-04 07:16 | |
![]() | Det er fiendetreff på asylet også,fin anledning til å endelig bli kjent med klientellet på svartelista. De oppmøte rådes ta med hjelm(halvlitersglass kylt i skallen gjør vonndt)batong og vievann,i tilfelle han med nicket gamleerik viser sitt sanne jeg. Jeg er ok,du er ok. Med mobilt bredbånd og treg pc har jeg mistet endel rankpoeng, men summa summarum ikke så viktig. | |
nibed | 2012-06-04 18:34 | |
![]() | Jeg har også opplevd dette i 2 dager, får bare håpløse bokstaver he he morro likevel :-) | |
Yvonn | 2012-06-05 00:03 | |
![]() | Enkel løsning på å få masse poeng; Lag deg en email adresse til, lag en profil til OG SPILL MED DEG SELV..... Yeaaaaaa. Gjør ikke det selv da.... er her bare for morro... | |
GreteSB | 2012-06-05 05:15 | |
![]() | Yvonn: Det er juks og vil føre til utestenging. Anbefales ikke... | |
shiraline | 2012-06-05 11:48 | |
![]() | Opplever dette selv, kan vinne alle spill ett par dager også tape alle spill ett par dager. Rart at man får dårlige bokstaver 2-3 dager på rad også omvendt. men pytt pytt det er jo moro lell.Ikke så opptatt av ranking jeg heller,synes det bare er gøy :) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-05 12:48 | |
![]() | Det er brikkemajoren som driver på og gir ut dårlige bokstaver i mange spill på rad, ja så mange spill at dette er statistisk unormalt og skal egentlig ikke kunne inntreffe. Brikkemajoren er en datanerd i 30-årene som lever på cola og hamburgere. Han sitter bare og pønsker ut djevelskap og ser seg ut ofre blkant ordspillerne, dette i samarbeid med sin bror som er utdannet psykolog. Broren skal nemlig skrive en avhandling om hvilke konsekvenser det har at enkelte spillere får utdelt bare elendige bokstaver i mange spill på rad. Det brikkemajoren og psykologbroren frykter mest er at noen ordspillere har studert matematikk og er flinke til det og kan fremvise statistikk på at bokstavene de får tildelt umulig kan ha skjedd ved såkalte tilfeldig utdeling. | |
Cygnus | 2012-06-05 14:27 | |
![]() | Lullen1 - ta det fra meg, som enten raser nedover eller oppover, i dagevis, dette skal være gøy og du må ikke holde deg borte fra asylet eller noe - ikke vær sjenert, men kos deg. Alle er hyggelige, tror jeg på slike treff! Brikkemajoren, som USA påpeker, kn være en djevel innimellom, og jeg har alltid trodd han spesielt mislikte meg (enten bare konsonanter, eller kanskje 4 i'er og så Æ og sånn!) | |
sijoho | 2012-06-05 14:48 | |
![]() | Jeg lurer på hvor mange spill på rad med dårlige bokstaver dere mener. Altså omtrent hvor mange spill spiller dere på 2-3 dager? | |
Yvonn | 2012-06-05 18:24 | |
![]() | Gsbj; Jeg skrev også at jeg IKKE gjorde det selv fordi jeg kun er her for morro..... spiller også ofte selv med folk som har 400-500 lavere poengsum enn meg. Rett og slett for å hygge meg!!!!!! | |
GreteSB | 2012-06-05 19:18 | |
![]() | Jeg så det, syns bare det var på sin plass å nevne det siden det er mange som leser her. Kos deg videre! :) | |
piaf | 2012-06-05 20:16 | |
![]() | @USA: Brikkemajoren er slett ingen datanerd i 30-åra som lever på cola og hamburgere; han er en korrupt liten mann av ubestemmelig alder som er svak for smiger, vodka og banankake. Han treffes sikrest på Majorstubrikken, eller på Den gamle Major, www.gamlemajor.no/. Han har heller ingen bror, men derimot en ond fetter, Feltmarskalken, som morer seg med å gjøre livet surt for tilfeldigbrettspillere ved å plassere de rød feltene slik at bare motstanderen får tak i dem. Feltmarskalken har som langtidsplan å gjøre det sjakkmønstrete gulvet på Den gamle Major om til scrabbleruter som skifter farge når du minst venter det. Feltmarskalken er dessverre ubestikkelig. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-06 00:05 | |
![]() | piaf du snakker om de romantiske eventyrskikkelsene enkelte ordspillere fantaserer om når de skal tildele skyld på en morsom måte pga dårlige bokstavmottagelser. Dette er ordspillere som faktisk egentlig ikke tror på brikkemajorens reelle fysiske eksistens, men de lager altså til en fantasifigur ala det du gjør her som de morer seg med å snakke om. Men... Faktum er at den såkalte brikkemajoren faktisk eksisterer. Han er en datanerd og kan relateres til utviklingen av ordspill.no. Han lever riktignok ikke bare på cola og hamburgere, ja det hender at han tar seg en kebab og en solo på vei hjem fra datainstituttet. Han er ingen liten kortvokst fet mann, han er slank og jogger et par ganger i uken. Hans store drøm er å håve inn penger på ordspill.no en gang i fremtiden. Dette medfører at han av og til utgir bedre bokstavbrikker til ordspillere som ytrer seg positivt til at ordspill en gang i fremtiden skal koste penger å bruke, og motsatt .... Det å regulere bokstavbrikkeleveringen til enkeltspillere gjøres ganske enkelt ved å koble spilleprofilen til et ferdiglaget dataprogram for en bestemt tidsperiode. | |
elki | 2012-06-07 05:23 | |
![]() | Synes det er utfordrende med dårlige bokstavkombinasjoner jeg... Når motstanderen har alle de gode bokstavene, er kunsten å spille taktisk slik at han/hun får minst mulig uttelling. Og ikke glem at mange av de vanskelige bokstavene gir flere poeng, mange muligheter der! | |
mymlen | 2012-06-07 06:13 | |
![]() | piaf og Porthos: takk for en god latter! Hvor ble de av, alle de gale/sleivete/morsomme/lu ne/småvittige/vannvittige / selvironiske/tørrvittige (stryk det som ikke passer) forumdeltakerne som drev verbalt akrobatiske øvelser her inne før? Jeg savner dem...! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-09 19:56 | |
![]() | Brikkemajorens reduksjonsprogram går ut på noe sånt som 5 spill med elendige bokstaver og så noen få spill, ca 2, med normal tildeling. Man behøver ikke rare mattekunnskapene på universitetsnivå for å bevise brikkemajorens eksistens. Men jeg gidder foreløpig ikke å ta frem gamle kunnskaper. Jeg vurderer i alle fall å slette min profil her på ordspill.no om denne elendige bokstavutdelingen fortsetter. Men folket skal informeres i årevis.... | |