Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 756 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| fortuna | 2012-08-01 21:06 | |
![]() | Pakke pakke Finnes det noe kjedeligere enn å pakke, og ikke minst å pakke ut? Og er det greit med blå strømper til marineblå kjole (i bryllup), er er det liksom helt feil? | |
| Waltie | 2012-08-01 21:32 | |
![]() | Nei, å pakke ut er... forferdelig kjedelig, med mindre man har shoppa en del nytt... eller vært på tax-free... Jeg VET at jeg har latt bagen stå ei uke (plukka klær ut av den etter hver dusj) før jeg tok meg i nakken. Legger til at jeg var singel den perioden. | |
| mymlen | 2012-08-03 18:02 | |
![]() | Morsomt å pakke FØR man skal reise et sted, fryyyktelig kjedelig å pakke ut rent/litt brukt/mye brukt og skittent tøy når man kommer hjem... For ikke å snakke om souvenirer, tax-free-varer, gaver osv. Jammen godt ferietiden er over for denne gang! He he. Blå strømper til marineblå kjole tenker jeg at kan være stilig hvis det er rette blåfargen (les: som kvikker opp og ikke skjærer mot den marineblå). Hvis det er et meget stivt og formelt bryllup forventes vel ikke farger på strømpene i det hele tatt...? | |
| solbæret - Ikke medlem lenger | 2012-08-03 21:02 | |
![]() | Hva er egentlig forskjellen på halv fullt og halv tomt? | |
| kasikalli | 2012-08-03 21:03 | |
![]() | Vel, når den er halv full, er den jo halvveis full, men når den er halvrom, er den halveis tom :D | |
| solbæret - Ikke medlem lenger | 2012-08-03 21:06 | |
![]() | Selvsagt er dette et meget godt poeng noe som jeg selvfølgelig har tatt innover meg med den ytterste hensikt å vurdere, både for og imot disse påstandene som de akkurat har kommet med. Likevel er jeg usikker på om dette er den fullkomne forklaring på dette tankevekkende spørsmålet. Er det virkelig det samme om glasset er halv tomt eller halv fullt. | |
| kasikalli | 2012-08-03 21:08 | |
![]() | ? | |
| solbæret - Ikke medlem lenger | 2012-08-03 21:13 | |
![]() | Jeg ser du setter spørsmålstegn ved min kommentar og undres over hva det er som har forvirret dem. Sett fra mitt eget respektive synspunkt er det ikke noe forskjell mellom et halv fullt og et halv tomt glass. Likevel er dette noe jeg har blitt usikker på i den siste tiden etter at min gode og nære venn ba meg så høflig om å gi ham et halv tomt glass med vann. Dermed begynte jeg selvfølgelig å tenke over om det kanskje var en forskjell på tomt og fullt. Jeg ønsket jo selvfølgelig å gi ham den rette mengden med vann. Da jeg satte kruset foran ham virket han fornøyd, men det var noe med blikket hans som sa til meg at han skulle ha ønsket å ha fått litt mindre vann. Derfor lurte jeg på om de hadde en mening om dette ytterst vanskelige problemet? | |
| kasikalli | 2012-08-03 21:15 | |
![]() | AAAAA, ditt dumme solbær, du må alltid være å avansert, og jeg gidder ikke å lese alt det. Er du like dum som bildet ditt forteller du er? Du ser jo ut som en katt! | |
| herr_strert | 2012-08-03 21:18 | |
![]() | solbæret, pjokken er bare barnet enda. Behandl ham som et sådant. | |
| solbæret - Ikke medlem lenger | 2012-08-03 21:21 | |
![]() | Jeg er ytterst fornærmet over dette angrepet mot min person. Jeg ber dem om å be om unnskyldning øyeblikkelig! De kan da ikke oppføre dem på dette viset herr Kassikalli. Ungdommen nå tildags, hvor er det blitt av mannerene? Og deres forsøk på å fornærme meg med alskens ord som fornærmer min intelligens. Det er nok de og ikke jeg som burde bli klokere. Profilbildet som du refererer til i den kommentar er åpenbart ikke et bilde av meg selv og jeg kan forsikre dem om at jeg ikke ser ut som en katt. Det skulle tatt seg ut! Jeg tror vi har sporet av, alt jeg ønsket var å stille et spørsmål. Jeg håper vi kan legge denne grusomme oppførselen bak oss. | |
| kasikalli | 2012-08-03 21:22 | |
![]() | Ok :( unskyld :( Venner? :D | |
| solbæret - Ikke medlem lenger | 2012-08-03 21:23 | |
![]() | Deres unnskylding er akseptert, det vil være meg en ære å få kalle dem min venn :) Og forresten; pakking er utrolig kjedelig. | |
| gompedyret | 2012-08-03 21:40 | |
![]() | Tenk om Palestina-situasjonen kunne løst seg like elegant. | |
| vivi56 | 2012-08-03 21:42 | |
![]() | dette spørsmålet er like vanskelig som: hvem kom først, høna eller egget ? | |
| vivi56 | 2012-08-03 21:44 | |
![]() | blå strømper til blå kjole kan være knall hvis ikke de to blåfargene skjærer seg | |
| Murfen - Ikke medlem lenger | 2012-08-06 04:01 | |
![]() | Du r inne på no der.... - vi pakker når vi skal ut å reise - da blir det d vi selv synes vi tar oss godt ut i.... - når vi flytter pakker vi det vi vil ha med oss til neste sted - heldigvis får vi kastet gammelt rask i den omgangen! - så pakker vi vekk gammelt rask, men d kan jo hende vi får bruk for "det" igjen, så da havner d på kvisten eller hvor vi ellers har plass til ting - jeg liker best at man pakker seg hjem.... har fått nok, så da går jeg...god natt! :-) | |
| anbjørg75 | 2012-08-06 10:28 | |
![]() | Svaret på glassproblematikken (det viktigste først) er like lett som det er vanskelig; det kommer an på hvem som uttaler seg om glasset. Dette gjør det selvsagt vanskeligere å tilfredstille en gjest som er så spesifikk. Synes du gjorde rett i å gi for mye enn for lite, da kan vedkommende bare ta en slurk eller to, og glasset er halvtomt. Om pakking: jeg har pakkevegring. Både pakke ned og opp er et mareritt. Hm.. har visst en bag stående.... | |
| solviste | 2012-08-06 10:47 | |
![]() | Tror at når man sier at glasset er halvtomt så vil man ha mer oppi. Er det halvfullt så ønsker man ikke mer. | |
| hotspur | 2012-08-06 11:56 | |
![]() | Jeg mener at det er naturlig å si at glasset er halvtomt hvis man holder på å drikke av det eller tømme ut innholdet, og halvfullt hvis man holder på å fylle det opp. Hvis det er statisk, la oss si at man oppdager et glass som har blitt stående på kjøkkenbenken med en solid slant tran oppi, vil det også være naturlig å si at det er halvfullt. | |