Spillrom
Sjiraffen22
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede22
Mobilspill
Pågående8 741

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kelli2012-08-08 23:49
Antall innlegg: 45

Spillere som driver med sjikane!
Hei.
Jeg har blitt utsatt for spillere som driver med sjikane/trusler (tror spilleren skifter navn, ofte). Er det andre som har blitt utsatt for det samme ???? Jeg liker veldig godt og spille ordspill, og lurer på om det på noen måte går an og avsløre disse ????

ingertveit2012-08-09 00:14
Antall innlegg: 13

Jeg har vært utsatt for en slik spiller... Hun kalte meg plutselig de verste ting og var truende. Jeg ga beskjed til en av spillvertene, og hun ble utestengt. Hun oppretter visst stadig nye profiler, så det kan hende at det er samme dama. Skikkelig ekkelt! De aller, aller fleste her inne er jo bare hyggelige og greie. Meld fra til en av spillvertene! :)

kelli2012-08-09 00:34

Siste navn og forrige som denne brukte vet jeg. Men hvordan kontakter en spillvært ?

ave - Administrator2012-08-09 00:41
Antall innlegg: 4987

Du går inn på profilen til en av oss (trykk på navnet).

Der kan du trykke på "skriv melding", og så gjør du det. Det aller beste for oss er om du har tatt kopi av chatten hvor ubehagligheter forekommer, og så limer den inn i meldingen til den av oss du kontakter.

ave - Administrator2012-08-09 00:43
Antall innlegg: 4987

Spillvertene heter:
Alfa93
Ave
Fidelma
Gompedyret
Gsbj
Liddell
NOWI
Tobea
Twiver

gompedyret2012-08-09 00:47
Antall innlegg: 4381

Det er leit at sånt forekommer, men dessverre er det slik at enkelte ikke har samme kapasitet som oss andre til å holde et sivilisert nivå.

Man trenger ikke å "avsløre" noen, men vi er avhengige av å få rapport om ting for å kunne gjøre noe med dem. Merk av teksten, klipp den ut (ctrl + c) og lim inn (ctrl + v) i melding til en av spillvertene.

Hvordan sende melding? Det finner du ut her: www.ordspill.no/foru...ea did=8348

Husk, om du skulle bli utsatt for noe: det er ikke du som har problemet, det er motspilleren.

gompedyret2012-08-09 00:48

Vel, da kommer budskapet forhåpentligvis frem. :)

kelli2012-08-09 00:48

Så du er en av spillvertene. Da har du lest hva jeg skrev inn. Jeg er ikke flink med klipp/lime.

kelli2012-08-09 01:19

Men skal prøve neste gang. Liker ikke bla drapstrusler ;(

ingertveit2012-08-09 10:15
Antall innlegg: 13

Drapstrusler!!??? Er det mulig??? Vedkommende jeg var borti var også truende, og jeg ble faktisk redd...

Lille-fix2012-08-09 19:03
Antall innlegg: 264

Drapstrusler i Ordspill? makan! Har jo opplevd et par ubehagelige jeg også, men aldri noe i nærheten, heldigvis..

ABDT - Ikke medlem lenger2012-08-09 19:16
Antall innlegg: 19

Neste gang jeg opplever sjikanerende behandling her inne, har jeg bestemt meg for å bruke printscreen - knappen Da har jeg en ferdig kopi jeg kan sende til spillevertene.Skjønner meg ikke på folk som går inn for å ødelegge for andre. De må jo ha et kjempeproblem av en eller annen sort. Drittsekker finnes jo overalt, heldigvis er det store flertallet her inne hyggelige! Men jeg må si jeg skvatt til da jeg fikk følgende melding på slutten av et spill: Gamla taper! Akkurat som om det skulle være noe problem! Den uttalelsen så jeg på som en vits, for vedkommende får forhåpentligvis noen år på baken, han/hun også etter hvert. Men jeg har dessverre hatt verre opplevelser her inne.Det ble ordnet av spillevertene.

gompedyret2012-08-09 22:34

Det synes jeg også du skal, ABDT!

Men jeg foreslår at du kopierer teksten i stedet, det er lettere for både deg og oss. En screenshot kan fungere som en sikrere dokumentasjon om du skulle ønske det, men da må du gjerne ta flere for å få med hele teksten.

ABDT - Ikke medlem lenger2012-08-10 10:24
Antall innlegg: 19

Greit

wstine - Ikke medlem lenger2012-08-10 11:11
Antall innlegg: 2369

Har sagt det før, sier det igjen.....

Spill panikk, tilfeldig! Da unngår du sjikane, frekke, støtende, barnslige, sure oppgulp.
Av den enkle grunn at det simpelthen ikke er tid til den slags....! Tror jeg. Eller kanskje det er slik at det ligger under panikktilfeldigspillernes verdighet....?
Etter hundretusenvis av spill (panikk, tilfeldig) har jeg ennå tilgode å oppleve slikt.

Takk!

mor482012-08-10 11:53
Antall innlegg: 66

Hvordan kopierer man chatten? Har nettopp spilt mot en sånn "tøffing" som kommer med ufine kommentarer og vil gjerne rapportere vedkommende.

mor482012-08-10 11:59
Antall innlegg: 66

Fant det ut etter hvert..:-)

mindre2012-08-10 13:20
Antall innlegg: 42

Nei vi får satse på vi får en svarteliste her inne snart, ser ut som behovet er der....

alone2012-08-10 16:20
Antall innlegg: 387

Er plaget av noen stykker ja ..Senest i dag..Det var sakt..Da er det sant det som sies om deg her inne,,. Syntes ikke det er noe koselig med slike umodne amennesker..Men,men det er jo bare og overse dem..Noen ganger kalles jeg for Hei gamla hihi...Jeg er jo 60 da så de har jo rett i det .Noe upassende måte å hils på spør du meg...

Apollo - Ikke medlem lenger2012-08-12 04:57
Antall innlegg: 32

Dårlig oppførsel på ordspill har med oppdragelse å gjøre... eller skal man kanskje si mangelen på oppdragelse...? Foreldre burde oppdra sine barn! Man burde ikke si noe på nett (også ordspill) som man ikke kan si "face to face" til uansett hvem! Det er nå min mening!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?