Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 761

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
perdivel2012-08-21 17:39
Antall innlegg: 4

Tilfeldig? Neppe! Dagsform? Neppe!
Jeg spiller utelukkende tilfeldig. Det er mye mer morsomt når man plutselig kan få en bingo som gir uhorvelig mye poeng, eller et tilfeldig småord som gir tilsvarende. Men: Jeg ville tro at over et par spill skulle jeg kunne oppnå jevne resultater med de som er ranket på samme nivå. Hvorfor vinner jeg plutselig 10 spill på rad og spretter opp 400 poeng, før jeg så å ikke få en eneste brukbar kombinasjon i spill etter spill og detter ned 600 poeng. Jeg har undersøkt dette litt: Downperiodene kan ikke forklares med verken trøtthet, alkoholbruk, stress i jobben, hard fysisk aktivitet eller annet. Jeg tror det må sitte en eller annen som deler ut drittbokstaver når noen har kommet seg litt ovenpå. Kan vedkommende vennligst slutte med å bry seg om mine spill?

nabojenta - Ikke medlem lenger2012-08-21 18:01
Antall innlegg: 39

Det er den såkalte brikkemajoren som er så overlag humørsjuk og deler ut brikkene så usannsynlig urettferdig :(
Jeg har lenge lovet ham grisebank, men har ennå ikke fått tak i kreket !

Cygnus2012-08-21 18:01
Antall innlegg: 44845

ja men du vet vel hvem det er - brikkemajoren (eller brikkedemonen, som jeg kaller ham) - men han gjør som han vil, og enkelte (les meg) forfølger han nådeløst!

CaB2012-08-21 18:59
Antall innlegg: 2926

Av og til kunne jeg ha god lyst til å filleriste brikkemajoren selv!
nabojenta; hvis du får tak i brikkemajoren, gidder du å sende han til meg når du er ferdig med han??

gerdmarie2012-08-21 22:09
Antall innlegg: 265

Flere som kjenner seg igjen?

berita2012-08-21 22:18
Antall innlegg: 848

Hva vil dere si til det stakkars kreket etter grisefillebankeristinga da? "Hvis du ikke gir meg bokstaver som kan lage bingoer og andre praktord hele tida, så......"? Har en viss forståelse for at han holder seg unna!

Lillepus82012-08-21 22:34
Antall innlegg: 3

Idag spilte jeg sånt et merkelig spill. Jeg fikk ingen vokaler de første tre omgangene, var først ut og kunne ikke legge - men det kunne ikke motspilleren min heller. Vi byttet og passet begge to, til slutt ble cv eller bh eller et annet tobokstavsord uten vokal lagt ut. Tror jeg på de første syv rundene bare fikk i som vokal. Teite ordspillnissen!

kuami2012-08-21 23:58
Antall innlegg: 586

Ja, gerdmarie, absolutt. Tror jeg har en splittet personlighet så ulikt som jeg spiller, har tapt flere hundre poeng bare i kveld.

skadefro2012-11-30 16:18
Antall innlegg: 146

jeg vil anta "brikkmajoren" hater oss som, ønsker poeng.

wstine - Ikke medlem lenger2012-11-30 16:55
Antall innlegg: 2369

Det er med brikkemajoren som med julenissen; en eller annen som har kledd seg ut, folkens!
Det er bare til å innse....!

Og hvem i all verden har tilgang til brikkemajorutkledning og status, og ikke minst alle fordelene det medfører?

Joooo, spillvertene!

Har du noen gang møtt på en spillvert med lav rank? Nei, du har ikke det.
De har derimot tilgang til brikkefordelingen, og det har ikke du.

I tillegg er det faktisk slik at hvis en spillvert dukker opp til spillet ditt, som du har invitert til, ja, da har ikke du anledning til å nekte å spille.

Tenk deg om; hvorfor er det slik?

Hvordan har spillvertene kommet til skyhøye ranker?

Og hvem i all verden var det som i sin tur lanserte ideen om "brikkemajoren".....

takk

nabojenta - Ikke medlem lenger2012-11-30 17:34
Antall innlegg: 39

wstine - takk for at du endelig oppklarte mysteriet med brikkemajoren som altså er spillvertene, da er det bare for oss vanlig dødlige spillere å legge oss ned og spille død når vi får dem mot oss, og reise oss igjen når de kaster sine onde øyne på noen andre.

Slutt på å rive av seg håret i fortvilelse, slutt på kraftuttrykk og faretruende høyt blodtrykk og generelt grettenhet, jippi !

Takk

Arteta - Ikke medlem lenger2012-11-30 17:35
Antall innlegg: 27

en gang startet jeg med BH i mangel på annet. motspiller passet (sikkert i mangel på brikker). etterpå la jeg BH så det lå kun fire brikker i en firkant som lagde BH, BH, HM, HM. Ingen av oss kunne mer og vi måtte gi opp. Jeg vant med -7 mot -20 eller noe. snodig :)

Persilleblad2012-11-30 17:51
Antall innlegg: 174

Skifte ut 7 brikker og få samme elendigheten tilbake :p

wstine - Ikke medlem lenger2012-11-30 19:41

bare hyggelig å være til hjelp, nabojenta!

ps; etter at jeg avslørte den brutale og kjipe sannheten har jeg kun vunnet mine spill.....!

Tilfeldig? Neppe!

bris12012-11-30 19:52
Antall innlegg: 2601

Hi hi hi, mysteriet løst ?

Nixita2012-11-30 20:19
Antall innlegg: 4724

Hi hi wstine dette var bra, og jammen er det blitt stille fra spillvertene etter avsløringen... Tipper de pønsker på et mottrekk :)

wstine - Ikke medlem lenger2012-11-30 20:25

Mottrekket kom straks jeg etter at jeg hadde postet det forrige innlegget.... jeg nevner det bare.

Dro i gang et spill, høyt oppe og munter til sinns. Men der.... satte de inn støtet; lot motspiller starte med kostelige bokstaver, både rød og gule felt. Akk akk. Det gikk som det måtte. Hevnen er søt.

Jeg har nå rigget meg til med hvitvin, tortilla rulls (hot and spicy), aioli og pesto.

Vel, de lurer ikke meg.
Og jeg gir meg bare aldri!!!!

NOWI2012-11-30 22:48
Antall innlegg: 834

Hadde du forventet noe annet når du går ut med hemmeligheter som dette, wstine? Fra nå av følger jeg deg som pesten!

wstine - Ikke medlem lenger2012-11-30 22:56

;-)

alone2012-12-01 01:00
Antall innlegg: 387

Kanskje det er noen som har et hav av........oi skal ikke si mer dere vet sikkert hva hehe :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?