Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 766 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| meso | 2013-03-14 22:23 | |
![]() | Forholdene i det norske flagg, muligens lærte jeg det i min korte periode som speider : 6-1-2-1-12 og 6-1-2-1-6. og det irriterer meg når jeg ser flagg som ikke har de rette målene. | |
| Alfa93 | 2013-03-14 22:31 | |
![]() | Lucy er et fossil av en australopithecus afarensis, og er oppkalt etter en Beatles-sang. Hun gikk sannsynligvis på to bein, og ble funnet i Etiopia. Kunnskapen henger igjen fra et tv-program for minst 10 år siden. Ellers lærte også jeg forholdstallene i det norske flagget en gang i speideren :) | |
| ylandsløkkja | 2013-03-15 02:31 | |
![]() | Prøvde å lære noen det jeg trudde var et bra langt ord: Høyesterettsjustitiariusm indreverdighetskompleksen e - det slo ikke helt an.. | |
| mymlen | 2013-03-15 09:59 | |
![]() | Alle Piker Liker TV. ALDRI hatt bruk for å ramse opp fjordene i Finnmark - men jeg kan det, altså takket være denne artige huskeregelen. Ellers er pleonasme et meget bortkastet ord å kunne. Har kanskje støtt på det i quiz èn enkelt gang.... | |
| berita | 2013-03-15 12:11 | |
![]() | Vi fikk en leveregel på kjøpet da vi lærte fjordene i Finnmark: Alle Piker La Tobakken Være! Og noen av byene på Sørlandskysten: Lille Gode Anna Trenger Ris! Herlighet, godt vi har barneombud og likestillingsminister nå for tida! | |