Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 762 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 19:11 | |
![]() | hehe;-) frøken snerp! Det er nok mangt og mye man kan si om meg og mitt, men snerpete....! Artigvalpen :-) Erik; men det er en god begynnelse! Og som sagt tidligere; godt initiativ og håper det blir et knallbra treff + at det kanskje dukker opp flere muligheter?! | |
| Pus Svingen | 2013-03-25 21:47 | |
![]() | For en gangs skyld enig med Valpen, siden er for påmelding står det, hittil er den på 2 sider og ingen påmeldte unntatt arrangøren, bare mange som forteller hvorfor de IKKE kommer, litt merkelig eller ? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 22:04 | |
![]() | holy crap! så slett alle innlegg som ikke gjelder påmelding! - men vi er opptil flere som har vært interessert i å delta på et sommertreff og som har gitt uttrykk for det i andre tråder, og når det da dukker opp et arrangement (veldig bra!), så blir det naturlig å melde fra om det passer eller ikke. Og ikke bare ignorere tråden. Men selvsagt, vi burde helt helt sikkert heller gitt beskjed til ERik på mail i stedet slik at tråden helt og holdent ble en påmeldingstråd, og slik at du slapp å lese både det ene og det andre innspillet her. | |
| Valpen | 2013-03-25 22:16 | |
![]() | Takk Pus Svingen Det var akkurat det jeg mente å si : Påmeldingliste er påmeldingsliste og ikke noe annet. Erik er ikke dummere enn at han skjønner at få påmeldte enter er laber interesse / manglende mulighet / kan ikke svare per i dag. Erik: Foreslår at du starter en ny og blank påmeldingsliste som bare er det. Pus Svingen : Takk for uventet støtte. Wstine: Endelig et balansert innlegg | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 22:23 | |
![]() | ;-) .... balansert og balansert fru blom eller herr valp... erik får i alle fall uventet støtte fra valpen her, men vi venter i spenning; vil valpen melde seg på i en ny innmeldingstråd? eller vil valpen kun bidra med moralsk støtte i denne tråden og dermed bidra til å utvanne påmeldingstråden enda mer? følg med, følg med | |
| Valpen | 2013-03-25 22:27 | |
![]() | Hvem snakket om å utvanne? Fei for egen dør frøken snerp | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 22:32 | |
![]() | tråden er fin som den er syns nå jeg da, rent innholdsrik, med påmeldinger, ikke-påmeldinger, moralsk støtte, snerping og snart 30 innlegg! Og stadig øverst på trådlista. Men der har du meg, snerpefrøken selv. | |
| ave - Administrator | 2013-03-25 22:47 | |
![]() | Jeg må beklageligvis meddele at jeg jobber den helgen, slik at jeg ikke får deltatt, slik jeg gjerne kunne tenkt meg. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-26 15:09 | |
![]() | Klarer vi å nå 100 innlegg uten flere påmeldinger, dere? Ho-ho! | |
| AnnikenN | 2013-03-27 21:13 | |
![]() | på god vei nå snart.........:) | |
| terø | 2013-03-29 10:41 | |
![]() | Det er kanskje greit å stikke innom en tur - da jeg bor et såkalt" steinkast" unna ? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 15:57 | |
![]() | Her er det bare å stikke innom for de som bor i nærheten, ja! Jo flere, jo morsommere! | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 16:43 | |
![]() | Vil egentlig ikke binde meg til noe påmelding vet ikke om jeg er hjemme ved den tiden selv om jeg bor i valdres(innflyttet nordlending til valdres) i såfall blir det å pendle frem og tilbake,,,,,, | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 16:49 | |
![]() | Da kommer du bare innom en tur hvis du har tid og lyst, vettu! | |