Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 756 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ave - Administrator | 2013-04-28 01:07 | |
![]() | Zelda er et fint navn på katter, hunder og andre prinsesser ;) | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-04-28 01:41 | |
![]() | tispa mi heter cimcia, men blir mye av vimsa og vesla. | |
| Grøpp | 2013-04-28 07:00 | |
![]() | Til wstine. Jeg synes det er greit at det kommer klart fram at det er en hund man snakker om. Jeg har selv en liten omplasseringshund som heter Sarah, altså kvinnenavn og i tillegg et bibelsk... akkurat som Elisabeth... Jeg foretrekker altså hundenavn, og hadde valgt det om jeg hadde kunnet. Når noen roper på hunden sin er det greit å vite at det er en hund og ikke et barn de skal rope inn... | |
| solfridpeder | 2013-04-28 07:24 | |
![]() | tassi | |
| linda_GI | 2013-04-28 07:31 | |
![]() | Dette med navn bør man tenke godt igjennom. Det går liksom dårlig hvis man ombestemmer seg ;) Jeg har en rottweilertispe som heter NEMI. Synes det passer godt på en såpass røff hund ;) Katten min heter MIA, noe jeg synes passer godt til en jålete, mjauende pusekatt ;) Lykke til med valget og ny hund! :-) | |
| gomle måsegg | 2013-04-28 10:00 | |
![]() | Hadde en labrador som het Whisky. Fungerte utmerket overalt unntatt på polet;-) | |
| divaen | 2013-04-28 11:03 | |
![]() | Hva med Sara, husk hundepose på tur | |
| roselt | 2013-04-28 12:11 | |
![]() | Sushi er et fint tispenavn. Hadde en katt med det navnet. Hippie et også fint. Andre forslag er Cookie eller Mango. | |
| Boubou | 2013-04-28 12:19 | |
![]() | Hvorfor er det så viktig at alle skal skjønne at det dreier seg om en hund?? Og - skjønner man ikke det av sammenhengen - eller stemmeleiet? Jeg liker navn som ikke alle har (retrievertispe som heter Sita/Zita finner du haugevis av - ja det er fint, men det er litt oppbrukt). Og så synes jeg at navnet skal passe til hunden. Til oppførsel eller utseende eller ett eller annet HELT subjektivt. Det med s i hundenavn har noe for seg, og det er MYE lettere å kalle inn en hund hvis navn har to stavelser enn noe annet. Jeg liker ikke egentlig så godt navn på s og mine hunder har hatt s'en på slutten (Kaos - en ekstrem-mix, og Tennis - egentlig Alfred, lord Tennyson - en meget fornem engelsk setter) Av foreslåtte navn synes jeg Sepia - hvis hunden er brun - og Whisky -hvis den er gyllen - er flott, ellers er det jo bare å velge og vrake. Caroline Cecilia (forkortet Ceecee) om man er litt kongelig anlagt, Lakshmi er en mye kuulere hindugudinne enn Sita (skjønt Sita hadde endel typiske hundekvaliteter), Siouxie om du liker rare skrivemåter og hunden er litt rebelsk, Sossen fordi labrador=arbeider=sosiali st og fordi det blir akkurat passe selvmotsigende, Maxi hvis den er et matvrak... eller noe helt annet. Lykke til! | |
| AaseB | 2013-04-28 13:17 | |
![]() | Taxi! På plass! ;-) | |
| ineli - Ikke medlem lenger | 2013-04-28 14:04 | |
![]() | Jeg har hatt to tisper - den ene het DIXI og den andre PRETTY. Stødige, rolige og kjærlige jenter begge to :) (gode navn til innkalling også) mvh Ingrid | |
| Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-04-28 14:43 | |
![]() | fido eller snoopy. | |
| Cygnus | 2013-04-28 14:56 | |
![]() | Nå ble jeg interessert, er Sita virkelig så vanlig blant hunder? Blant katter ikke - en av mine bengaler heter det riktignok, nettopp gordi hun er bengalsk! | |
| Cygnus | 2013-04-28 15:00 | |
![]() | Sita ER forøvrig Lakshmi eller vice versa, Boubou! | |
| linda_GI | 2013-04-28 15:19 | |
![]() | Ja, Sita/Zita, Tinka og Tanja er veldig vanlige, og ganske kjedelige etter min mening. .. | |
| Boubou | 2013-04-28 17:31 | |
![]() | Digresjon - Ja, sant det Cygnus... Men Sita er bare den ene stakkars avataren son fikk drittbehandling og godtok det. Lakshmi var på en måte mye mer, sant? Digresjon slutt. Og ja, her hvor jeg bor, i hvert fall har vi tre sitaer jeg vet om. En lab, en toller og en golden. Woohoo. | |
| kong1 | 2013-04-28 18:06 | |
![]() | Heia! Det er et flott hunde navn:) Heia Heia! | |
| Cygnus | 2013-04-28 18:07 | |
![]() | Ja i lys av det, boubou, trekker jeg forslaget mitt om Sita med en gang : ) Men det er kanskje umulig å komme på helt originale navn for et dyr - eller menneske - skjønt, noen venner av oss i USA hadde en katt som het Mouse og det var jo litt sjeldent! Hva med å kalle henne Brownie forresten? | |
| contender | 2013-04-28 18:55 | |
![]() | Freia. Hvis den er sjokoladebrun. | |
| harry | 2013-04-28 19:00 | |
![]() | Paula. | |