Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 764 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| BeeJay | 2013-08-07 18:37 | |
![]() | Ikke jeg heller...:) Nå vet man jo etterhvert at "Hyggelig at du ville spille osv" , betyr at "Jeg gidder ikke spille med deg". Men er ikke så hårsår at jeg bryr meg om det. Husker jo endel av dem som ikke vil spille med meg, men glemmer det iblant og klikker på dem likevel. Så blir jeg avvist igjen. :) | |
| BeeJay | 2013-08-07 18:39 | |
![]() | De aller , aller fleste er hyggelige , synes jeg , selv om det fins unntak. At dette spillet er bare for "elitespillere", er jeg ikke enig i. Iblant kan det virke som om de med høyest rank må ha det litt ensomt.....eller kanskje det bare er når jeg har vært inne i det siste. Blir litt langt imellom mine spill til tider. Jeg savner den tiden da det var litt trangt om plassen her inne. | |
| ToveA | 2013-08-07 22:24 | |
![]() | Men hvorfor i all verden svarer du på spill mot spillere som har mye høyere ranking enn deg selv ?! Er det ikke mer "givende" å spille mot en spiller som har sånn noenlunde lik ranking som deg selv ? | |
| Cygnus | 2013-08-07 22:43 | |
![]() | Dette er så tøysete - å påstå at Ordspill er 'bare for elitespillere' er fullstendig uten empirisk belegg. Ta en titt på de som er i sjiraffen til enhver tid - jeg ser ikke annet enn at det er god spredning i rankingen og å hevde noe annet, virker veldig søkt! Jeg kunne like gjerne spørre: Er Ordspill bare for tøysete sytere? Pass på, jeg begynner kanskje en tråd som heter akkurat det! ; ) | |
| Nixita | 2013-08-07 22:54 | |
![]() | 9Enig meg Cygnus! Det er så mange hyggelige folk her, raser selv opp og ned, og lar meg ikke fornærme om jeg blir forkastet :) Og som nevnt før her, er det jo bare og starte spillet selv, så er man i kontroll, enkelt og greit :) | |
| Gyda Lill | 2013-08-08 08:56 | |
![]() | Cygnus; Jeg har aldri påstått at ordspill er for elitespillere - der legges ord i min munn - av deg? Jeg har forsøkt, uten hell må jeg innrømme, å få i gang en diskusjon rundt det å avvise noen når disse går inn i et spill du selv har lagt opp til. Jeg blir på ingen måte lei meg eller såra og vonbråten når noen "nekter" meg et spill eller denne selv har fått ut av sitt eget spill. Imidlertid hadde det vært hyggelig med et "sorry" i denne prosessen som et signal på at initiativtaker ikke vil spille med deg - ivertfall når initiativtaker til spillet går ut av sitt eget spill uten et ord. Et "sorry" hadde vært et signal på at jeg skulle gått ut. Men Cygnus, som spillvert AaseB påpekte tidlig i tråden så har jeg kanskje for høye forventinger til spilletikette, og jeg får avfinne meg med normal norsk høflighet. Hun har nok et poeng, og dette har jeg også tilkjennegitt tildligere i tråden. Må få poengtere at jeg, som tidligere påpekt, ikke går inn i spill til spillere med skyhøy ranking. Jeg er da ikke så dum at jeg tror at det vil bli moro for noen av oss. Så, er jeg en tøysete syter? Vel ikke i mine øyne selv om klørne kom veldig fort ut hos debatantene, Det er vel slik at stikker man fram hodet så må man regne med å bli klort. | |
| Emmas | 2013-08-08 09:18 | |
![]() | Og du er sikker på at denne "gå ut av spillet" er frivillig? Har opplevd at jeg selv har blitt "kastet ut" som jeg kaller det, men det er av teknikken, ikke av motspiller! Det har skjedd meg, det har skjedd motspiller. Og da er all mulighet til kommunikasjon borte. Noen ganger klarer jeg å komme inn igjen, andre ganger ikke. Noen ganger sender jeg en melding til personen i etterkant og beklager at jeg bare forsvant. Når du først blir koblet ut, får du ikke sende noe i chatten heller. Jeg prøver virkelig å forstå hva som skjer for deg. Ikke meningen å kverulere på noe vis. | |
| Gyda Lill | 2013-08-08 10:15 | |
![]() | Emmas - jeg har vært medlem og spilt aktivt siden mai 2008 så jeg er godt kjent med alle tekniske fellene som kan forekomme og forekommer på ordspill. Jeg sender, i likhet med deg, melding når jeg ikke kommer inn på spillet igjen (og må innrømme; hvis jeg husker nicket til spilleren) Som allerede påpekt så får jeg avfinne meg at "slik har det alltid vært, slik er det og slik skal det være" | |
| Cygnus | 2013-08-08 10:27 | |
![]() | Gyda - overskriften på trådstarten din er riktignok i spørsmålsform, men referer til 'bare for de med høy ranking' og fungerer som en påstand om at ordspill ikke er for alle. Du blander også sammen, synes jeg, det å nekte noen FØR spillet har begynt og det å forlate et spill midt i - hvis noen stikker uten å si fra, er det selvsagt dumt. En viss problemspiller gjorde nettopp det når vedkommende begynte å tape - det er nok en del som stikker slik. Men som Emmas sier, en kan ramle ut helt ufrivillig også, uten at motspiller vet hva som skjedde. I alle fall er ubehagelige episoder og spillere helt klart i mindretall og jeg synes nok at det du skriver kvalifiserer som syt, ja - beklager! PS Og bare så det er sagt, så legger jeg brett på høflighet hos meg selv, men gidder ikke sørge over mer eller mindre udannete vesener som måtte krysse min sti. Så denne gamle damens råd er: Kos deg med spillet og inviter til spill selv, så du slipper bli nektet hvis du oppllever det som traumatisk. | |
| terø | 2013-08-08 20:12 | |
![]() | Jeg mener det er uhøflig å skrive tfs, og så i øyeblikket etter kommer det: Har forlatt spillet. Heretter går jeg inn på sjiraffen, og i chatten til venstre vil jeg skrive: Til....... : Jeg ville så gjerne ha takket for spillet, men du hadde det så travelt at jeg rakk det ikke. | |
| Junisol | 2013-08-09 12:54 | |
![]() | hehe... den var god terø... | |