Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 767

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
akric2013-10-19 23:29
Antall innlegg: 455

Ser at mitt innlegg ser meningsløst ut, siden foregående innlegg er slettet. Så se bort ifra det jeg har skrevet!

melville - Ikke medlem lenger2013-10-20 01:07
Antall innlegg: 37

Tja, James O. Du vil ha respons? Min er at videoene fra "Åndenes makt" er en pussig sak. Overtro er morsomt så lenge det ikke skader noen, men når diverse "klarsynte" narrer mennesker blir jeg bare sint over kynismen de opererer med. Alt dreier seg om å tjene penger på andres fortvilelse.

science.howstuffwork...ri ence.htm

www.livescience.com/...-r eal.html

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-20 02:19
Antall innlegg: 405

jøsses..ka e dkr laga av???,,,,,,,,så dkr ka æ seriøst skreiv???

JamesO - Ikke medlem lenger2013-10-20 06:34
Antall innlegg: 2649

Melville: Mange har det slik at de må ha opplevd overnaturlige ting ordentlig selv for å begynne å tro på det.

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-20 07:26

ja du,,,bare spør,men e e ikke på åndedesjakt niivå

JamesO - Ikke medlem lenger2013-10-20 11:18

Eller som ljusnan er inne på, man vet mer enn man tror.

alone2013-10-20 11:18
Antall innlegg: 387

Ånder meg her og ånder meg der...Vet ikke, har ikke opplevd noe som kan likestilles med ånder...Derimot så har jeg vært klinisk død, hjertestans, etter 3 døgn i respirator og en voldsom opplevelse<3...Jaaaa jeg tror på en høyere makt:)

JamesO - Ikke medlem lenger2013-10-20 13:43

alone , fortell om din nør døden opplevelse da :)

( Om man søker på near Death experiences på youtube så får man opp plenty med folks nær døden opplevelser)

eks:

www.youtube.com/watc...Qy _qT6iKC0

Skorpion19582013-10-20 14:28

Har en datter med clairvoiance. Hu så sin mormor etter hun døde. Da var min datter 7 og halvt år. Ikke lett å tro akkurat da, men min mann døde i 2004. Da begynte jeg å tro mer. Gått på åndelige kurs, og tror mer og mer på den åndelige verden. Min mann kom igjennom på kurset.. Han sa ting da som ingen visste om. Tror vi ikke skal være så redde eller skeptiske. Jeg er veldig glad for at jeg og mine barn tror på livet etter døden, for ellers hadde det vært veldig tungt etter min mann døde. Så klart det er tungt og et tungt savn, men godt å vite at han er rundt oss og passer på.

maranello2013-10-20 14:33
Antall innlegg: 305

Det finnes ånder... gode og onde...noen har opplevd.. noen ikke...men de eksisterer...enten man tror eller ikke...man behøver ikke å forklare eller finne en forklaring... sånn er det...å skrive om de.. ta mange sider og masse tid....

Skorpion19582013-10-20 14:34

Man må få tro på ting som gjør en trygg. Men være skeptisk og ikke tro på alt og alle. Finne det som er best for en sjøl.

JamesO - Ikke medlem lenger2013-10-20 14:35

Ja det er folk som opplever tilstedeværelse av avdøde. Husker f.eks. en gang en tante av min mor døde. Dagen etterpå følte jeg hennes tilstedeværelse svært sterkt i ca. et minutt. Man kunne liksom føle hvor i rommet hun befant seg.

maranello2013-10-20 15:37
Antall innlegg: 305

Ja da.... det er ofte slik situasjoner oppstå... spesielt med de døde...tilstedeværelsen er den mest omtalt....det er ingen som kan forklare dette...hverken synske eller andre... alt annet er utspekulert...
fordi det er veldig få som har sett disse åndene... fysisk...og det er veldig ..veldig sjelden at noen får oppleve dette....

Cygnus2013-10-20 19:18
Antall innlegg: 44845

Menneskehjernen er bare så veldig flink til å skape 'virkelighet' - det er påvist igjen og igjen. Og det er fryktelig at noen utnytter sorg og lengsel og redsel for egen vinnings skyld (såkalte medier, og 'healers').
Verden er mirakuløst vidunderlig som den er uten å lese ånder og guder inn i den!

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-20 22:34

Vil du inn i hodet mitt,,Cygnus etter 5 uker i koma???

d va vel egentlig ikke medier eller synske tråden begynte med:)

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-20 22:52

Les boka t Jon SCHOU
ELLER Eben Alexander,,nevrokirurg med opplevelser:)

tittelen er: Himmelen finnes

JamesO - Ikke medlem lenger2013-10-20 23:25

Cygnus: For meg er en verden et verdensbilde uten ånder, andre dimensjoner og gjerne guder , ja helt ubetydelig og helt uten noe verdifullt innhold. Jeg faktisk beundrer mennesker som greier å finne noe betydningsfullt i et slikt kun fysiskbasert verdensbilde , hvor finner de mening i dette tro ? Det slike mennesker trenger er opplevelser av det åndelige. Ta nå og se på noen videoer fra youtube her ang, denne tv-serien åndenes makt og legg merke til de overnaturlige fenomener menneskene opplever. Hvordan kan du f.eks. forklare med gammeldags tradisjonell vitenskaplig basis at mennesker seg fysiske gjenstander flytte på seg "av seg selv". Og f.eks. dette med ut av kroppen opplevelser. Når man har vært utenfor , så vet man at det er mulig og ingen innbilning.

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-21 00:10

Velkommen te min verden uten ÅNDA,men me dimensjona

Les de bøker æ nevnte_)

gonatt og ta vare hverandre

Amicofritz2013-10-21 01:24
Antall innlegg: 38

En gang da jeg bæsjet formet bæsjen seg til en engel og nektet plent å la seg forsvinne i Wc-en. Det var ganske så sterkt. Engelen sa at den het Roar, forøvrig. Sånn er det.

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-10-21 02:12

æsj for en bærj
Håpe du ikkje tar kvelden snart,,
Va ikkje det dette starta me,,,,

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?