Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jonassindre - Ikke medlem lenger | 2014-02-08 02:53 | |
![]() | De som stiller opp i utfor,hopp.sloopestyle etc er ene og alene i Sin kamp!!De vet det er farlig--for dem selv--der og. da Det er den enkeltes prestasjon som avgjør resultatet. Det skal jaggu meg mye mestring til både fysisk og mentalt for å gjennomføre i 140km i timen og kjempe om hundredeler!! OG..om det skulle gå galt underveis, så vet de i alle fall at de ikke har skadet andre.. Når det er sagt så syns jeg det er viktig å være obs på at proffboksing på Cecilias nivå og måten denne type proffboksing gjennomføres på ..ikke er en kamp om å skade motstander mest mulig ---men å utmatte.. | |
| BeeJay | 2014-02-08 03:54 | |
![]() | Henger meg på akric....veldig enig i de forskjellene... | |
| Emil1960 | 2014-02-08 06:08 | |
![]() | Akric har både sympatiske og fornuftige meninger...er helt enig med deg ! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2014-02-08 08:37 | |
![]() | Skrev vel at jeg ikke kunne se at det fremste målet KUN var å slå ut motstander, Akric. Går vel mest på styrke, teknikk og utholdenhet. Om man syns boksing er en ok sport eller ikke , får bli opp til den enkelte her å synse\å mene noe om. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-02-08 09:39 | |
![]() | Man kan lett argumentere for at boksing har en del positivt med seg også i tillegg til det negative som er nevnt ovenfor. Boksesporten og dens miljø og kameratskap drar til seg mennesker som tiltrekkes denne typen aktivitetsutøvelse og dermed får disse utløp for sin fysiske aktivitet i bokseringen fremfor å bedrive kriminalitet og annen voldsutøvelse. Spesielt har boksesporten denne fine misjonen i storbymiljøer. Når dette er sagt så tiltrekker selvsagt boksesporten også mennesker som ikke bor i kriminelt belastede samfunnsmiljøer og også som i utgangspunktet ikke har noen spesiell legning for kriminalrettet beskjeftigelse. | |
| picassa | 2014-02-08 20:23 | |
![]() | Akric. Etter statistikken saa er det veteranfotballagene som har flest skader.Naar gamlekara skal agere aa vaere 20 igjen hehe | |
| akric | 2014-02-08 21:57 | |
![]() | Ja, stemmer sikkert, det. Poenget er at dette ikke er en sport som GÅR UT PÅ å skade andre. Det er sånne "idretter" jeg har et problem med. Ingen andre! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2014-06-07 17:35 | |
![]() | Da er Brækhus i aksjon igjen...i kveld. Spennende blir det . | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2014-06-08 10:17 | |
![]() | Bare å gratulere CB med seier nok en gang! | |
| Winston | 2014-06-08 13:38 | |
![]() | De tøffeste kvinnene finner du på ORDSPILL. | |
| Emil1960 | 2014-06-13 09:26 | |
![]() | ...eller på Sydpolen el.l. ! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2014-06-13 10:57 | |
![]() | ...eller hvor som helst i verden.... | |