Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 479 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Winston | 2014-03-23 00:08 | |
![]() | Mange som har vært dårlige på utsiling av facebook-venner her. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-23 00:26 | |
![]() | Winston; Vi påpeker karakteristika ved folk på FB , ikke negative karakteristika. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-23 06:43 | |
![]() | Korrigerer mitt egen setning ovenfor. Winston. Vi uttrykker karakteristika ved folk på FB, men vi er (nødvendigvis) ikke negative i forhold til alle disse ulike karakteristika og vi henger jo ikke ut enkeltpersoner slik at de blir gjenkjennbare. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-04-03 14:19 | |
![]() | En annen ting som FB-brukerne bør skjerpe seg på og som jeg har skjerpa meg på det er å trykke liker på de innleggene som man virkelig liker og som gir en noe. Tror det er slik at mange FB-brukere trykker liker på innlegg for mye av andre grunner enn de nevnte. Tror at man vokser som menneske og person om man utviser sin egen særegenhet og individualitet og unngår å være denne diltertypen som mange dessverre er på FB. Samtidig er det viktig å være støttende til personer som tror har behov for dette, men å trykke liker gang på gang på selfies til folk som allikevel får drøssevis med likes, ja det har jeg slutta med. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-26 20:44 | |
![]() | Så er det dem som har babybilde av seg selv som profilbilde. Vel, vel, hva skal man si .... | |
klunk - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 09:39 | |
![]() | "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil", det gjelder på FB også. Lever vi etter den kommer vi langt! | |
trud | 2015-09-27 10:15 | |
![]() | Vi har våre grunner for å gjøre det vi gjør - positivitet, glede og hygge kan umulig gjøre noen skade - det motsatte er det i hvertfall mer enn nok av !! ✌ | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 10:56 | |
![]() | Helt enig. Vi har alle våre grunner til det vi gjør. Alle gjør det som de tror sikrer dem et bedre liv med mer lykke. Noen har en positiv oppskrift, andre ikke så veldig positiv. Uansett det er nå morsomt å skrive litt om ulike personlighetstyper på FB. Ingen blir jo uthengt med navn. | |
trud | 2015-09-27 11:01 | |
![]() | "It takes all kinds of people to make a world..." kloke ord fra min engelsklærer på gymnaset..... de sitter enda i mitt hode... 😊 | |
klunk - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 16:07 | |
![]() | Bra sagt, men verden (inkl. FB) kunne vært enda bedre uten visse folk:-)) | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 18:10 | |
![]() | Så er det dem som er administrator for mange ulike FB-grupper og skryter av det .. (som undertegnede) Ja ja, hva skal man si, hva skal man si.... (Er for øvrig selv adm. for flere FB-grupper som alle er fantasiske og flere av dem er populære, en har over 5000 medlemmer og der er jeg administrator alene, en annen gruppe vokser kjempefort og nærmer seg 1900 medlemmer ..., ) | |
pellkjell | 2015-09-27 18:12 | |
![]() | hvilke grupper er det snakk om? tilfelle noen vil melde seg inn? | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 18:15 | |
![]() | Ja vet ikke om jeg skal avsløre det her. Har jo holdt mitt egentlige navn hemmelig her siden jeg kom inn her på ordspill i 2009... Men det er stor sannsynlighet for at mange som spiller ordspill er medlemmer i noen av gruppene jeg er adm. for... | |
pellkjell | 2015-09-27 18:17 | |
![]() | det kan være at du vil avsløre det hvis du tenker deg litt om. Venner deg til tanken. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 18:26 | |
![]() | Ja får nå se på det da. Vil bare ikke ha en hel gjeng kvinner som jakter på meg. | |
pellkjell | 2015-09-27 18:29 | |
![]() | vil de skyte deg? nå ble jeg nysgjerrig, disse fb-gruppene, er de kvinnefiendtlige? Menn som hater kvinner? Ottar-provokasjoner? | |
Cygnus | 2015-09-27 18:31 | |
![]() | Og jeg som trodde han var redd for amorøs oppmerksomhet fra disse kvinnene! Viser jo bare hvordan jeg tenker! | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 18:32 | |
![]() | Nei, fb-gruppene er heller kvinneelskelige . I den ene gruppa med over 5000 medlemmer er det 95% kvinner Har ingen interesse av å drive med noen form for antifeminisme. | |
pellkjell | 2015-09-27 18:42 | |
![]() | skjønner godt at det holder med 5000 kvinner som jakter på deg. Et sted går grensen. 5000 er tallet. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-27 20:00 | |
![]() | Nåja, det var da humoristisk ment. | |