Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 773 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-29 08:29 | |
![]() | Tar gjerne en diskusjon under spillets gang, men når man som jeg får så mye bingoer så tenker man med gru på å bytte ut pc-en bare fordi T-tasten skulle bli utslitt. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-29 08:48 | |
![]() | Men jeg skriver alltid hh eller hei eller noe liknende ved spillets start og grt eller tfs ved spillets slutt, men å skrive tt for hver bingogratulasjon synes jeg blir for tungvint. | |
| helen71 | 2014-03-29 09:27 | |
![]() | Mener det er på sin plass med litt høflighet jeg. Får et inntrykk av at motspilleren er litt grinete når de ikke takker for spillet når de taper. Og JamesO , dine uttalelser ang bingoene dine virker direkte snørrhovent. Ikke har du 10000 ifølge profilen din heller,selv om det er nære på. | |
| bonaqva | 2014-03-29 09:51 | |
![]() | koselig og hilse og takke for spillet OL da, bruker og gratulere folk med bingo også jeg .. Må være utrolig slitsomt og legge så mange bingoer a man ikke orker si tt eller takk. | |
| picassa | 2014-03-29 12:48 | |
![]() | De fleste av oss grt.med bingo,selv om motspiller faar saa lite som 59 poeng.Jeg grt. ogsaa om motspiller legger et ord med faerre bokstaver som gir stoerre uttelling.Selv om jeg taper saa oera flagrer lol | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-29 13:19 | |
![]() | picassa , blant dem som har høyest rating er det svært sjeldent at det gratuleres med bingo. Årsaken er selvsagt at det er så vanlig å få bingo at å gratulere med bingo vil omtrent være det samme som om man skulle hilse på alle mennesker man møter 24 timer i døgnet uansett hvor du gikk og var. | |
| giggsy | 2014-03-29 19:04 | |
![]() | Rike mennesker trenger heller ikke takke for maten..... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-30 07:00 | |
![]() | Blant de som har spilt ekstra mange spill er det nok sjeldnere at folk gratulerer hverandre med bingo. Er det ikke bedre å komme med noen artige eller hyggelige kommentarer enn grt og tt ang. bingo ? | |
| alone | 2014-03-30 08:00 | |
![]() | Jeg lærte høflighet hjemme da jeg var lita.Det har fulgt meg i ett og alt :) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-30 08:52 | |
![]() | Høflighet utenpå er ikke verdt noen ting sammenlignet med den høflighet ens utstråling har. | |
| alone | 2014-03-30 10:10 | |
![]() | Jeg fikk en ,fin, en etter min 3dje bingo :) ,,,,,Det var da som faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! hihi | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-30 10:54 | |
![]() | Det skjer også at undertegnede etter et tapt spill der man er engasjert utbasunerer ting som : helvetes skjit, forbannja jævelskap, fan i svarte, det var da som inn i granskauen, helsiken og ... o.l.. | |
| Krepsefrua | 2014-03-30 11:22 | |
![]() | enten det er her i ordspill eller andre steder, så oppfører jeg meg mot andre slik jeg vil de skal oppføre seg mot meg...hilser når jeg kommer og takker når jeg går . Simple as that ! :) | |
| AaseB | 2014-03-30 11:33 | |
![]() | Det er en god leveregel. Krepsefrua! :-) | |
| alone | 2014-03-30 13:24 | |
![]() | Den eneste man kan rette på er seg selv :)Andre får gjøre som de vil for meg. | |
| redhy | 2014-03-30 14:21 | |
![]() | Ordspill er på tid og jeg strever med å ikke få for mye minuspoeng på tid de fleste spiller på lynrask og stress så der må en plukke motstandere. da blir det ikke tid til annet enn å tenke muligheter. Når spillet er ferdig så bruker jeg sjelden å rekke å skrive tfs før motstander har skrevet gratulert, tfs og forsvunnet.Så det er befriende å møte spillere som hopper inn og forsvinner som et lyn uten en tast, men forstår godt dette med høflighet, men det passer ikke inn i et tidsspill for oss trege nøysomme spillere. Ellers er livet bare herlig og nesten alle her inne oppfatter jeg som positive personer det er gøy å spille med. Roar | |
| jonassindre - Ikke medlem lenger | 2014-03-30 17:03 | |
![]() | Fanken og!!!! HVORFOR er det ingen som takker og bukker og wower for mine 10000 tommeltotta??? | |
| Brelisa | 2014-03-30 18:06 | |
![]() | Tror nok ikke alle tenker på høflighetsfraser når de spiller med ukjente... Ville ihvertfall ikke brukt opp energien på å irritere seg over at folk ikke sier hei eller tfk.. Får vel heller være glad for at noen gidder å spille.. Ha en nydelig spillsøndag ;) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-04-06 12:00 | |
![]() | Nå har jeg nått 10 tusen bingoer Helen 1 så nå skal du bare komme innom så skal vi feire med kake, pizza og brus og dans. | |
| helen71 | 2014-04-06 15:27 | |
![]() | Gratulerer JamesO :) Er en stund til jeg tar deg igjen, men kjemper på med godt humør | |