Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 773 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-07 11:21 | |
![]() | Leste tilleggs-utgaven til ukebladet Vi Menn som omhandlet VM i fotball. Der står det bl.a. at Brasil av FIFA er rangert som den 4.beste fotballnasjonen i verden (herrer). Spania er her nr.1, England nr. 11, Italia nr.9 og Sveits nr. 8. Hvilket som vil si at undertegnede undervurderte Sveits betraktelig i mitt forrige innlegg. Sorry Sveits. | |
| Kvilepool | 2014-06-10 12:46 | |
![]() | 1. Argentina 2. Tyskland 3. Spania | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-11 13:23 | |
![]() | i dag 11.juni er siste dag man kan tippe i konkurransen | |
| kariks | 2014-06-12 22:35 | |
![]() | FotballVM betyr masse ordspill, wordfeud og 2048... :) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-13 16:17 | |
![]() | Må si det straffesparket Brasil lirket til seg i kampen mot Kroatia var av den tvilsomme sorten. | |
| Happy4You | 2014-06-13 19:31 | |
![]() | Mexico - Kamerun 1-0. Håper et afrikansk land vinner i år | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-13 22:17 | |
![]() | Tja noe Afrika-land har jo aldri vunnet VM i fotball. Selv håper jeg på at seieren blir nordeuropeisk. Bortsett fra seier til Tyskland da dem har vunnet så mye før. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-14 13:18 | |
![]() | Nå trakk jeg vel grensene for nordeuropa vel langt sør i mitt forrige innlegg, men for å oppsummere så er det Sveits og England jeg heier på. Oddsene hos et oddselskap er hhv 26 og 100. Nå spiller jeg vanligvis bare litt lotto hver uke, men har gjort et unntak denne gang og satsa penger på at Sveits blir verdensmester i fotball. Om så skjer så får man 100 ganger tilbake innsatsen. | |
| Happy4You | 2014-06-14 14:23 | |
![]() | Jeg slenger meg på deg @JamesO ;)! Jeg heier på to lag jeg også. Ingen gjør det bedre enn Tyskland og Nederland. Etter seieren over Spania i går, er jeg fortsatt i jubel. 5-1, er ikke ofte du ser det i en landskamp ;) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-14 14:47 | |
![]() | Ja Happy4You, Nederland som er ranket som nr. 15. i verden av det internasjonale fotballforbundet gav Spania som er ranket nr.1 en skikkelig kalddusj ved å vinne hele 5-1. Et svært overraskende resultat for mange. En kjenning av undertegnede kunne fortelle at oddsen for at Nederland skulle vinne akkurat 5-1 over Spania var satt til hele 480 hos et spilleselskap. Så om man hadde på forhånd satset f.eks. 10 kr på at Nederland skulle vinne akkurat 5-1 så ville man fått en gevinst på 4800 kr.... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-19 12:49 | |
![]() | Etter mitt syn så har Tyskland, Frankrike og Nederland vist solide takter frem til nå. Har ikke sett så mye nærmere på England og Italia eller Argentina. | |
| Fidelma | 2014-06-19 20:08 | |
![]() | Hurra! Full pott til Colombia på de to første kampene :-) Stor stas! | |
| Cygnus | 2014-06-19 20:58 | |
![]() | Grattis til vårt kjære Colombia, Fidelma! | |
| Fiskekroken | 2014-06-22 04:23 | |
![]() | Samler veldig på gleder for tiden, og tror jeg skal følge opp en 6-årings praksis: Jeg heier på den som vinner:) | |
| Cygnus | 2014-06-22 11:19 | |
![]() | At Costa Rica vant var kjempefint! | |
| risgubben | 2014-06-24 22:02 | |
![]() | Flott at Uruguay gikk videre! Trur de har god sjanse til å gå helt til topps, særlig med de stolte tradisjonene de har tidligere fra VM og Brasil. Skjønner at Suarez sprakk etter at han hadde måttet bite i seg gjentatte ufine tricks fra Chielline, som på den måten i og for seg beit først. En nedlatende, uhøflig, provoserende og arrogant kald skulder fra italieneren ble til slutt naturligvis for fristende å ta igjen på. Forza Uruguay! | |
| Happy4You | 2014-06-24 23:04 | |
![]() | Suarez er en flott spiller. De kan komme langt. Håper de kommer til semifinalen ;) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-06-24 23:22 | |
![]() | Jeg tror nesten ikke det jeg leser, risgubben. Sitter du her og forsvarer at Suarez med fullt overlegg, og etter å ha blitt utestengt flere ganger tidligere for samme type forseelse, setter tenna i en motspiller og biter han til blods? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-06-25 14:16 | |
![]() | Ja det så virkelig ille ut denne gorillabitingen til Suarez. Primitive instinkter tok overhånd i kampens hete. En overreaksjon må man trygt kunne si at det var. Nå tror jeg ikke Suarez bet så hardt at Chielline blødde ( i alle fall ikke akkurat like etterpå), så en viss kontroll over villmansferden hadde vel Suarez. Straff i form av utestengelse noen kamper er så absolutt på sin plass. Selvfølgelig er det sikkert noe i det risgubben skriver at diverse subtile ufine triks fikk Suarez til å bruke tanngarden som våpen til slutt. Likevel må et slikt tannangrep regnes som en ureglementær overreaksjon som medfører en eller annen form for fotballrelatert straff. 20 kampers utestengelse fra både klubblag og landslag og 20.000 pund bør kunne være en passende straff | |
| risgubben | 2014-06-25 16:44 | |
![]() | Artig med ironi..... | |