Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ei_heks | 2016-04-02 20:15 | |
![]() | Hmmmmm.... mitt problem er at jeg er gammel og glemsk og stadig forlegger hjernen min. Det er i alle fall det jeg har overbevist meg selv om. ;) | |
| Cygnus | 2016-04-02 20:17 | |
![]() | Høres ikke sannsynlug ut, heks !!! | |
| ei_heks | 2016-04-02 20:39 | |
![]() | Er EI (ikke) heks. ;) O:-) Om jeg var, hadde jeg selvfølgelig bare tryllet den på plass igjen og sørget for å få superbrikker utdelt hele tiden. :D Men forlegging av hjernen er litt slitsomt. Heldigvis synes ikke tomrommet utenpå. Bortsett ifra alle jeg-skjønner-ingenting-kr øllene da. :D :D :D | |
| Cygnus | 2016-04-02 21:01 | |
![]() | :) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2016-04-03 16:37 | |
![]() | Alle skjønner jo at alder tynger Cygnus :-) | |
| Cygnus | 2016-04-03 17:02 | |
![]() | En forferdelig byrde, klunk - du byrde være mer forståelsesfull!! ;) | |
| HPL | 2016-04-03 18:21 | |
![]() | Det burde jo vært vesentlige alderstillegg i dette spillet. Vi som har levd en stund burde f. eks. få lengre tid til et hvert trekk enn yngre motstandere. Men jeg må nok akseptere at det ikke er sikkert at det vil hjelpe heller, men like gøy likevel. | |
| ellw | 2016-04-03 23:00 | |
![]() | 3 år siden ca 2700 nå vaker jeg iblant på 1800 tallet men er mest 1700 talls få spillere med høy rating å spille mot og taper jo svinaktig mye på de med lavere rating, alle har blitt bedre og brikkemajoren har blitt slemmere - er så få spillere nå før var de fleste spillrommene fulle, nå er det ikke mange som spiller standard som jeg gjør | |
| wencharnesen | 2016-04-03 23:31 | |
![]() | Jeg har klagd på bokstaver flere ganger. Føler meg like dyktig som de jeg spiller mot, men har de høy rating i forhold til meg,så har de bedre bokstaver. Flere vokaler. Sjelden jeg vinner over de med rating over 2000. Også veldig sjelden jeg har bokstaver til å legge en bingo. Og har jeg bokstaver til å legge bingo, så er det ingen plass å legge den på !! Kjempefrustrert spiller som har slutta å bake kaker. | |
| grebhla | 2016-04-17 19:57 | |
![]() | Det er helt klart at denne "brikkemajoren" er for dårlig. Når man gang på gang på gang opplever å få utdelt 0 vokaler ( opp til 6 legg!) og så plutselig bare vokaler, så er det for dårlig. Utdeling av brikker har for mye å si på resultatet, ser det gang på gang. Det virker også ofte slik at har man hatt et dårlig legg, ja så følger dårlige bokstaver. Grunnet dette sluttet jeg å spille noen år, tok det opp igjen nå og opplever akkurat det samme. Har nesten ikke noe å si hvor god eller dårlig man er. Kanskje en grunn til at det nå er så få som spiller!! | |
| Cygnus | 2016-04-17 20:20 | |
![]() | Tviler jeg på, grebhia - det er så mange som spiller på appen nå, så det er der alle 'flokker seg'! | |
| Cygnus | 2016-04-17 20:21 | |
![]() | En kan selvsagt gjøre begge deler - gjør det selv, men merker at det blir mindre på dstamaskinen og mer på appen - og brukkemajoren herjer der også!!! | |
| picassa | 2016-05-12 23:18 | |
![]() | Jeg hadde n gang 2200 poeng,men det begynner å bli historie.Jeg vet med sikkerhet at hjernen har tatt seg en pause for en stund og være glad så lenge noen gidder å spille med meg.:) Er ikke så farlig,jeg koser meg med spillet. | |
| Cygnus | 2016-05-12 23:27 | |
![]() | Me too, picassa! Det er bare kjekt! | |