Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 603 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| spill - Ikke medlem lenger | 2008-04-08 13:13 | |
![]() | Skulle gjerne svart alle som sier hei - det er bare det at min Mac ikke lar meg komme inn på pratfunksjonen. Er det andre der ute med Mac som vet hvordan dette lar seg løse? | |
| spill - Ikke medlem lenger | 2008-04-08 13:42 | |
![]() | .... og - det hender også for meg at jeg mister kontakt med nettet under et spill. | |
| monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-08 15:03 | |
![]() | Hei spill, du stillte samme spørsmål i en tråd som heter "forkortelser og annet" under spørsmål, HCW / spillvert med MAC har svart deg der. | |
| Kraxmaskin | 2008-04-22 17:49 | |
![]() | Det så ut til at en motspiller forlot spillet mot slutten, men så fikk jeg en melding i postkassa her på Ordspill, med forklaring at maskinen ble overarbeidet og at det ikke ble mulig å komme inn igjen. "Beklager, det var ikke for å være uhøflig", skrev hun. Hun heter Texbrus og fortjener ros for sportslig opptreden! | |
| Belissa | 2008-04-22 21:40 | |
![]() | Jeg har også opplevd å bli koplet fra midt under ett spill. De første gangene skjønte jeg ikke helt hvordan jeg kom meg inn igjen, så da ble vel jeg også oppfattet som usportslig da... ;)) | |
| Baremoro | 2008-04-22 22:59 | |
![]() | Jeg har med interesse lest reaksjonene på mitt hjertesukk "Høflighet" og ser at emnet stadig er oppe under ulike overskrifter. Alminnelig folkeskikk er tydeigvis noe som angår de fleste av oss, og fint er det. Jeg skulle gjerne sett at man hadde en "ignorer"-knapp - at man på et vis kunne markere en spiller man ikke har hatt de hyggeligste opplevelser med. På samme måte som man skulle kunne markert venner (selv om de finnes i venneoversikten), så man enkelt så om de var inne. Med håp om stadige forbedringer, både i funksjonalitet og omgangsformer:O) Baremoro | |
| Harakerik | 2008-04-23 02:49 | |
![]() | Så lenge det ikke finnes aldersklasser, må den som spiller mot en ung person være spesielt hensynsfull og hyggelig. Og ikke nødvendigvis spille hardt eller strategisk; denne rankingen er jo ikke verdt særlig mye, vel? Og lar seg jo lett rette opp igjen. Hvordan ble vi som er voksne glad i Scrabble eller kryssord? Jo, ved at en voksen hjalp oss og oppmuntret oss litt. Dette er et kunskapsspill, og kunnskaper er noe man videreformidler. Derfor mener jeg at høflighet er spesielt viktig overfor de yngste, og administratorene bør være på ekstra vakt i slike tilfeller. | |
| FrøkenNilsen - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 10:22 | |
![]() | sier jeg hei, så sier jeg å takk for spillet som regel. MEN så sliter jeg med at jeg ikke får til å skrive på normalt vis inne på spillet heller.. må liksom trykke 5 ganger på en knapp for å få fram en bokstav, så d blir slitsomt å bare skrive hei. (noe som førte til at jeg ble kasta ut en gang, så takk nokk en gang for d ..hrmf..) mange vil vell alle si at jeg er frekk å ditt å datt, fordi jeg bare går ,men d er jeg så absolutt ikke, er kun pc'n som er helt utrolig lite samarbeidsvillig når d kommer til chatten på spillet. | |
| Mooseman | 2008-04-23 13:04 | |
![]() | Til alle som har problemer med chattefunksjonen, prøv å oppdatere flashversjonen deres hos Adobe, og bytt til Firefox nettleser dersom dere bruker IE eller Opera. Jeg har forsøkt Ordspill i disse 3, i tillegg til Seamonkey, Flock og Safari for windows, og det er sålangt kun Firefox som virker 110% hver gang www.adobe.com og www.firefox.no | |
| monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-04-23 14:50 | |
![]() | FrøkenNilsen, jeg må svare deg her selvom dette er litt privat. Du er ikke kastet ut for ikke å hilse eller takke i spill. Det var andre grunner til dette, som du vet. Andre spillere her skal ikke tro man blir utestengt for ikke å si hei. | |
| tvea | 2011-11-23 13:06 | |
![]() | Jeg reagerer på at noen ikke tåler å tape-spesielt hvis vedk har en høyere rating-Har flere ganger i det siste hatt flaks med bokstavene og helt uventet(og nesten ufortjent) vunnet med mange poeng--Noen takler det som sagt ikke og takker ikke for spillet-kommer heller med noen dumme flåser som fks at jeg er feig og stenger spillet for dem.Det koster så lite å være hyggelig.Dette er selvfølgelig unnatak---de aller,aller fleste er kjempehyggelige om de vinner eller taper.Ha en finfin dag alle sammen. | |
| giggsy | 2011-11-23 13:27 | |
![]() | ett spill vil skape både vinner og tapere , tar det som en stor seier om folk blir litt sure... uansett ville vært kjedelig om det kun var A4 folk her , tror det beste er å ikke bry seg for mye om motstander og heller tenke litt på åssen en selv opptrer. | |
| heidihv | 2011-11-23 13:46 | |
![]() | Siden jeg ble hjemmeværende har ordspill vært en av mine STØRSTE daglige gleder og jeg storkoser meg med å spille, jeg er takknemlig for at dette spillestedet finnes og spesielt takknemlig til folk med høy rating som orker å spille med "småpoteter" som meg. Jeg vet at ikke alle setter pris på chatting, men "hei" og "tfs" får man tåle og så kan man jo bare ignorere andre kommentarer -jeg pleier å si fra når jeg ikke får lagt ordentlige ord pga vokalmangel :) Nettopp fordi jeg elsker spillet så høyt legger jeg ekstra vekt på en hyggelig tone i chaten, MEN her om dagen ble jeg irritert og skrev "har du mensen eller" etter flere sure utsagn om at jeg ikke åpnet nok etter at jeg hadde forklart at jeg ikke hadde vokaler. Følte meg fryktelig slem, men har fått svar på mine "tfs" med "looser" og "latterlig" i det siste så jeg var nok selv i det sure hjørnet....Skal ikke gjøre det flere ganger! :) I allfall; tusen takk for et herlig spillested! :) | |
| puertorico | 2011-11-23 13:55 | |
![]() | I går spilte jeg mot en som åpnet med å skrive: "Hei. Håper du ikke er like ufin som de to siste jeg spilte mot." Jeg svarte at ufine motstandere møter jeg heldigvis svært sjelden og spurte hva som hadde skjedd. "De var rett og slett ufordragelige!" svarte motspiller. Jeg lurte på hva de hadde skrevet av ufinheter på chatten, men da kom det fram at de hadde spilt ufordragelig! Stengt og ødelagt for henne, ikke bidratt med noen åpninger selv osv. Må si jeg ble ganske forundret. Det er vel en del av spillet, å utnytte motstanders legg, samtidig som man prøver å unngå å åpne opp for store poengmuligheter for motstander? Må si at gleden ved å legge en bingo ble litt redusert i dette spillet. | |
| leonella | 2011-11-23 15:21 | |
![]() | Det er alltid noen snålinger - sjekket min magre mailboks her og leste følgende melding; hei, er du ledig for en tilgjengelig mann? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-23 15:49 | |
![]() | wow, en tre år gammel tråd har gjenoppstått fra arkivet...! imponerende av tvea og leite seg fram til en tråd som passet, liksom........ surmaga hilsen wstine | |
| nordicrose | 2011-11-23 16:34 | |
![]() | *lol* Tenkte akkurat det samme;o) | |
| heidihv | 2011-11-23 21:34 | |
![]() | Er glad denne tråden ble henta opp igjen for det er tydelig at enkelte trenger litt påminnelse om folkeskikk og vi andre kan søke trøst hos hverandre! Takk tvea :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-23 21:42 | |
![]() | Made my day, liksom. :-))) Men jeg er så hjertens enig! Jeg er også glad for at tråden ble henta opp igjen. Ikke så mye som skal til alltid :-)) | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-23 22:54 | |
![]() | Ble gleden REDUSERT ved å legge bingo i det spillet, puertorico? For min egen del kan jeg knapt tenke meg noen mer honningsøt ramme for bingolegging :) | |