Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 354 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GreteSB | 2015-02-23 14:04 | |
![]() | Bullbill: Jeg ser at jeg har svart som om du spilte på app-en. Det er der utviklerne jobber med å finne en måte å avvise spillere på. Som Akric sier, på nettsiden kan du nekte spillere som vil inn i spillet ditt. Hvorvidt utviklerne hos Betapet vil prioritere å legge inn en blokkeringsfunksjon her vet jeg ikke, vi kan bare videreformidle det. | |
Bullbill | 2015-02-23 15:16 | |
![]() | Hei igjen. Det er vel mulig å lage en sensurliste på nettvarianten også ?! Det har jo vært brukere som har oppført seg underlig i ulike sammenhenger eller som har et par hundre disconnectspill. Da kan det være greit å ha en mulighet for å svarteliste dem slik at man slipper å huske på hvem man ikke har lyst til å spille mot. Sjakkserveren ICC har en sånn mulighet og det betyr at hvis noen oppfører seg på en måte de ikke skal kan du bare legge dem på sensurlista og du får ikke spilltilbud fra dem igjen. Jeg tror ikke det er noe stort behov for dette, men det kan være greit | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-02-23 16:49 | |
![]() | Greit er det sikkert, og det er rapportert inn som et ønske til utviklerne. Til info : Sjekket ståa litt nå, og det ligger mye annet nødvendig arbeid for de å gjøre ved neste oppdatering, så det er nok ikke sikkert dette vil komme med det aller første. | |
ToveA | 2015-02-25 00:39 | |
![]() | Apropos ordet STÅA som du nettopp brukte, Erik - merkelig at dette er et ord som ikke blir godtatt i Ordspill !? | |
Neivel - Ikke medlem lenger | 2015-02-25 12:02 | |
![]() | Trolig fordi det iflg bokmålsordboka på nett skrives stoda. | |
ToveA | 2015-02-26 01:20 | |
![]() | Javel, Neivel ;) | |