Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 647 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| annai | 2015-04-01 08:59 | |
![]() | Stakkars kyllingen,..... God påske . | |
| higard | 2015-04-01 18:50 | |
![]() | huff da...... håpe d kjæm litt muntrere dikt seinar i påska :-) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-04-01 19:49 | |
![]() | Ikke så muntert dette heller, men påsken i det ville vesten kunne lett fortone seg slik: Jesse James drew his gun it was easter morning but he drew it for fun he shot Billy down this easter morning under the yellow sun the bullet went trough Billy`s heart this bloody morning and Billy went with a fart gunsmoke drifting from Jesse`s gun this frosty morning some people watching made a run the silence of the street this duel morning only broken by Jesses feet wandering to the saloon bar this whisky morning Jesse went only so far because behind the counter this deadly morning was Billys vengeful brother | |
| stumpeguri | 2015-04-02 06:11 | |
![]() | EGGERØRE Tyven Jeg åpner mitt store påskeegg der sitter en liten mann med skjegg han oier og skråler, og med konjakksjokoladen skåler. Alle den fine spritsjokolade oppdrukket er og nå gjør han seg klar til og bade. Der kaster han skjorta og gnikker seg inn med MIN marsipanhare... Fy for en skurk av simpleste rase, skyller seg med saft av MIN drueklase. Egget var jo bare mitt nå er det fylt med mannedritt, jeg vinker farvel til harer og høne og du vet.... dette var jo bare nok en påskeskrøne! | |
| stumpeguri | 2015-04-02 06:13 | |
![]() | Hihi higard😀ja du skjønner at som i påsken på Jesus tid så er det også lidelse i eggerøre 😃 | |
| stumpeguri | 2015-04-02 06:33 | |
![]() | Cowboy påske James det gjør seg alltid .:-) artig :-) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-04-02 07:25 | |
![]() | Takk stumpeguri. Du skriver supert og morsomt du også. Ble inspirert av deg når det gjelder denne røffe humor stilen i diktene. | |
| higard | 2015-04-02 16:10 | |
![]() | ja d va lidelse på Jesu ti å, men heldigvis så e d bedre her i nord :-) arti læll å læs diktan din :-) | |
| stumpeguri | 2015-04-02 16:20 | |
![]() | Tusen takk det er nu artig at dokker les dem.:-)d er æ så glad for :-) | |
| stumpeguri | 2015-04-03 16:27 | |
![]() | SKITUREN I beste stil vi dro avsted opp på fjellet for og få litt påskefred med natoplanker ifra 1953 med bindinger så rustne at vi lagde røde spor i påskesne!! Og solen strålte skarp og klar og grillet trynet til han far, og rundt dem strømmet folk fra alle kanter med flotte ski og neonfargede gevanter. Vi satt oss ned til syvende og sist men kakaoen med snerk var ganske trist, vi så på folk som halset fort avsted de ville stresse for og finne påskefred, og unger skreik og pølsene var kald dette lignet mere på et hareball!! Vi syntes at vi hadde fått vår dose påsketrim vi ville hjem til sjokolade,øl og påskekrim!! | |
| annai | 2015-04-03 16:41 | |
![]() | Supert dikt idag også , tusen takk stumpeguri ! | |
| stumpeguri | 2015-04-03 22:04 | |
![]() | Tusen hjerteligtakk...uten dokker lesere villedet ikke vært noe artig og holde på med diktene mine.:-) | |
| stumpeguri | 2015-04-04 06:16 | |
![]() | TIL HYTTA I EN FART Først kjøre 80 mil med bilen full av påskestil. Så 4 timers blodslit i bratt terreng utslitt som en hesjestreng. Der fant æ hytta under 8 meter snø, bare pipa stakk opp som et brent lite brød. Etter å ha måket i timesvis skulle æ åpne døra med et glis. Men nøkkelen til hyttas dør var glemt hjemme,80 mil litt lengre sør. "Oh my god...er det muuulig? Nøkkelen er ikke med....Det er nu helt utrulig!" Æ kledte mæ naken og ropte og skreik, var til og med nedi skoen og keik. Nu ble æ så forbanna. Kasta ski og ryggsekk æ vet ikke kor det landa. Så rømte æ til nærmeste hotell og der skal æ sove nu i kveld. Her kose æ mæ med kaffe og avec og hytta får stå der den står... Æ håpe den sprekk! | |
| higard | 2015-04-04 11:09 | |
![]() | huff da.......stakkars hytte...... :-)))) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-04-04 16:39 | |
![]() | :) | |
| annai | 2015-04-04 17:48 | |
![]() | :-))))) | |
| CaB | 2015-04-04 17:58 | |
![]() | Enda et herlig dikt! Flirer! | |
| stumpeguri | 2015-04-05 06:44 | |
![]() | EGGERØRE Sladder og sånt Det var i påskekveldinga at gubben spekulerte på rebellingan. -Ka var det han Kåre hadd og bestell i hytta til ho Fru Mamsell? og -Nei sjå der er det lys på utedassen til han Dunker. He he he.Jaså så nu sett han der og dassringen lunker.... og -Å ka i svarten..Har han Judolf fått sæ merce? Ja han må vel ha mer og kræsje! og -Nei sjå nu tvillingan arm i arm. Med så korte skjørt at det kan kalles førr utlagt tarm. Gubben flira høgt førr sæ sjøl mens han vifta bort et par møll. Så stoppa han i skogens krull og kika opp mot kjøkkenvinduet til ho Karianne og han Bull. For et syn han fikk se. -De er fordypet i ludo ved kjøkkenbordet. Du allmektige tid og min store!! Og attom fjøsen til han Pess-Hans såg han kattene i vårlig parredans. Ja gubben kosa sæ med vårtegn i bakken så sprang han heim til kjerring-skaberaklet og ba ho om og drefse av sæ stakken. Ho huta han midtfjords så langt ut av huset. "Har du blitt gal eller har du begynt og ruse?" ropte ho etter han der han slukøret for som en snarlaus jarstein og utfrossen bror. Ei vedski kom i ei faderlig fart. Her var det bare og dukke visst du ikke vil ha barke-bart. Den påske-natta måtte gubben sove oppå fjøsloftet. I underbuksa,kalosjan og ei hund-gammel kofta. | |
| annai | 2015-04-05 07:40 | |
![]() | Fikk meg en god latter nå ,herlig :-)))) | |
| higard | 2015-04-05 21:19 | |
![]() | stakkars kailln........:-) hehe | |