Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 22 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2015-06-29 22:05 | |
![]() | Nå rører du godt, alone. | |
| alone | 2015-06-29 22:13 | |
![]() | Takk pellkjell | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 08:06 | |
![]() | Morderen får hele tiden det han er ute etter ....Oppmerksomhet,,,,,, Til og med her inne på ordspill digger enkelte å diskutere om hvorvidt morderen skal få ta utdanningen sin ...JUHUUUUUU!!!!!! EN SKAM !!!!!!!!!!!!!!!! spør du meg....Få morderen ut herfra... | |
| bearo | 2015-06-30 15:07 | |
![]() | Kva er det som gjer at enkelte meiner at deiras meininger skal legge premissene for kva andre skal få diskutere? | |
| Emil1960 | 2015-06-30 15:38 | |
![]() | Man LEGGER vel ikke premissene. ..man har vel egne meninger om mangt og mye ...eller. ..trodde det var dette det gikk ut på her ??! | |
| pellkjell | 2015-06-30 17:43 | |
![]() | Ja, det er mang slags dommere og politi. Disse selvoppnevnte. Bygdedyr. Med alle sine utropstegn og juhuuuuer. Å delta i en tråd på trådens premisser, er det vanskelig? Hva med å la være å delta om tråden/temaet ikke passer? Det skjer rett som det er i dette forumet at disse politi(kjerringene) kommer på banen og dømmer en tråd/tema nord og ned, - for den passer seg ikke. Skal disse få legge premissene for hva som er gangbare trådtema? Så absolutt ikke. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 17:56 | |
![]() | Man skal slippe å lese eller høre noe om denne personen . Jeg er ikke pårørende ; men jeg blir nesten forbanna av at han i det hele tatt omtales på noen som helst måte , noe som helst sted ! Jeg er for dødsstraff , når det er virkelig alvorlige forbrytelser . Og han skulle selvfølgelig ha vært fjerna fra jordens overflate ! Helt enig med Alone ; det er lov å tenke seg om før man tar opp et tema her på Ordspill . Hva om noen Ordspillere er pårørende ? Hva med å utvise litt sensitivitet ? STENG TRÅDEN ! | |
| ave - Administrator | 2015-06-30 17:58 | |
![]() | Realitetene blir ikke borte selv om man stikker hodet ned i sanden.... | |
| pellkjell | 2015-06-30 18:03 | |
![]() | Jeg blir nysgjerrig. Hvordan takler dere at ABB får mediadekning i f.eks NRK, TV2, Dagbladet, VG osv? Eller er det i ordspillforum det blir for problematisk? Og hvem er du som vil nekte andre å diskutere saker som opptar en? Dette dreier seg ikke om sensitivitet, men kraftig kontroll- og sensurlyst. Å tie saker i hjel, er det veien å gå? Skummel tankegang. Ja, det er lov å tenke seg om. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 18:26 | |
![]() | All omtale av denne personen er selvfølgelig problematisk . Jo , det handler faktisk om sensitivitet . De av oss som har kjennskap til personlighetsforstyrrelse r , vil nok kanskje reagere kraftigere . Det hadde faktisk vært litt greiere å forholde seg til hvis han var kjent utilregnelig . Kanskje ikke å forvente at de fleste skal forstå det . | |
| pellkjell | 2015-06-30 18:30 | |
![]() | hilsen ekspertisen på personlighetsforstyrrelse r? | |
| bris1 | 2015-06-30 19:45 | |
![]() | Og hva har så pellkjell bidratt med i denne tråden, bortsett fra å løfte pekefingeren mot enkelte debattanter pluss komme med spydige kommentarer? Politikjerringer? Den som sitter i glasshus, osv. Hva med å presentere din mening i saken? Det har tidligere vært god skikk å åpne en diskusjon med å gi til kjenne eget syn i saken. Du vil helt sikkert fnyse av mitt innlegg, men det plager meg ikke. Du er nå ganske underholdende med dine aggressive forsøk på å styre hva andre skal skrive. God diskusjon ønskes alle. | |
| pellkjell | 2015-06-30 19:50 | |
![]() | hehe, der kom politikjerringa sjøl på banen. vel, bris1; hvis du gidder å lese gjennom tråden så vil du se at jeg flere ganger har skrevet hva jeg synes. Innlegg helt uten å løfte pekefinger, helt uten spydige kommentarer. Ser fram til at nettopp du også prøver ut det, for en gangs skyld. men nei, jeg fnyser ikke bris, jeg ler. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 20:00 | |
![]() | Ja , pellkjell ; nå er du inne på noe . Det er ikke et område man ønsker å ha ekspertise på akkurat ; men når man nå engang har det , så kan man kanskje bidra med noe i diskusjoner som dette ? Hilsen ekspertisen på personlighetsforstyrrelse r | |
| pellkjell | 2015-06-30 20:07 | |
![]() | ja, kom gjerne med innspill, øs av din viten! r | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 20:51 | |
![]() | He he , lurer på om jeg kan komme med noe fornuftig ! En ting er å vite , noe annet er å formidle . Vel , jeg prøver : Jeg "forstår" noe om hans indre følelsesliv (eller mangel på sådan) , og jeg kan sette meg inn i hans tankegang på en måte som jeg ikke er bekvem med , kan man si . Det er så mye av "hans indre" som er gjenkjennelig for meg . Å vite hvor mye ødeleggelser et menneske med alvorlig personlighetsforstyrrelse kan forårsake ; og så , i dette tilfelle , fokusere på om han skal studere som "normale folk" . Nei , det blir absurd . For de som ikke har mye kjennskap til forstyrrelser , så kan det være direkte skadelig å ha såkalt "normal" kontakt med ham . Har lest at ansatte får problemer med å forholde seg til ham . Han kan aldri integreres i samfunnet . | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-06-30 20:56 | |
![]() | Fikk du noe fornuft ut av det pellkjell? | |
| alone | 2015-06-30 22:42 | |
![]() | Hvorfor er det ikke lov å diskutere hu derre problemspilleren som skjeller oss ut etter noter når det ikke går i hennes sti????? Men en massemorder som har drept over 70 av de flotte ungdommene vi hadde????????????? Føler meg snart veldig ferdig her inne ...Avskyelig | |
| pellkjell | 2015-06-30 22:43 | |
![]() | Jeg syns heller ikke at han skal få muligheten til å studere som "normale folk", for å bruke ditt uttrykk. Jeg har tidligere skrevet at han må gjerne lese seg opp i alle mulige fag/studier, men i så fall på cella si. At han ønsker status som student (f.eks få tilbakemeldinger av veileder osv), blir også feil i mine øyne. | |
| pellkjell | 2015-06-30 23:10 | |
![]() | alone: regner med at du får svar fra spillvertene på spørsmålet ditt. Utover det, det er vel frivillig å være her inne? Frivillig å lese/ikke lese tråder i forumet? Frivillig å skrive/ikke skrive i forumet? Ja visst! Det er FRIVILLIG vet du. Som du så klokt skrev (jeg tror det var du). Det er lov å tenke. Tenk litt på det. | |