Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 582

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bris12015-08-29 16:43
Antall innlegg: 2601

Kanskje trådstarter har et annet syn på det, Emil. Invitasjonen kan vel komme fra hvem som helst på tunet. Inkluderer man damene kan det vel hende de endrer oppførsel?

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-29 17:42
Antall innlegg: 30

Det hadde jeg ikke tenkt på. Tror "damene" blir sjokkert over den ja. Tror nok de takker nei. De er kanskje så nysgjerrige at de ikke kan styre seg? Hmmm, tror neppe noen har tenkt på det før. Kanskje det hadde vært en ide'? Godt forslag.

bris12015-08-29 18:40
Antall innlegg: 2601

La oss høre hva som skjer videre, anmare. Slik det er nå kan det jo ikke fortsette. Klem til deg, og hils din venn.

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-29 19:10

Dere skal få høre hva som skjer .Jeg skal hilse til vennen min ja. Takk for klem, den varmet. Klem fra meg:)

Emil19602015-08-30 07:47
Antall innlegg: 12863

Du høres både snill og engasjert ut ....tvi tvi !

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-30 09:56

Takk, Emil 1960. Klemmen jeg fikk, førte til at jeg innså at jeg begynte å få litt bygdedyr fakter selv. Sånn vil jeg ikke være. Jeg har funnet ut at jeg skal snakke med dem hver for seg ,Evt be dem inn hver for seg, da de ofte er to sammen, og da "girer" opp hverandre. Noen som mener noe om det ?

Emil19602015-08-30 10:15

Supert , og veldig mye lykke til :-)) !

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-30 13:29

Tusen takk, Emil 1960. :)))

abelon - Ikke medlem lenger2015-08-30 17:43
Antall innlegg: 1807

Dessverre kan de se ut som de er ganske håpløse tilfeller .
De oppfører seg som barn kan gjøre i sine verste øyeblikk . Skikkelig
voksne drittunger . Hvis de har oppført seg sånn i mange år mot flere personer ; så må man lure på om de er "inne i området"
mangelfullt utviklede og / eller varig svekkede sjelsevner , som det så
fint heter ... og da er forbedringspotensialet lik null .

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-31 10:17

Den tror jeg dessverre stemmer. "Det du har fokus på vokser seg stort og blir livet ditt" Leste jeg et sted, og jeg tror at de har blitt så "spesialisert" på bygdesladder og mobbing, at de kjenner mange teknikker for å "knekke "folk. Gosh! Er det virkelig folk som baserer sitt liv på det, jeg blir målløs. Er det virkelig mulig.

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-31 11:50

Siste nytt: jeg tenkte at hun som kikka slik skulle få "smake" sin egen medisin, og satte meg på trammen , vendt rett mot hun som kikker slik, uten at jeg så på hu. Det er egentlig en " bygdedyr handling", men resultatet ble bra. Hun har neppe opplevd at noen har gjort det før. Jeg ringte på til hun, og hun var "satt ut"Saken er at hun andre, som er den verste, hater dyr, og det sier jo mye om henne. Fikk hilsener fra hun jeg prata med til venninna mi om at hun måtte gå tur med hunden om kvelden, slik at den ikke blir stående å bjeffe for mye om kvelden. Hun jeg snakka med brydde seg ikke om hunden bjeffa eller ikke.

Emil19602015-08-31 13:46

Jammen bjeffer hunden da ...eller er det bare enda ett påfunn ?

anmare - Ikke medlem lenger2015-08-31 13:56

Nei, jeg har ikke hørt det. Kan godt være et påfunn. Evt. Andre bikkjer. "Damene" bjeffer mer enn hunden iallefall.

anmare - Ikke medlem lenger2015-09-22 08:33

KONKLUSJON av "bygdedyr" - tråden. Når man ikke kjenner bygdas koder, og i tillegg er innflytter, så er det nok det beste å gjøre å flytte. Når de damene har fått holde på så lenge, så sier jo det litt om omgivelsene også. Bygda er ikke interessert i å inkludere innflyttere. Mange i bygda går bak ryggen og snakker om hverandre, og er tydeligvis ikke interessert i problemløsning. Sannheten er at de damene skulle ha blitt innbudt på kaffe for mange år siden. Åpenhet er også ikke tilstedeværende i denne bygda. Noen unntak finnes heldigvis . Jeg har alltid ment at fremsnakking er et mye bedre alternativ enn baksnakking. Hører jeg mye baksnakking, så tenker jeg at jeg kan bli den neste de baksnakker. Damen som "glante" slik, virker å ha sluttet med det. Jeg har også hørt at de damene er "utstøtt" av samholdet her, noe som gjør at de blir enda verre, antageligvis. Altså, man må ikke omgåes dem for mye, da blir man selv utstøtt. Jeg kommer til å flytte, jeg har andre interesser en naboene rundt meg, og vil ikke lengre bruke energi på så unyttige ting. Livet er for kort til det.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?