Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 582

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Niillas2015-10-02 21:49
Antall innlegg: 6024

Dersom legning er noko som ikkje skal snakkast om i andre samanhengar enn når det gjeld seksualitet, vil vi få eit samfunn der majoriteten sjeldan får høyre om homofili - i alle fall ikkje knytt til levande menneske. Dette er negativt for dei som veks opp og skal 'finne seg sjølv' - og det er negativt for liberailtet kring homofili. Dette er noko vi kjenner frå mange minoritetsdebattar - 'kvifor skal dei no snakke om dette heile tida'- majoriteten treng vita at ting kan vera annleis.

Nixita2015-10-02 21:52
Antall innlegg: 4724

Det finns da massevis av eksempler på at de nærmeste ikke vet... Og er man en offentlig person, hvor se du for deg man kan leve med en av samme kjønn uten at det blir et oppslag i media?

Niillas2015-10-02 21:57

pellkjell: Men skjønar du ikkje at t.d. Hagen kan kjenne eit behov for å få pratingfa fram i dagen - og vekk frå krokane? Vi lever i eit samfunn der det ikkje er berre positive holdningar til homofili og der ikkje alle synest det er like greitt - faktisk. Det same gjeld vel t.d.fotballspelarar - så lenge dette ikkje er snakka om, kan ein late som det ikkje finst, og t.d. formidle negative holdningar fordi ein reknar med at 'slike' ikkje finst i eins eige miljø. Når nokon står fram, vil vel det føre til at folk må tenkje over handlingsmønster og ytringar. -- Det er ganske vanleg at folk snakkar om ektefelle, barn osb. - skal da homofile late vera å seia noko fordi det ikkje er av allmenn interesse? Eller skal alt snakk om personlege relasjonar vekk frå det offentlege rommet?

AaseB2015-10-02 22:08
Antall innlegg: 8147

Snakke om det bør vi jo selvfølgelig, men ikke som om det er av avgjørende betydning i noen sammenheng utenom det som er nevnt over.
Og media er som regel ute etter klikk og antall solgte eksemplarer og kommer vel til å fortsette å late som om slikt er sjokkerende så lenge de selger på det. Det var det jeg synes var irriterende med oppslaget om S. E. Hagen i dag. Men nå prøvde han heldigvis å justere ned betydningen av legningen sin selv i programmet, slik jeg oppfattet det.

pellkjell2015-10-02 22:08
Antall innlegg: 364

outingen gjør homofili til noe sensasjonelt, det er det vel ikke?

Nixita2015-10-02 22:12

Jo for endel er det faktisk fortsatt det... Ellers veldig enig i det Niillas skriver her.

Niillas2015-10-02 22:17

Hagen fortel at han ikkje er heterofil - kva er sensasjonelt ved det? Trur du at det er godt for homofile som veks opp å vita at det er homofile i alle miljø, i alle yrke, i alle samfunnslag osv,. Korleis skal dei få vita det utan det du kallar 'outing'? Kva presse etc. gjer ut av dette, er ei anna saK. men å seia at homofilio berre er noko det er naudsynt å nemne i samband med sjekking, - eller 'forplantingsøyemed' - synest eg er litt underleg. Korleis skal ein da få openheit?

pellkjell2015-10-02 22:23

hva???

jeg spør om i hvilke sammenhenger det er viktig å kjenne til personers legning. I jobbsammenheng? Naboforhold? Vennekrets?
Spiller det noen rolle?

Det sensasjonspregete bildet media gir (og Hagen stiller frivillig, gjør han ikke?) vil aldri bidra til et naturlig forhold til homofili. Tvert i mot.

Emmas2015-10-02 22:32
Antall innlegg: 1671

Du spør om andres mening i ditt første innlegg. Det får du her. Men du vil egentlig ikke ha det, hvis ikke det støtter din mening?
Eller har jeg misforstått noe her?

pellkjell2015-10-02 22:36

selvsagt vil jeg høre andres mening, meningsutveksling kalles det emmas. Vil jeg ikke høre andres mening? Hvor i all verden har du det fra?

Men emmas, det betyr ikke at jeg skifter mening.

ave - Administrator2015-10-02 22:42
Antall innlegg: 4987

Skifter mening om hva, du som sier i åpningsinnlegget at du ikke bryr deg?

Niillas2015-10-02 22:48

kjellpell og AaseB: Eg meiner at spørsmålet 'spiller det noen rolle' kan fungere som ei oppfordring til å teie om ting. Eg trur nok, som cygnus, at det ikkje er det de vil, men vi er nok ganske usamde om det å snakke om homofili i offentlege media er naudsynt og ynskjeleg eller ikkje. Og i det samfunnet vi lever i, vil slikt ofte få eit sensjasjonspreg - fordi det enno ikkje blir oppfatta som heilt sjølvsagt og naturleg av mange. Eg trur det fører til ei normalisering - og ser og aksepterer at de meiner noko anna. Eg hugsar det fyrste programmet om homofili som vart synt på NRK på 70-talet - ikkje lenge etter avkriminaliseringa - eg gjekk på gymnaset på den tida, og klassekamaratane sa om lag det same som somme seier no - 'dette er ei privatsak og ikkje noko å brette ut på NRK'. Likevel har det programmet betydd svært mykje for homofil frigjering. Den kom ikkje av at ingen snakka ope om eiga legning og eg trur nok det framleis er naudsynt.

pellkjell2015-10-02 22:49

who cares om hagen eller andre, kjente eller ukjente, er homofile.
spiller det noen rolle? Nei, mener jeg.

;-)

Nixita2015-10-02 22:50

Så pellkjell hvordan ser du for deg at kjendiser flytter sammen med, eller gifter seg med, likekjønnede (forutsetning at så godt som ingen vet noe)?

- r det SÅ naturlig at media ikke vil skrive om det?
- Skal vi forby media å skrive om det (eller lage en sensasjon/oppslag ut av det)?

pellkjell2015-10-02 22:55

sniilas: vi får være enige om at vi er uenige.

Legger til BlomsterFinns uttalelser, så kan han få siste ordet. (I alle fall for i dag).

www.tv2.no/a/7453741

Niillas2015-10-02 23:07

Og Schjøll seier: – Hatten av for Hagen, og litt tommelen ned for media som behandler det som en sensasjon, konkluderer Schjøll.

Eg kunne ikkje vore meir samd - det er ikkje det at Hagen står fram som er gale, men kanskje måten det blir haussa opp på.

Nixita2015-10-02 23:16

Og nå hauser vi det opp ytterligere.... Veldig enig i at media ,ofte i for stor grad, er med på å påvirke oss, men at folk nå kan stå fram, uten å blir stemplet eller fengslet er vel et fremskritt?

Kan si og mene mye rart om hvordan media er med på å forvrenge virkelighen, men det får bli en annen diskusjon :)

Emil19602015-10-16 15:07
Antall innlegg: 12863

Ok...etter å ha lest alle meningene her , må jeg bare si : pr.i dag er det fremdeles STOR forskjell på hvordan man blir tatt mot som den man er...har mye erfaring på dette...men det gjelder folk jeg kjenner. ...vanlige folk i gata ...absolutt alle kan ikke skilte med å si det samme som meg : Jeg har vært åpen siden jeg var 8år, og aldri har jeg opplevd noe negativt...har elt rått , men bare POSITIVT ! Er dette spesielt ? Ikke har jeg vært på Skavlan heller ;-)) !

Emil19602015-10-21 12:33
Antall innlegg: 12863

Kom igjen og svar meg da ....ingen pyser her på ordspill vel ??

Cygnus2015-10-21 12:39
Antall innlegg: 44845

Snille Emil, hva er spørsmålet???

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?