Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| alone | 2016-01-26 21:41 | |
![]() | En dag jeg var ute og luftet hunden min .En nydelig puddel :) Plutselig ut av intet kom der en ulv til syne :( Han kom byksende imot meg og glefset i seg den fine puddelen min og stakk til skogs...Ulven fikk seg et dyr(t) måltid... Jeg har ikke anskaffet meg ny hund :) | |
| Cygnus | 2016-01-26 22:18 | |
![]() | Noe så fryktelig | |
| Emil1960 | 2016-02-06 09:41 | |
![]() | ....men dog så sjelden ! | |
| pellkjell | 2016-02-06 11:05 | |
![]() | det er nok best å kvitte oss med alt som ikke passer..... | |
| Emil1960 | 2016-02-06 15:51 | |
![]() | Jo, da skulle det sett ut ...! | |
| CaB | 2016-02-06 16:50 | |
![]() | Og hvem skulle få bestemme hva som ikke passer inn? Noen har slangefobi, og vil sikkert være glad til om det ikke fantes slanger her i verden. Og så har du de som synes slanger er flotte vesner, og som blir overlykkelige om de ser en slange i hagen! Har en av disse gruppene mer rett enn den andre til å bestemme om slangene skal få leve eller ikke? | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2016-02-06 16:54 | |
![]() | Ja vist skal vi ha rovdyr !!!!!! Det er plass til alt Gud har skapt :) Det er feil at vi mennesker skal utrydde dyr og mennesker også for den slags skyld ....Vi må være varsomme og ikke behandle dyr som mennesker :) | |
| kuami | 2016-02-07 01:33 | |
![]() | Er det lenge siden puddelen din ble tatt av ulv, alone? Kan ikke huske å ha hørt noe om det i media. | |
| Emil1960 | 2016-03-02 21:44 | |
![]() | Pjatt | |
| picassa | 2016-03-04 20:50 | |
![]() | Leste noe om her om at ulven ikke vilø krysse vei og jernbane.Jeg har bodd i Sør-Østerdalen og har selv sett ulvspor på jernbanelinja,så det stemmer ikke helt.Rovdyr er ikke mer redde for kjøretøy av ymse størrelse enn det elg og andre av skogens dyr er det. Det er riktig at vi skal ha de rovdyra som hører til i faunaen vår,synes jeg.Men jeg blir veldig skeptisk og redd for å gå i skogen hvis det er sant som ryktene sier at villsvin fra Sverige nå har kommet til Norge.De kan virkelig være agresive.Tenk å møte en villsvin han i bærskogen. Som svineprodusent i 24 år lærte jeg å ha respekt for rånene i fjøset.Hvordan er det å møte de som lever i vill tilstand? | |
| Emil1960 | 2016-03-06 13:59 | |
![]() | Nå er det vel menneskene som er de aller værste rovdyra ?! | |
| enyajenta - Ikke medlem lenger | 2016-03-06 14:06 | |
![]() | Sjansen for at en ser et av de store rovdyra er liten, de stikker som oftest av lenge før vi ser de. Eneste rovdyret jeg har vært heldig å se er gaupa når jeg og hunden min var langt inni skauen og det stakk fort langt unna oss. Jeg er mer redd for ei sinna elgku med kalv om du skulle komme mellom henne og kalven, de er sinte om du er å uheldig. | |
| hurpe - Ikke medlem lenger | 2016-03-07 07:42 | |
![]() | Misunner deg det øyeblikket Enyajenta. En bør vel ikke komme mellom ku og kalv eller andre dyremødre, de vil jo forsvare sitt avkom med " nebb og klør" | |
| Cygnus | 2016-03-07 10:02 | |
![]() | Ja det misunner jeg deg også. Har bare sett gauper på Langedrag - fantastisk flotte dyr! | |
| enyajenta - Ikke medlem lenger | 2016-03-08 10:34 | |
![]() | Jeg har vært heldig ja. Tror ikke jeg kommer til å se no anna enn elg og rådyr og kanskje en og anna hauk. De er fine de å. Kos å væra på tur i skauen uansett. | |