Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 16:15 | |
![]() | Og tro kan flytte fjell ... | |
| Cygnus | 2017-12-30 16:19 | |
![]() | Jeg hadde også kramper i bena om natten en periode, men hadde aldri hørt om ulltrådmetoden - men problemet er helt borte! | |
| Cygnus | 2017-12-30 16:20 | |
![]() | Uten ulltråd altså - i tilfelle jeg uttrykte meg for uklart. | |
| CaB | 2017-12-30 16:34 | |
![]() | Men placeboeffekten kan da være nyttig den. Tror man at ulltråden hjelper, så bruk for all del den ulltråden! :) | |
| Cygnus | 2017-12-30 16:42 | |
![]() | Ja placeboeffekten er vitenskspelig bevist - og er veldig interessant - men jeg slapp altså bruke ulltråden, og det er akkurat det som veldig ofte skjer: ting går over, og forklares som resultat av noe. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 17:12 | |
![]() | Nettopp ! | |
| trud | 2017-12-30 17:37 | |
![]() | Det gikk over første natten - det er et gammelt kjerringråd - glemte det forresten et par dager senere - og fikk kramper.... Hensikten helliget middelet 🤗. :-) Jeg hadde hatt plagene i lang tid - placebo eller ikke - jeg ble kvitt det :-). | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 18:42 | |
![]() | Håper du lykkes med dette trud :) Har nå prøvd dette skittenstrømfilteret selv og dette hjalp faktisk på. Trodde det nesten ikke selv. Er faktisk forundret. (Belastningen på kroppen ble mindre) Tar meg ikke tid til å diskutere saken videre. Folk får tro hva de vil. Dette produktet hjelper de som er el-overfølsomme Og veldig mange er el-overfølsomme uten at de er klar over det selv. Slik skittenstrøm som altså gir stråling fra ledningsnettet skaper en ekstrabelastning på kroppen som forverrer sykdomstilstander og i verste fall igangsetter sykdomstilstander. Fordi det skjer uheldige kjemiske reaksjoner i cellene (som er felles for sykdommer), se tidligere linker. Kan si at jeg har ingen økonomiske forbindelser til de firmaer som selger dette produktet i Norge og jeg kjenner personlig ikke dem som selger dette produktet (skittenstrømfilteret). Skittenstrømfilteret plugges bare inn i stikkontakten. Ønsker ikke gå inn i noen videre diskusjon. :) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 20:58 | |
![]() | Kanskje Are Sende Osen burde lage program om disse tingene . Skal gi ham et tips ! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-12-30 21:00 | |
![]() | Vel , ikke burde , men ønsker , av ren nysgjerrighet . Har stor sans for hans programstil . | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-01-14 12:44 | |
![]() | Sivilingeniør fra Silicon Valley forteller om konsekvensene av stråling fra teknologi. Håper regjeringen tar slike ting i betraktning. www.youtube.com/watc...0N EaPTu9oI | |
| Alina1960 | 2018-01-15 08:15 | |
![]() | Interessant! | |