Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2018-02-08 09:38 | |
![]() | Guru? Jeg holder meg vanligvis ikke med guruer! Dog vil jeg si at Fuggeli hadde mye klokt å si gjennom årene. Og var en fargeklatt - noe vi sårt trenger! Dessuten, jeg lar faktisk ikke la være se en film fordi jeg mislikte personen det handler om! Har sett mange filmer om Hitler - f eks!!! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-02-08 09:42 | |
![]() | Fuggeli har da forsvart langt verre ting enn røyking, men en viktig stemme i samfunnsdebatten har han utvilsomt vært. Og hva skulle vi som samfunn gjort uten de som rakrygget og saklig utfordret vårt syn på forskjellige ting? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-08 17:49 | |
![]() | He he , Hitler , Guru , Fugelli , Røykeloven og litt av hvert annet . Jeg uttrykker meg av og til som en "affektfant" . Fugelli har vel ikke forsvart Donald ? . Du skjønner det Erik75 , at jeg er ikke vant til å være med i noen slags samfunnsdebatt , så jeg har ikke "lært" hvordan man uttrykker seg "riktig" . Jeg ser verden ut i fra mitt lille perspektiv , og jeg uttrykker meg ut fra et blankt ark på mange måter . Vi kan sikkert være enige om at Fugelli var en klok mann , utvilsomt . Gi oss historien om Fugelli Erik75 . Altså , jeg er bare nysgjerrig . Eventyret om Fugelli . | |