Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-11 23:56 | |
![]() | ps Får meldinger her om at folk ikke finner gruppa. Den heter altså Ordspillgruppa :-) ... og ja, gjentar, smilefjeset skal med. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:22 | |
![]() | Jeg blir ikke med i den gruppa. Nei, nix, never, | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:27 | |
![]() | Vi har allerede lagt deg til ;-) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:35 | |
![]() | Pøh, lagt meg til liksom. Nå har du nippet for mye på konjakken. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:35 | |
![]() | Ups, tok feil. Det var JamesO som var lagt til. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:39 | |
![]() | Forsiktig så det ikke blir for mye metylfenidathydroklorid :) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 00:47 | |
![]() | Som sikkert alle (andre) forstår; medlemskap er høyst frivillig. Ingen grunn til å gi beskjed om en ikke vil bli med ;-) | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 09:44 | |
![]() | Jeg finner ikke gruppa, og jeg har med smilefjeset... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 11:06 | |
![]() | Jo, du er med :-) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 20:10 | |
![]() | Da er vi oppe i 7 medlemmer, det vil jeg få sagt. Hele landet er representert! Begge kjønn! God aldersspredning! Alle er blide! | |
| Cygnus | 2018-02-12 20:23 | |
![]() | En eksklusiv gruppe som jeg er et stolt medlem av! Og blid! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 22:58 | |
![]() | Denne tråden bør slettes siden det ikke finnes noen slik gruppe på FB | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 23:15 | |
![]() | Må du roe deg ned, jensi. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-12 23:35 | |
![]() | Du er meg en god en, jensine.... Først vil du absolutt ikke bli medlem av gruppa, så prøver du å spore gruppa opp, finner den ikke (av en eller annen grunn), dermed så påstår du at gruppa ikke finnes og derfor bør tråden slettes! Nå overgår du deg selv! Selvsagt finnes gruppa!!!! | |
| Van Basten | 2018-02-13 04:56 | |
![]() | fant e fant ;) | |
| berita | 2018-02-13 17:40 | |
![]() | Jeg forstår visst ikke dette helt. Hva er det man kan gjøre i ei lukka sosial Ordspill-gruppe på Facebook, men ikke på Forum? Jeg tenker at dette kan trekke folk bort fra Forum, det syns jeg ikke høres særlig positivt. Vi kan vel ikke klage på at det er overfylt her for tida. Kan vi ikke bare la diskusjonene, uenighetene, spørsmålene, praten, irritasjonene, kranglene, ideene, humoren, rosen, ja, alt unntatt sladder, baksnakking, kupplanlegging o.l. fortsatt være åpent for alle til å lese og kanskje delta i? Kaffekoppen eller ølen jo være like fraværende uansett:). | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 17:48 | |
![]() | Så , da er vi flere som ikke skjønner det helt ... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 18:03 | |
![]() | Oi oi, en facebookgruppe til besvær..... og forvirring.... og frustrasjon..... og kanskje mere til. Vel! Kort sagt; de som ønsker å bli med i gruppa melder seg inn. De som ikke ønsker det, lar være. Eller forholder seg i ro ;-). Det er ingen som trenger å skjønne/ikke-skjønne noe som helst ..... | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 18:30 | |
![]() | Hva man kan gjøre der som man ikke kan gjøre her ... det er vel hovedpoenget . Men hvis noen vil ha "dobbelt opp" , så hvorfor ikke . Smør på flesk kanskje , men det kan jo ikke skade . Å så lenge ingen trenger å skjønne noe som helst ... he he , ( må le fordi jeg tenker på Trump tråden min ) . Det er jammen meg godt med en god latter ! | |
| berita | 2018-02-13 18:42 | |
![]() | Hei ritalina, jeg lar meg ikke formane til å forholde meg i ro mer enn jeg selv vil, selv om jeg ikke kommer til å melde meg inn. Jeg skjønner rett og slett ikke at dette kan være en god ide, ei eksklusiv lukka Ordspill-gruppe der ingen skjønner noe som helst. Og, abelon, det høres ut som det kan bli flesk uten smør eller omvendt, en god latter eller en ditto krangel bør også unnes den gemene hop! | |