Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 480 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Emil1960 | 2018-05-28 21:38 | |
![]() | Hvordan kan du skille mellom ord , tanker , følelser og gjerninger ?? | |
| alone | 2018-05-29 09:59 | |
![]() | Spør du meg?? Har du probelemer så søk råd hos andre!! | |
| Emil1960 | 2018-05-29 11:26 | |
![]() | Jeg har ingen problemer her , men det fins de som har det ...stakkars folk ! Jeg tror jeg har forstått deg sånn at ‘ man får være som en « vil» , bare ikke gjør noe med det ...er det slik du mener ?? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-29 12:53 | |
![]() | Hvorfor så sint Emil ? Alone forteller at hun har funnet en større mening med livet, og det kom da hun trengte det som mest. Er ikke det flott! Så vidt vi har forstått så er du homofil? De aller fleste av oss har jo ingen problemer med å forholde seg til homofili; og de som har det, de synes jeg egentlig synd på. Bibelen er en bok som tolkes. Hvordan Alone tolker den, det vet vi ikke, og det er ikke noe vi trenger å vite. Hun har i hvert fall ikke på noen som helst måte skrevet ting her som er "ubehagelige" i forbindelse med tro eller ikke tro. Vil ta med en liten historie: N og M flytta til en liten sørlandsby. Dette var rundt 30 år siden. N og M bodde sammen; og vi andre fjerne eller nære venner, tenkte ingenting spesielt om det; det var et "ikke tema". De som har problemer med transer eller homser, eller lignende, de har først og fremst problemer med seg selv. | |
| Emil1960 | 2018-05-29 18:54 | |
![]() | Jadda ...er så enig ! Men blir litt småirritert over folk som er besserwissere etc.! Dessuten må du være litt forsiktig abelon om å uttale deg om min legning - du kjenner meg ikke , bare antar ...! ABSOLUTT IKKE SINT ( skulle bare mangle ;-)) ) , kun litt småfrustrert ! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-29 19:35 | |
![]() | Legning er for meg totalt uinteressant. Småfrustrert? Kan i hvert fall ikke se at det er noe Alone har skrevet som er årsaken til det. Antar? Men det er ikke noe poeng hvilken legning du har. Men at du er frustrert for et eller annet, det kan virke sånn... | |
| Emil1960 | 2018-05-29 19:37 | |
![]() | Nei nei ...! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-29 19:41 | |
![]() | He he- nei så fint da . | |
| Emil1960 | 2018-05-29 20:52 | |
![]() | Joda , men det er lov til å blåse ut for andre også ! | |
| VibekeS | 2018-05-29 20:58 | |
![]() | For en merksnodig diskusjon. Her var det mye røre og sammenblanding og avsporinger og helt-ute-av-fokus synspunkter. Og hva i all verden har seksuell orientering (eller legning, som er et foreldet begrep) å gjøre i en "samtale" som, så vidt jeg kan se, startet med et litt forvirrende innlegg om påskens innhold? Jeg er lesbisk, og har aldri hatt noe som helst problem med det, utover folk som ser seg nødt til å forsikre meg om at DE ikke har noe som helst problem med det(!). Jeg tenker at dere kanskje kan holde dere til det temaet som Jensine1 startet med - og så skal jeg slutte å blande meg inn i et tema som jeg i utgangspunktet overhodet ikke er interessert i. Jeg er ikke engang sikker på hva som i første omgang fikk meg til å begynne å lese. Men i akkurat i denne sammenhengen passer det jo godt å si at jeg leste som fanden leser bibelen. Jeg hadde nok ikke giddet å kommentere dersom jeg ikke plutselig hadde sett ordet "legning". Ok, nok om det. Jeg ønsker dere lykke til i den videre "samtalen". | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-29 21:10 | |
![]() | Ja, av og til er det avsporinger. Kanskje man kommer på riktig spor igjen ! | |
| Emil1960 | 2018-05-29 22:21 | |
![]() | Nå er vi på riktig spor igjen ... forhåpentlig :-)) ! | |