Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 21:55 | |
![]() | Men, man kan så definitivt ha "merkelige opplevelser" av en sånn art at man begynner å undre... Derfor er UNDRING mitt favorittord. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 22:02 | |
![]() | Sa du Ordhåndbaktreff ? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 22:25 | |
![]() | Ordhåndbak er et naturlig innslag på et ordspilltreff. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 22:31 | |
![]() | Blir det da første gangen du bryter håndbak eller ? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 22:43 | |
![]() | Det blir jo færre og færre "førsteganger" etter hvert som man blir eldre.. Så selv om "håndbak for første gang" kan virke barnslig og koko, så er det i hvert fall ikke skadelig! I kveld var jeg i turnering for første gang, og overlevde... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 23:25 | |
![]() | Første organiserte håndbaktevling for min del, ja. :-) Men ikke første ordspilltreff. Hva med deg? Ps Jeg skal begynne å trene håndbak, begge hender. I alle fall en gang i blant. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 23:25 | |
![]() | Marianne-saken: www.siste.no/krim/po...03 -2226258 Jeg tror hun ble tatt av en pedofil mann. Mye gråkledd. Ført hjem til han. Utnyttet. Og kroppen forlagt i naturen nedgravd. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 23:50 | |
![]() | Aldri vært på Ordspilltreff nei. Har ikke det vært i Oslo noen ganger ? Hvor lang tid og hvordan det foregår kan du kanskje si litt om ? Ja, så nå er det kanskje flere av kollegene dine som får en "innføring i håndbak"...eller du finner noen andre barnslige folk som vil trene med deg ! Lenge, altfor lenge, mellom hver gang jeg bryte håndbak nå om dagen, men samboeren skal stille opp innimellom. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 00:14 | |
![]() | Jeg har bare vært på et treff da, det varte en dag. På Vestlandet. :-) Håndbak: Tror ikke det blir noe problem å finne noen som vil bryne seg. Tipper de fleste betrakter meg som en lett match. Ikke uten grunn. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 00:23 | |
![]() | Jensi: Mye gråkledd? he he , ville vært mer underlig om du sa: mye rosakledd! Ja, det ville vært fantastisk om noen "kunne sett" hva som skjedde med Marianne; men det er selvfølgelig umulig. Det er et øyeblikk som jeg aldri glemmer: Vi lekte "sisten på hjørnet" som jeg tror det het, rundt politistasjonen i Risør sentrum; da politibilen svingte inn foran stasjonen, etter å, sannsynligvis ha lett etter Marianne. Så husker jeg bestemoren til Marianne, som var helt fortvila; hun ropte og gråt; hadde nok helt panikk. Jeg visste jo ikke da hva som nettopp hadde skjedd, men det gjorde så sterkt inntrykk å se en litt eldre dame virke så desperat, at det øyeblikket glemmer jeg aldri. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 00:35 | |
![]() | Nå ble jeg nysgjerrig ; lett match ? Ikke uten grunn. Da tipper jeg at du kanskje er ganske liten, eller noe i den duren... Jeg er heller ikke noen kjempe akkurat, bare 168. Da jeg var ungdom skulle "alle" jevnaldrende venner bryte mot meg,og da de ga opp å ta meg med en hånd, så brukte de to hender; mimre mimre... og da var jeg helt gåen etterpå! Så hvis du ikke tar meg med en, kan du bruke to! Nei, det tar jeg nok tilbake, må ikke bli "kjepphøy". | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 00:40 | |
![]() | Jeg er så liten og svak, atte ;-) Og utrent. En amatør i håndbak. På tide å lage et program for ordspilltreffet! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 06:58 | |
![]() | Men, hvor skulle det da, hvis det blir noe av, foregå ? Folk bor vel spredt utover det ganske land. Og hvem vil/kan reise langt "bare" for et lite Ordspilltreff...Men, hvis det er langt unna, så kan det jo muligens kombineres med en "ferielignende opplevelse". Hvor holder du hus Ritalina? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 08:57 | |
![]() | På Vestlandet, sør. Det er jo helt klart en prioriteringsak, selvsagt. Du får tenke på det som et mesterskap, ja, i både ordspill og håndbak. Tenk på alle idrettsutøverne! De reiser land og strand og verden rundt for å delta i mesterskap. Det skulle tatt seg ut hvis Magnus Carlson hadde sagt; Vil jeg reise langt bare for et lite sjakktreff? Tja, hvis det kan kombineres med ferielignende opplevelser.... " Nei, vi leker ikke ordspill! Vi er (svært så) aktive spillere og nesten enda mer aktive forumsskrivere. Da må vi også regne med litt reiseaktivitet i forbindelse med sporten vår. ;-) ;-) ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 12:25 | |
![]() | He he - men nærmere bestemt hvor på Vestlandet ? Lenge siden jeg var der nå; i 1993 tok jeg 3 hunder med på "Norge rundt", vi sov i bilen, en varebil, og jeg husker Vestlandet som utrolig vakkert, så ikke helt umulig det. Det er jo litt mer "midt i mellom" også; bra for alle det, og Jensi er jo helt nordfra så for han er reiseveien da sikkert ikke helt avskrekkende. Samboen skal på et annet slags stevne, kulekast, og det er visst i Ålesund; ganske sent i august. Men hva med de andre da tro? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 13:56 | |
![]() | Dere må ikke regne med at jeg møter opp til noe ordspilltreff med det første i alle fall. Men å kombinere håndbak og ordspill var nå rart da. Håndbak er ikke noe undertegnede driver med. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 14:18 | |
![]() | Jensine: Håndbak er heller ikke noe jeg pleier å drive med. Men jeg åpner opp for abelon sin hobby nr to. Kanskje det er gøy som bare det? :-) Selvsagt blir du med på ordspilltreff. Etter alle disse årene er det på høy tid at vi møtes. Det blir knallgøy! Det blir nok til høsten skal du se. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 21:09 | |
![]() | Håndbak er ikke noe jeg "driver med" heller... Men det er sånn med meg at jeg ikke kan dy meg når jeg "får en sjanse", eller rettere sagt bare tar tak i hånda til "offeret". Merkelig tilbøyelighet kan man nok si! Men Jensi, svar meg helt ærlig: Hva er "hovedgrunnen" til at du ikke vil? og alle "bigrunnene". Du og Ritalina har visst hatt mye artig her i forum lenge før jeg kom til, og er det ikke snart på tide at dere møtes? Jeg har også noen "gode" og "mindre gode" grunner for å ikke stille opp. Men hva er dine? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 21:14 | |
![]() | Eller, jeg kan ta en "stalker"! Vi vet hvor du bor J......, og plutselig en dag står vi utenfor døra di! By the way: har du noen gang vært i Risør? Den Hvite By ved Skagerrak. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:00 | |
![]() | Abelon!!!! Du må jo bli med. Uansett gode, mindre gode grunner. Helledussen menneske! Jeg regner med deg :-) | |