Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 474 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 19:01 | |
![]() | Det burde alle gynekologer tilby, picassa :-). Helst burde de komme opp med en ønskeliste på forhånd; hvem vil du ha bilde av i taket under undersøkelsen? Så når timen kommer, henger ønskebildet der. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 19:30 | |
![]() | Gled deg ritalina, jeg fant bilde av søskenbarnet til Javier Bardem. Nå må du ikke sikle så mye at du tørker ut da: pixabay.com/en/goril...r- 1114750/ | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 20:05 | |
![]() | Jensine er åpenbart like opptatt av Javier som jeg ;-) ..... men hvem sikler du etter da, Jensi og hva med JamesO? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 21:03 | |
![]() | Interessant spørsmål. Har nettopp funnet noen søkeord for dette og skal prøve på youtube og se hva som dukker opp. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 21:30 | |
![]() | Må du søke på youtube for å finne ut HVEM du selv sikler etter? Eller for å bruke mine egne ord; hvem du syns er deilig og digg.... Det kaller jeg å ha tiltro til youtube! Stol heller på egne krefter og egen smak. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 23:22 | |
![]() | Sikler ikke etter noen bestemt kjendis som jeg kan komme på nå. Men som yngre siklet jeg litt etter Anita Skorgan. Husker da jeg var 21 år så siklet jeg etter ei dame som var mer enn dobbelt så gammel som meg. Hun var Norges-kjent som forfatter av åndelige bøker og hun drev med healing. Så jeg ordnet det slik at jeg traff henne og hadde en ca 1 time lang samtale, men jeg var temmelig star struk hele tida og hun var så travelt opptatt med sitt, så det ble ikke noe mer enn det. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 23:26 | |
![]() | ;-) Du betalte for denne timen, da? Men hvordan gikk det med youtube-søket? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 23:34 | |
![]() | Hun sa jeg ikke behøvde å betale, men jeg tror jeg gjorde det Youtube-søket kom det dette ut av når jeg tasta inn søkeordene.: www.youtube.com/watc...6M g1oPhPug | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-16 23:38 | |
![]() | Ah! Woman in love/Barbra Streisand, en av mine favoritter rundt 1980. Den gang jeg var ung og forelsket. Akk akk, det var tider det. :-) | |
| Cygnus | 2018-06-16 23:41 | |
![]() | Yes Emil, jeg er heldig! Håper du finner lykken! PS Mannen min er heldig også!!’;) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 10:52 | |
![]() | Litt nysgjerrig Jensine. At du allerede som 21åring var interessert i "det alternative". Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan kan det ha seg at en ung mann på 21 "er i det landskapet"? For det har kanskje en forhistorie, og "forhistorier" er spennende! Fortell! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 10:55 | |
![]() | Jensi: Mener at jeg leste at Anita Skorgan var singel og på mannejakt for noen år siden. Kanskje hun er det ennå? Jensi + Anita hadde vært så koselig! Just saying..... Fint hvis Anita Skorgan kan komme på banen her nå. Hvis hun ikke er på ordspill, så er det kanskje noen som kjenner henne og som kan tipse? Hvem vet? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 11:09 | |
![]() | Nei fysj! Først "dumpa hun" selveste Jahn Teigen, og så var hun borti en "kjekkas", fikk barn, og dumpa vel han også tror jeg. Dumpedame kanskje? Bra Jensine holder seg unna henne. Hun tygger og spytter ut "ofrene" sine... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 11:22 | |
![]() | Hva? Det var jo henne han likte i sin grønne ungdom. Ikke snakk ned Anita, er du søt. ;-) J/J, ikke hør på Abelon! | |
| trud | 2018-06-17 11:53 | |
![]() | Jahn Teigen var i hvertfall hekta - hun må være mer enn just a pretty face.... | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 12:15 | |
![]() | Vel, man danner seg jo et visst bilde etter å ha sett vedkommende på TV. Sist var vel i Stjernekamp tror jeg. Mange av disse "pretty face" menneskene hopper "fra blomst til blomst", og da er man glad for at man ikke er en blomst... | |
| Emil1960 | 2018-06-17 12:32 | |
![]() | Takk Cygnus ! Ja mannen er nok heldig han også !! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-17 16:39 | |
![]() | Javier Bardem ? Helt ukjent for meg. Ikke min type, men mange artige bilder! Utrolig hvor forskjellig man kan fremstå ved hjelp av sminke og hårfrisyrer. | |
| picassa | 2018-06-18 01:29 | |
![]() | Jeg selger et hus naa,og stylisten var rask til aa se hva som skulle gjoeres av smaa forandringer. Kanskje vi skulle hatt muligheter alle som en til aa bruke stylistenes evner til aa forvandle oss til de vakreste utgaver av oss sjoel.Vi taaler litt sikkel,gjoer vi ikke? | |
| trud | 2018-06-18 03:38 | |
![]() | Det er jo ikke bare utseende som teller - du må jo også ha litt sjarme og kunne kommunikere greit - glimt i øyet og et godt smil.. Hvem tenker du på da?? | |