Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 474 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:12 | |
![]() | Man trenger ikke være for noe man ikke er imot ! Hah | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:14 | |
![]() | Man trenger ikke være i mot noe man ikke er for ! Hah | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:17 | |
![]() | Nøytral ! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:20 | |
![]() | Cygnus er ikke monarkist og heller ikke for Trump. Ergo er Cygnus Cygnus! Men hvorfor ikke prearkist eller monsident? Møtes på midten! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:29 | |
![]() | Ubetalelig logikk :-) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:52 | |
![]() | Det må være en president fra Kystpartiet : www.amta.no/debatt/m...5- 3-254146 | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:55 | |
![]() | Ah! Antismartmålerpartiet. Visste ikke at de profilerer seg på smartmåler-nei. Men har du et navn da? En presidentkandidat? Einar Flydal? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 22:57 | |
![]() | Ja Einar Flydal for president. Da blir det fornuftige forhold i Norge basert på klokskap og fornuft. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:04 | |
![]() | Mon det ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:45 | |
![]() | J/J får abstinenser hvis "smartmålertemaet" ser ut til å "forsvinne". Tenk om vi skulle komme til å "glemme" de smarte målerne! Abstinensene melder seg etter noen få dager... ser mønsteret nå. Men hvis en mulig/umulig president skal være mot smartmålere, og en mulig/umulig kjæreste skal være mot smartmålere og mulig/umulige ordspillere skal være mot smartmålere, så … Hvilke kriterier setter jeg for en mulig/umulig president? Han må i hvert fall ikke ha en PERSONLIGhetsforstyrrelse !! Puh nå fikk jeg fletta inn "yndlingstemaet" mitt også! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:48 | |
![]() | hehe, personlighetsforstyrrelse r! Abelon; hvis jeg skriver at jeg er klin gal, tror du meg? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:49 | |
![]() | Hva, Kystparti i Akershus? Det kan ikke være mange; aldri hørt om dem her. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:55 | |
![]() | Du er klin gal kanskje, men det er på en "god måte". En med en alvorlig forstyrrelse vil aldri si om seg selv at han/hun kan "føle seg/virke klin gal! Nei, det er "alle andre" som er gale! Trump er gal; total mangel på selvinnsikt er galskap. Så du er bare GODgal du :))) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-23 23:58 | |
![]() | Godgal! Det kaller jeg en godgal diagnose, og til å leve med :-) Du burde jo starte en egen tråd der du tilbyr dine tjenester som diagnosestiller :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 00:17 | |
![]() | He he- diagnosestiller, ja! Men å "stille diagnosen" alvorlig personlighetsforstyrrelse ...(forferdelig langt og utrivelig ord) er ikke noen fornøyelse egentlig. Hvordan de første "sakkyndige" i ABB saken kunne "bomme på den" er helt uforståelig. Randi Rosenqvist og "undertegnede" skjønte det med en gang! Så mye penger som ble brukt, og så var diagnosen helt feil; men neste gang var den i hvert fall riktig... Flause kalles det. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 00:25 | |
![]() | Har alltid trodd at «undertegnede» var synonymt med J/J :-) :-) :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 00:28 | |
![]() | Ja, jeg "går i lære"! for å uttrykke meg bedre skriftlig. Så jeg "hermer" etter dere. Og "undertegnede" høres jo flott og viktig ut! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 00:36 | |
![]() | Ikke så rent lite pompøst vil nå jeg si da. :-) I gate med å referere til seg selv som «man». | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 07:36 | |
![]() | He he- ja, med en kjølig distanse til "det lille skrøpelige JEGet". "Very important person"! Ja. det kan "man" jo nesten føle da. Litt moro å skrive sånn, og ikke helt i min gate, "selvfølgelig". | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 07:48 | |
![]() | Dere har ennå ikke vært inne på den personlige grunnen til at jeg skriver "man" eller "undertegnede" i stedet for jeg. Det dere skriver er i og for seg riktig betraktet som kan passe for noen få, men for de fleste og undertegnede så er det en annen grunn til at man velger å bruke "man" eller "undertegnede" i stedet for "jeg". Hva er det tror dere ? | |