Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 470 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-30 22:31 | |
![]() | Gikk mye barbent som barn, ute "i skjæra" og også i gatene. På gress var jo ofte det beste. Noe man minnes med glede... | |
| bris1 | 2018-07-30 22:49 | |
![]() | Jeg husker at jeg som barn løp omkring barføtt om sommeren. Og til tross for at dette var på ei øy med utsikt mot storhavet i nord, så husker jeg bare varme sommerdager, stubber av nyslått gress under føttene og humlesurr. Gress-stubbene var ulidelig vonde i starten, men det tok ikke mange dagene før føttene var herdet. I godt voksen alder ble jeg anbefalt av min fysioterapeut å tråkke rundt på småstein. Helt seriøst vurderte jeg å lage et felt med avrundede småstein i et felt foran kjøkkenbenken, men fant ingen god og praktisk løsning på det. Kanskje en tanke å hente fram igjen. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-30 23:20 | |
![]() | He he, artig! Da må du vel lage en lav kasse. Kanskje sponplate i bunn, og lekter rundt. Høyden blir da ikke så ille; særlig ikke hvis lektene ligger. Og det er jo mulig at bunnen er vel glatt, så det må limes på et teppe, for da sklir ikke steinene. Bredden innvendig blir da ca. 50cm. Høres jo artig ut, men kanskje litt tungvint... | |
| bris1 | 2018-07-30 23:33 | |
![]() | Høyden er definitivt ikke et problem, benken er for høy som den er. Tenker mest på rengjøring. Tror jeg må vurdere rist og sluk i gulvet. Helt gjennomførbart, vaskerommet er like under. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-30 23:46 | |
![]() | Prosjekt! Med vaskerom rett under så høres det jo bedre ut; for det beste er selvfølgelig å kunne spyle steinene innimellom. Så da er vel vinylbelegg inni kassa best. Greit å lime på, og fuge i skjøtene. Er jo verdt et forsøk kanskje. Husker jeg brukte "spikermatte" for noen år siden, da det var så populært. Den var grei å ligge på i en kort periode, men å stå/gå på den ble litt vel heftig. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-30 23:48 | |
![]() | Eller ikke noen kasse, men en "liten forandring" på kjøkkengulvet... | |
| modesti | 2018-07-31 00:45 | |
![]() | Jeg går med gymsokker ( sånne vi brukte i gymmen før) i skogen hver dag, det er veldig bra for knærna, som jeg hadde mye vondt i før. Det blir mye mindre belastning på kroppen, men det lønner seg å begynne med korte distanser. | |
| CaB | 2018-07-31 12:50 | |
![]() | Kan nok være kjekt å ty til gymsokker om det blir litt for ubehagelig å gå helt barfot. Jeg går som regel bare barfot til postkassa eller til stolen i hagen. Og jeg merker at det gjør mindre vondt å gå på grusen nå enn det gjorde for noen år siden. Jeg bor like ved skogen, så jeg gikk barfot i skogen en gang tidligere i år. Og det var så deilig (så lenge jeg passet på å ikke tråkke på furukonglene! Au!) | |
| Cygnus | 2018-07-31 13:35 | |
![]() | Ja kongler er kvasse!! | |