Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 470

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
alone2018-08-11 18:50
Antall innlegg: 387

Sitter her og leser :) :) ....Kommer frem til at jaggu er noen av dere tøffe i trynet altså!!! Tenk å sette en diagnose på en folkevalgt???? tenker på vår politiker!!! som er omtalt !
Gå litt i dere selv....Har dere det godt når dere får rakket ned på andre mennesker ???? Jeg har lov å spørre.....

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-11 19:12
Antall innlegg: 1807

Uff, trykker på linken, men det går ikke. Sign In går heller ikke.

Cygnus2018-08-11 19:49
Antall innlegg: 44845

Abelon, under der det står free, står det browse - trykk på den, så må du gå videre fra der.

Cygnus2018-08-11 19:54
Antall innlegg: 44845

Alone: Jeg tror ikke noen bruker ordet narsissist som en psykologisk diagnose - vi er jo ikke psykologer, men mange slike ord har også en dagligdags allmenn mening. Og i allmenn bruk betyrdet ordet selvopptatt. Jeg forstår ikke hvorfor en ikke skal kunne si det hvis en mener det - om Trump særlig (han er i alle fall den eneste presidenten jeg vet om som står og snakker om sin egen fortreffelighet og din kampanje ved sorgfulle anledninger som f eks i Puerto Rico etter katastrofen der!)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-08-11 21:23
Antall innlegg: 1630

Er det lov å trekke inn en tredje politikermann her? F.eks Sandberg? Hva skal vi si om han da?
Scorer 0 på troverdighet. Kan vi være spente på den politiske skjebnen hans? Eller får det ingen følger? Vi får se.

Akk ja, hva er det med disse politikermennene........

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-11 22:29

Når det gjelder Trump, så har han en diagnose: Narsissisme. Ikke "litt hverdagsnarsissisme"; men i psykologisk forstand; narsissisme. En utviklingsforstyrrelse. Og så er det grader selvfølgelig; og han er nok nær "fullblods". Er det noen som tviler på at Hitler hadde en alvorlig forstyrrelse? Nei, les Psykopatens Diktatur av Ingjald Nissen; der vil mye være lett gjenkjennelig både når det gjelder Hitler, Trump og Breivik. Dette er jo ekstremtilfellene som er veldig tydelige. Utviklingsforstyrrelser har mange fellesnevnere; og også ulik alvorlighetsgrad selvfølgelig. Men felles for dem er at det skaper konflikter med mennesker de omgås. Det er nesten umulig å unngå konflikter med en som er i "forstyrrelseslandskapet" . Og hvis man skal være "veldig grei", så kan man kanskje si at noen (for eksempel politikere) har "et ben innafor"... Carl I. Hagen er nok en av dem.
Sandberg, hmmm, nei, ikke som Hagen. Men Listhaug har nok "et ben innafor" hun også. De aller fleste politikere blir helt "frikjent" selv om man ikke liker dem særlig godt. Men noen har det "lille ekstra" som skaper splid og unødvendig arbeid for de rundt; og de "rydder ikke opp" etter seg. Og de tar veldig ofte ikke feil; i egne øyne.

sijoho2018-08-11 23:06
Antall innlegg: 16

Nå syns jeg du går vel langt, abelon. Du deler ut ulike grader av "forstyrrelsesdiagnoser"" til både den ene og den andre,, eller du frikjenner. Jeg er enig med dem som sier man skal være forsiktig med sånt. Husker selvfølgelig at jeg skrev at jeg syns Trump passer godt til definisjonen av narsissistisk personlighetsforstyrrelse , men burde kanskje ikke gjort det. At han har sterke narsissistiske trekk, og er helt uegnet til å være president, holder jeg fast ved.

berita2018-08-11 23:11
Antall innlegg: 848

Å, nå glemte jeg meg igjen! Sijoho er nicket jeg bruker når jeg spiller tilfeldig,, og hun skal ikke være på forum. Beklager!

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-11 23:32

Over 200 psykiatere, hittil, vil nok sette en klar narsissistisk diagnose på Trump. Han har ikke "bare" trekkene. Mye "dritt" kunne ha vært unngått her i verden hvis folk hadde kjent til tegnene på forstyrrelser.
Nå er vi bare i Ordspills forum; og jeg er fri til å si det jeg ser. Folk med "tendenser" er det heller ingen fornøyelse å ha tett innpå seg over lengre tid, for eksempel i arbeidslivet. Når jeg sier at C.I.H har "et bein innafor", så betyr ikke det at han ville fått en diagnose. Men han er/var ikke "en samlende" leder. Og hans siste utspill viser veldig tydelig at hans virkelighetsoppfatning ikke er "helt frisk". Han kjenner seg igjen i Trump; han synes Trump blir behandla dårlig (og at han selv ofte har blitt behandla dårlig), og så fryder han seg over at Trump er nominert til Nobels fredspris. Når det er så helt opplagt for alle friske folk at det er en helt syk tanke! Ja, det er absolutt over "på den gale siden".

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-11 23:36

Det er normaliseringen av disse uønskede personlighetstrekkene som er farlig. Vi kan alle kjenne oss igjen i "uønsket tankegang/væremåte" av og til. Men det er en vesensforskjell, og der går skillet i alvorlighetsgrad.

Chiraff2018-08-12 00:01
Antall innlegg: 19224

«», «», «», «», «»
Jeg bare siterer Abelon - uoffisiell verdensmester i anførselstegn :-))

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-12 08:16

Yes, det er meg! En liten "anførselsforstyrrelse".. .

trud2018-08-12 14:07
Antall innlegg: 7388

Dere er litt søte, da ;)

abelon - Ikke medlem lenger2018-08-14 20:10

Og så er det Sandbergs tur. Han skal visstnok ta et oppgjør med pressen. Etter å stilt seg lagelig til for hugg, skal han, også, fortelle oss alle at han har blitt dårlig behandla. Pressen er fæle folk; de må tas.
"Fienden av folket", som C.I.H`s "nobelkandidat" kalte dem.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?