Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 574 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-22 11:40 | |
![]() | www.dagbladet.no/kje...e/ 67484671 Kunne du tenkt en sånn som nabo da? Råneren Torodd fra Distriks-Norge? | |
| Cygnus | 2019-05-22 11:47 | |
![]() | Det jeg mener, har ingenting med muslimer å gjøre, men å si at en liker eller ikke liker en hel folkegruppe (f eks svensker eller amerikanere) som om det var en enhetlig entitet! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-22 11:48 | |
![]() | Jo er helt enig i det. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-22 11:55 | |
![]() | Rånere og rednecks går greit å ha som nabo så lenge de gjør en innsats for å holde det ryddig rundt husene og de ikke bedriver for støyete fester. , men da har man jo utelukket denne typen folk også. Men heldigvis er det slik på bygda at folk vokser fra det å være råner, men noen fortsetter som rednecks. Rednecks er jo hyggelige folk som ikke tar seg selv så seriøst og det setter jeg pris på. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-22 12:00 | |
![]() | Men det er klart at for eksempel rusmisbrukere må jo bo et sted dem også. Da jeg var student var det snakk om at bykommunen skulle bygge boliger for rusmisbrukere i nærheten av studentboligene. Det ble gjort en underskriftsaksjon av studentene med hensikt at man ikke skulle få rusmisbrukere i nærheten av studentboligene. Tror det var bare 3 % av studentene som ikke skrev under på dette. (over 180 underskrifter) Jeg var blant disse 3 % som ønsket rusmisbrukerne velkommen. | |
| GreteSB | 2019-05-22 13:21 | |
![]() | Da jeg var barn hadde vi to flyktningeboliger som naboer, 8 familier. Resultatet var at vi fikk nye venner. :) For meg spiller det ingen rolle hvem som er mine naboer, bare jeg slipper fyll og bråk og høy musikk. Ihvertfall daglig. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-22 15:16 | |
![]() | Alle disse hvite "helnorske" A4 folka har jeg ikke et altfor godt bilde av som naboer. Her på Gullhella i Asker så er det mange hvite folk som er svært fordomsfulle. Så lite mangfold som det er enkelte steder er kanskje ikke helt sunt. På Borgen her i Asker (hvor bror til samboer bodde i blokk), så er det det utrolig mange nasjonaliteter, og det er jo spennende synes jeg; ganske sikker på at toleransen der er god; det må den jo nesten være! | |