Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 01:07 | |
![]() | På hvilket grunnlag har hver enkelt velger valgt ham? Ikke utfra noe annet enn seg selv. Han har ingen historie som kan fortelle en mulig tilhenger hvem han er; kun et talk-show program. Så det er vel mest for å protestere på det etablerte at de har valgt ham. Så hva er det annet enn ren psykologi? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 09:21 | |
![]() | Trump har jo vært kjent i USA lenge før dette realityprogrammet, The Apprentice.. Har sett et filmklipp fra Oprah W-show som vel var fra tidlig 1990-tall der Trump ble spurt om han ønsket stille som presidentkandidat. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 09:43 | |
![]() | Her fra Oprah w - show fra 1988 : www.youtube.com/watc...aw fY0EWIiA | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 10:27 | |
![]() | et 25 min , intervju med Donald T fra 1998 : www.youtube.com/watc...4C qF4hjCGI | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 13:54 | |
![]() | Når alt dette er sagt, så vil jeg bare si at jeg hele tiden under valgkampen håpet på at Bernie Sanders skulle vinne. no.wikipedia.org/wik...ie _Sanders | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 19:45 | |
![]() | Ja, vært kjent; men som hva? At han har hatt "et navn" mange kjente til er en ting; men han har ikke hatt noe engasjement som kunne fortelle noe om hva han brenner for. Det historien har fortalt om ham er vel at han har penger? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-17 22:28 | |
![]() | Jo, er helt enig i at Trump i liten grad har kommunisert ut til folk hva han politisk står for i ulike saker i årene før han lanserte seg selv som presidentkandidat. Han har jo ikke vært aktiv politiker før nevnte. Han ville nok ikke blitt president om han ikke hadde vært kjendis. | |