Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 471 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 09:33 | |
![]() | Stemmer bra , jeg stemte H ved forrige stortingsvalg, men nå er jeg blitt anti- H. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 09:59 | |
![]() | Forskjellen på meg selv nå i dag og for 3 år siden er at jeg nå har 20% mer penger i banken, veier det samme, løper 5 % saktere, er 15% mere fysisk sterk, prater bedre,, har ca 2 % mer kunnskap i dag dersom man tar en quiz generell. | |
| Cygnus | 2019-09-05 10:06 | |
![]() | Hvorfor har du blitt anti-H, aran? Erna er da så søøøt!;) | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 10:21 | |
![]() | Er blitt anti H pga smartmålersaken, at Høyre fjerner så mange velferdsgoder, at folk har fått det vanskeligere i forhold til NAV (gjelder ikke meg), st høyrepolitikerne generelt ikke er gode på å ta hensyn til og/eller forstå hvordan folk flest har det, at Erna vil gi EU innflytelse over Norge på ulike områder, at H går inn for at staten skal selge seg for mye ut av store norske bedrifter, fordi H går inn for at utlendinger og kapitalinvestorer skal få tilgang til norske naturressurser som jo eies av folket. Det er jo sprøtt at Kjell Inge Røkke skal få godtgjøre seg så mye av fisken i Norskehavet på denne måten, istedenfor at dette kommer kystnorge med alle dets innbyggere til gode og arbeidsplasser fjernes. Så har vi for eksempel politireformen som har fjernet politiet og lensmannskontor fra mindre kommuner. Folk opplever større utrygghet og utrykningstiden har økt. Virker so om H /Erna ikke skjønner seg på eller bryr seg om hvordan folk har det. H tenker bare kortsiktig økonomi. Sykehusreformene der det fokuseres på økonomi og sentralisering, har gitt utslitte sykepleiere og hjelpepleiere , og andre problemer. At NSB har blitt til Vy og utenlandskeselskaper har kommet inn for å drive. Kortsiktig økonomisk tankegang og for mye fokus på det økonomiske At det har vært for mye privatisering av helsetilbud som aldershjem og lignende og for mye privatisering av barnehager, og annen innførsel av privatisering som går utover folk sin økonomi og trivsel og bare tilgodegjør enkeltpersoner med da økt luksusforbruk. mm | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 11:55 | |
![]() | En annen sak at jeg var registrert som medlem i Høyre i flere år , uten at jeg hadde meldt meg inn der. Dette var i en periode da jeg stemte på Sp stort sett og en gang på Krf og en gang på Rv/Rødt. Oppdaget dette da jeg flere ganger ble oppringt fra H med spørsmål om jeg ville fornye medlemskapet mitt. Så dette tyder på juks med medlemstallene , der hensikten er å få mer statlig støtte. | |
| _BillyTheKid - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 16:30 | |
![]() | 1. Fremskrittspartiet 2. Senterpartiet 3. Arbeiderpartiet Da ble ordputters dag redda en frp`r her gitt | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 18:49 | |
![]() | Da har jeg tatt testen for meg selv slik jeg tenkte og bodde som 18-åring (på studenthybel 3.året videregående skole) og fikk: 1.Rødt 2. Sv 3. Krf | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 18:55 | |
![]() | Forskjellen på meg selv nå i dag og da jeg var 18 år er at jeg nå har ca 500 ganger mer penger i banken, veier 38 kg mer, løper under halvparten så fort på lange distanser, er ca 17 % fysisk svakere , prater mye bedre,, har ca 60 % mer kunnskap i dag dersom man tar en quiz generell. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 19:31 | |
![]() | Hehe- heftige analyser Aran! Ja, der kom det en liten Frp-er gitt! Takk for det Billy. | |
| GloriaM | 2019-09-05 19:57 | |
![]() | Jeg er nok en typisk Høyre-velger, men gidder ikke ta sånne tester, da jeg mener de kan være misvisende | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 20:20 | |
![]() | Jeg har null partitilhørighet; og stemmer på det partiet som har en sak som opptar meg spesielt i det tidsrommet. Veldig navlebeskuende type! | |
| GloriaM | 2019-09-05 20:21 | |
![]() | Liker faktisk Erna, jeg. Skyt meg ved daggry | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 20:27 | |
![]() | Gidder ikke skyte deg, Gloria. Kan jo ikke miste forumsskribent. Du skriver; ".... men gidder ikke ta sånne tester, da jeg mener de kan være misvisende". Seriøst? Hvor mange tar sånne tester på alvor? (Bortsett fra Jensi som tar helt av.) | |
| GloriaM | 2019-09-05 20:28 | |
![]() | ... men er litt sånn som deg også, Ordputter :) veldig skiftende hvem jeg holder med partimessig | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 20:39 | |
![]() | Ordputter; du som er glad i hunder (og kanskje andre dyr?), du kan vel i det minste slå et slag for dyrene og gi dem en stemme da kanskje? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 21:30 | |
![]() | Ja, det nasjonale Dyrepartiet skal få min stemme! Nei, jeg stemmer ikke i år for Asker interesserer meg lite selv om jeg bor her mye. Sånn dustete flyttemeldingsregler gjorde at jeg ikke kunne stemme i Risør på Høyre (som jeg aldri har stemt før), for å få bort Boplikten som er så begrensende. Uff. | |
| Cygnus | 2019-09-05 21:31 | |
![]() | Talia: De færreste, enig (unntatt unntaket som bekrefter regelen, Big J!) Gloria: jeg er FJERNT fra Høyre, men syntes Erna var dyktig og OK sånn generelt - men ble kjempebesviken da hun begynte å snuse på mekking med abortloven, og et par andre ting! | |
| GloriaM | 2019-09-05 23:26 | |
![]() | He-he Taliaen. Glad for at du sparte livet mitt :) | |
| GloriaM | 2019-09-05 23:28 | |
![]() | Huff, Cygnus... abortloven (note to self: don't go there) | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-05 23:33 | |
![]() | Vel, jeg dreper ingen. Ikke insekter, fluer, brunsnegler. Ikke brunskjorter eller parasitter heller. Akkurat nå ble jeg litt usikker på hvilken tråd jeg skriver i ;-) | |