Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| GloriaM | 2019-11-17 10:47 | |
![]() | Unnskyld: Thunberg. Men nå overlater jeg forum til LL, hun er flinkere til å snakke for seg :) Og bris1 trenger ikke å bekymre seg for noen flere kloninger av meg :) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-17 11:06 | |
![]() | Hehe! | |
| Darrang | 2019-11-18 15:04 | |
![]() | Synes Stordalen er en OK fyr. Fins nok mange verre hyklerere i dette landet, som ikke har et rødt øre i banken! | |
| Chiraff | 2019-11-18 21:52 | |
![]() | Jada, jeg synes også at BigValley er en flott gründer med tæl, en mann jeg absolutt har generell respekt for. MEN hvis man har et standpunkt som bl a favner STERKT engasjement for miljøet, MÅ man i større grad leve som man taler. Vi leide et sommersted på Sørlandet for noen år siden, og da kom nevnte herre inntil land daglig med en megaRIB med dobbel motorinstallasjon (i full fart) OG en sykkel. Han skulle være miljøvennlig og sykle en tur, må vite! Og kombinert med flytrafikken hans (som beskrevet i trådstarten), så man faktisk ha lov til å stille noen spørsmål mhp dobbeltmoralismen hans. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 22:45 | |
![]() | Det kalles livsløgn! Ja, Stordalen går heller ikke fri. | |
| Cygnus | 2019-11-18 22:50 | |
![]() | Hvem av oss går fri fra en livsløgn eller to? Den som gjør det, kan kaste den første sten! ; ) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 23:15 | |
![]() | Da blir det ingen steinkasting! | |
| Chiraff | 2019-11-18 23:17 | |
![]() | Ingen av oss går klar av en livsløgn (eller to), men vi (kanskje) sørger vel neppe for at det er av samme skala som det BigValley promoterer. JA, jeg er opptatt av klimaENDRINGER. Er fjernt ifra hysterisk og flyr 4-6 turer t/r pr år til huset i Spania med god samvittighet. Følger intenst med i media mhp dokumentasjon om (evt) menneskeskapte effekter har noe med endringene å gjøre. Hva med en KLIMATRÅD? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 23:58 | |
![]() | Tror den finnes et sted her i "arkivet". Jeg synes det er litt vanskelig å forholde seg til egentlig. Hvor mye er menneskeskapt og hva som er naturlige svingninger? Vi har for eksempel hatt en istid her i Norge for lenge siden. Nei, jeg henger ikke helt med... | |
| Cygnus | 2019-11-19 00:30 | |
![]() | 10000 år siden, Ordputter! Etter det kom mennesker hit og slo seg ned! | |
| Angina | 2019-11-19 02:00 | |
![]() | Jeg sier ja takk til klimatråd, Chiraff. Kan du ikke starte en? | |