Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bris1 | 2019-11-26 10:54 | |
![]() | Hysterisk morsom - og nifst skremmende på samme tid. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 12:41 | |
![]() | Skrev dette på Facebook og linket til et par av mine facebookvenner som er ihuga Trump-supportere. Også litt for å erte de: Vote for Bernie Sanders. Trump maybe has some qualities when it comes to doing things to get things started and get things run efficient without letting the bureaucracy hinder progress. Supposedly. But we do not know how much of the progress Trump is bragging about is real and how much of it is because of the aftereffects of the policy of Obama`s government. And Sanders have so much more things he will do for the less fortunate in USA. Sanders also could have many of the same spesific qualities that Trumps has. A vote for Sanders is a vote for humanity and progress. A vote for Trump is a vote for greed and less empathy. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 13:02 | |
![]() | Ja der kuttet en av dem FB-vennskapet mitt. Hun tålte vel ikke det hun leste. At hun tok det så ille hadde jeg ikke trodd. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 13:23 | |
![]() | Trodde heller ikke at de var oppe så tidlig på morgenen eller så seint på natta, der i USA vestkysten | |
Cygnus | 2020-02-29 13:29 | |
![]() | Trumpianere er ofte som kult-tilhengere, idolet can do no wrong! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 13:54 | |
![]() | Hun som avslutte fb-vennskapet er litt spesiell. Hun har noe sånt som 13 forsterbarn og 5 egne barn. Hun er sterkt motstander av abort og skriver mye om abort på FB. Hun mener at abort er likestilt med drap uansett hvor tidlig aborten skjer i svangerskapet. Hun vokste også opp i en familie der hun som jente ble seksuelt misbrukt av onkel og bror. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 13:56 | |
![]() | Jeg er jo sånn at jeg ser både positive og negative egenskaper med alle presidentkanditatene, men håper Sanders vinner. Men føler at Sanders er en slags underdog og jeg har alltid hatt en tendens til å holde med underdoggene, såfremst disse står for noe som jeg mener er fornuftig. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 14:25 | |
![]() | Hvordan vet jeg dette om den personen: Fordi hun har skrevet en bok om bl.a. sin historie og familiehistorie. | |
Emil1960 | 2020-02-29 16:35 | |
![]() | Michelle Obama bør bli president ! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-02-29 16:51 | |
![]() | Hun har ikke lyst! Og det er forståelig. | |
Emil1960 | 2020-02-29 17:06 | |
![]() | Æsj da ! | |
kda | 2020-03-01 16:00 | |
![]() | Trump er ingen tiltalende person, men likevel tror jeg han har gjort en del bra ting. Det er lov å mene det, vel? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-03-01 16:31 | |
![]() | Kanskje det. Men hva? Jeg vil nok heller si at til tross for Trump så kan det ha skjedd bra ting. Men greier ikke å komme på noe. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-03-01 19:38 | |
![]() | En oppførsel som ville ekskludert enhver politiker på nasjonalt plan i Norge for noen år siden i en voksen manns kropp, likevel vil halvparten av folket i USA ha han til president. Han er å morsom da Donald, bare synd det ikke er en film, men virkelighet, men … www.msn.com/nb-no/ny...sp artanntp | |
Cygnus | 2020-03-01 20:16 | |
![]() | 50% av befolkningen stemte i siste presidentvalg, litt under halvparten av dem stemte på ham - dvs at han ble valgt av ca 25% av USA. Antar han vinner nå også (godt hjulpet av økonomi - samt antagelig en del uhumske juksemakerier!). Verst for de fattige og syke og miljøet!! | |
Cygnus | 2020-03-01 20:16 | |
![]() | Selvsagt er det lov, kda, men det hadde vært ok å vite hva du mener er så bra? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-03-01 20:30 | |
![]() | Han taper for Bernie! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-03-02 09:11 | |
![]() | En slektning av meg skrev dette til meg etter at jeg sendte han en mail om Sanders / Trump og det kommende presidentvalget: Dette er en skikkelig "rød klut" for reaksjonære amerikanere som kaller seg for "konservative." Det finnes langt bedre mennesker i det republikanske partiet enn narcissten Donald Trump. Jeb Bush og Mtt Romney er anstendinge mennesker som begge hadde blitt gode presidenter for USA. Jeg tror dessverre Sanders blir for "rød" for konservative amerikanere. Europa forstår ikke USA at de veleger en notorisk løgner som Donald Trump som president. Det eneste positive jeg kan si om Trump er at han er avholdsmann pga sin avdøde alkoholiserte pilot storebror Fred. Trump er forøvrig via sin skotske mor (som tilhører Mc Donald klanen)etterkommer av den norske kongen Håkon Håkonson. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-03-02 11:04 | |
![]() | Dette sier Bernie Sanders nå på Facebook. En modig presidentkandidat det er verdt å stemme på: The corporate wing of the Democratic Party attacked me and said I'm an existential threat to the Democratic Party. Yes, I’m an existential threat to the corporate wing of the Democratic Party. For too long, the Democratic Party and leaders have been going to rich people’s homes, raising money, and they've ignored the working class and the middle class and low-income people in this country. That has got to change. We got to open the doors of the Democratic Party to millions and millions of people who are trying to get by on 12, or 13 bucks an hour, who can't afford health care, can’t afford child care, who can’t afford to send their kids to college. Those are the people we have to start paying attention to. | |