Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 587

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-19 16:11
Antall innlegg: 4429

Jeg må finne på noe! Hm, ja kanskje for lenge siden, men er blitt så satt nå. Det eneste litt ville jeg har gjort som jeg kan huske er jo å flytte det lille bygget (som jeg har delt med dere).
Nei, blankt her. Jeg har gjort litt sånn "større ting" med/rundt og omkring byggeprosjekter; men altså ikke noe som passer her. Så da så!

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-19 17:10
Antall innlegg: 6062

Har jeg forstått det rett Ordputter at du og din samboer kjøper opp gamle bygg, setter de så i bedre stand, og selger de med fortjeneste ?

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-19 17:44

Jeg benekter å ha ringt T. Når skulle det liksom ha skjedd ? Husker intet.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-19 17:47

Dette var for det meste før jeg traff ham. Nå er det et noe roligere tempo. Jeg tok med foreldrene mine på lasset i mange år! Kombinert husbygger, utleier og pleier.
Ja, du bor jo også tett på dine foreldre; hvordan synes du det er?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-19 18:20

Hukommelsestap? Neida; litt på en snurr kanskje?
Eller så er det ønsketenkning fra T !
Dette må vi komme til bunns i.
Så, Tiram, du må sette frem bevis for dine påstander. Det er du som har bevisbyrden.

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-19 18:52

Hvordan jeg synes det er ? På landsbygda på gårdene er det våningshus og kårbolig over alt. Sånn er det. Helt greit.

auau2020-02-19 18:55
Antall innlegg: 40188

Klatret opp et steinhardt unnarenn i 60-70 meters bakke på langrennski og satte utfor. Har aldri vært så redd i hele mitt liv. Lurer enda på hvor mange km/t jeg hadde. Teorien bak var at nå gutta turde gå opp og hoppe, måtte jeg klare unnarennet. Idioti, har jeg blitt fortalt etterpå. Det er altså mye verre å bare kjøre unnarennet. Jeg datt ikke og tenkte bare på at sletta var så lang at ett eller annet sted måtte ferden ta slutt!

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-19 18:58

Ja har vært bort i det samme selv auau. Har både hoppet i og gjort unnarennet i 50 meters bakke på Rottefella bindinger langrennsski en sugende ekkel følelse var det.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-19 20:13

Ja, DET har jeg også gjort. På slalåmski, og hoppa noen meter, men unnarennet var verst, det gikk veldig fort, og jeg kjørte ned en fyr, som ble rasende. Vi ble ikke hoppere noen av oss nei.

GloriaM2020-02-20 13:07
Antall innlegg: 994

Da jeg bodde på Geilo, sto vi mye på slalåm utenom turistsesongen. Da var det stille i bakken. En gang kjørte jeg alene en hel dag, ikke et menneske å se. Etter mange timers kjøring var jeg nok litt sliten i beina, fikk et feilskjær og akte på ryggen nedover hele worldcup-bakken. Ingen kom til, skiene løste seg ikke ut, men jeg kom heldigvis fra det med skrekken. Det ble min siste slalåm-tur. Ga bort hele utstyret da jeg flyttet fra Geilo.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?