Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 587 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-03-09 22:05 | |
![]() | Men, blir man litt mer godtroende ettersom årene går mon tro? Jeg kan si det rett ut, ja, jeg kan være temmelig naiv. På/over grensen til dum. Ikke særlig mistenksom. Og så forstår man plutselig at menneskene som regel/ofte er ute etter å ikke bare ta lillefingeren, men hele hånda. Greide å røske den tilbake i siste øyeblikk, og mista bare tre fingre... | |
Cygnus | 2020-03-09 22:12 | |
![]() | Nei det tror jeg må være individuelt, ordputter, og avhengig av livserfaring osv. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-03-09 22:35 | |
![]() | Joda, er nok sånn. Og medfødte egenskaper. Jeg har en tendens til å ville hjelpe; og tror at det skal ende positivt, men har altfor ofte erfart at det ikke gjør det. Så min tid som hjelper er snart forbi. Men har jo lært mye da! Jeg kaller det naivt når jeg tror fullt og fast på at de man forsøker å hjelpe ikke vil utnytter situasjonen. Ikke vil strekke strikken. Men den blir strukket, og ryker gang etter gang. Hehe- et litt vel personlig innblikk kanskje, men det er jammen ikke lett å jobbe med å ikke være så godtroende! Sorry avsporing. | |