Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 662

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:09
Antall innlegg: 4429

Kanskje bare en artig tråd?

Aran - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:09
Antall innlegg: 6062

Jo dette har du skrevet ganske nøyaktig før Tiram for ca 3 år siden +/-.

Selv tenker jeg at disse kjendisene er jo også morsomme og det å sette sammen kjendisene i ulike situasjoner og bruke dem som karakterer i historier , synes jeg er morsomt. Innrømmer at det er en fasinasjon jeg har. Når det er sagt så leser jeg ikke slike kjendisblader som Se og Hør og lignende. Det blir alt for kjedelig .

Og den kommunikasjonen jeg hadde med søstra til Siv var info fra meg til henne om tap av sau til rovdyr , så kommuniserte vi litt på mail, . Min hensikt var å fore henne med info hun ikke visste noe om. Hun er jo en miljøvernforkjemper.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:12

Har du en fasinasjon for kjendisgraviditeter Aran? Er det noe du sitter dypt neddykket i; kanskje hver uke; eller er det bare et artig påfunn til en koko-tråd?

Aran - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:15

Dette er jo bare en artig tråd. Tenk på hvor spesielt og morsomt det ville bli, og for et oppstyr det ville bli om to kjendiser som i utgangspunktet i kjendisverdenen ikke hadde noe med hverandre å gjøre, ble gravide sammen...

Dette er bare ment å være en morsom tråd OP, ingen ting seriøst. Likevel kan man jo ha en seriøs baktanke med ideen om at en veldig usannsynlig kombinasjon to kjendiser fikk barn sammen. Denne seriøsiteten gjør jo at man sitrer mer med tanken og da blir det hele mer spennende. Men det er ikke seriøs-seriøst, det er artig-seriøst...

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:16

Fasinasjon blir nok et litt sterkt uttrykk for meg tror jeg. Kan ikke komme på noe i hele verden som jeg er fasinert av sånn over tid.
Et øyeblikksfasinasjon kan kanskje forekommer, men nei, blir vel sjelden fasinert. Skal vi nå se; jeg driver med litt selvanalyse.

Aran - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:17

Ok, Denne tråden er ment å være en pirrende sak for fantasien.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:18

Jeg visste jo det; men Triam trodde du var inne i en dyp og vedvarende fasinasjon. (For å overdrive litt).

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:23

Hvis det er noe jeg fantaserer om innimellom; og som er litt fascinerende; så er det å vinne en kjempesum, og forvalte den på best mulig måte for å gjøre mest mulig positivt...

Men her er vi jo i graviditetstråden; og da skal vi kanskje ta med en personlig historie eller to? Som kanskje er fascinerende...
NEI! roper Tiram. Joda, det skader vel ikke.

Aran - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:29

Tiram liker vel å erte litt.

Bare skriv det du har erfart OP. Synes du er modig som så enkelt kan skrive om såpass personlige opplevelser som du har gjort mange ganger. Om som du sikkert har merket så har det bare styrket deg når det kommer til stykket.

Cygnus2020-04-09 18:31
Antall innlegg: 44845

Jeg er fascinert av folk som er fascinert av kjendiser!

Aran - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:33

Du det kultursnobberiet ditt Cygnus gjø deg ikke større akkurat.. :D

Cygnus2020-04-09 18:37

Kultursnobberi?? Forklar deg!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 18:41

Det var pent sagt av deg Aran!
Ja, hvor åpen kan man egentlig være her i dette åpne forumet?
Synes jo jeg kjenner de fleste av dere ganske godt nå, på en måte.
Og vil vel nesten kalle dere venner, egentlig.
Ja, Tiram liker nok å erte; og jeg prøver å tenke at (som hun sier), så er omtrent alt her inne for henne tøys og fjas. Men jeg liker ikke "overfjasing"; så vi er nok litt på kollisjonskurs kan man si!
Vi har kollidert en del ganger allerede...

TiramB2020-04-09 19:19
Antall innlegg: 781

Hahahaha, ja, da var det på an IGJEN!

Aran skriver og jodler i vei i kjent stil.
OP overanalyserer som alltid.
Jeg lar meg fascinere, igjen og igjen og igjen.

Tar meg en creme brulee mens jeg leser ;-) :-) :-)

Cygnus2020-04-09 19:27

Og jeg, Tiram, kultursnobber meg! Sånn kan det gå! Men synes godt Aran kunne forklare hva han mente!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 19:33

Så du er lettfasinert? Eller så mener du ikke det heller?
Men hvis du synes jeg overanalyserer; så kan jeg jo være enig med deg at det må være ganske fascinerende for en som underanalyserer.

TiramB2020-04-09 19:37

Kultursnobben Cygnus ;-). Syns også han kan forklare :-)

OP: Lettfascinert! Hvor har du det fra?
Overanalyserer? Ja, det gjør du hele tida. Uansett tema. Men nå var det nå Arans hang til kjendiseri som var fascinerende da.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 19:40

Og du underanalyserer; så da er det jo ikke rart at vi er på kollisjonskurs, stadig. Positive og negative ting med begge "tilstandene".

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-09 19:43

Sannsynligvis så har de som analyserer lite et lettere liv enn de som analyserer mye; sukk.

TiramB2020-04-09 19:44

Underanalyserer!
Jeg flirer og ler, OP, av salig galskap.
Det er vel ikke helt det samme som analyse, eller underanalysering som du kaller det.
Kollisjonskurs? Tja. Jeg syns nå egentlig ikke det da.

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?