Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 644 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 14:30 | |
![]() | Som trådstarter ber jeg spillvert/admin slette tråden. Så kan heller noen andre eller jeg lage en ny tilsvarende tråd. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 14:31 | |
![]() | Enten så børtråden slettes eller alle disse innleggene som ikke er relevante for tråden slettes, og det gjelder også bris1 sitt første innlegg i denne råden. Dette ber jeg om som trådstarter. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-18 18:20 | |
![]() | Helt enig! Begynne på nytt; for det er en fin tråd. Synes det sto: Et flyfoto fra 1881. Å, så fint med et gammelt bilde! hehe. RISØR; jeg bor/bodde i RISØR! Og også i ASKER. Håper ingen finner meg; jeg er redd for folk i dette forumet. Det er derfor jeg skriver med dem dagstøtt; for å få litt spenning i tilværelsen. Nei, uff. NÅ blir den i hvert fall sletta! | |
LilleLaila | 2020-04-18 18:31 | |
![]() | Haha, OP, du er fornøyelig! I Halden, der jeg bor, må man unne seg en tur til den eneste uintatte festningen i landet, der svenskene ble jaget og Karl XII ble drept, om det var av en uniformsknapp eller en kule, vites ikke :) | |
Darrang | 2020-04-22 22:05 | |
![]() | Får ta meg en tur til Halden, tror jeg. Fine damer der også, ser jeg :) I Drammen er det ikke stort å se ... muligens en tur opp spiralen kan være fin. | |