Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2020-04-22 20:10 | |
![]() | Vi kom på en ferge fra Malta til Gozo, og da vi ‘landet’, fikk vi tilbud fra en taxisjåfør som kunne ta oss til Victoria - ‘hovedstaden’ - for 2 dollar. Etterhvert begynte han å si at han kunne kjøre oss til diverse severdigheter, for en viss pris, men vi skulle til Victoria, og ville ikke det. Han ble mer og mer opphisset, og senket prisen mer og mer, men vi stod på vårt. Da snudde han seg og sa: ‘So far I’ve been good to you...!’ Hørtes ikke helt bra ut!! Men heldigvis var vi da midt inne i byen og vi kom oss ut av taxien. I minst en halvtime til snek han seg rundt etter oss da vi spaserte rundt - litt skummelt! Men da vi gikk inn i en restaurant forsvant han. Så nå er ett av våre faste uttrykk: so far I’ve been good to you! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-22 20:58 | |
![]() | Ja, jøss den var også høydramatisk Cygnus. Ekling den der drosjesjåføren. Minte meg på da man var på ferie på Madeira i 1998. Satt og spiste tunfiskgryte på en restaurant da en drosjesjåfør kom med et tilbud, Han ville kjøre meg rundt for å se på diverse severdigheter på øye og det skulle være billig. Men det hele luktet ille, så jeg sa nei 3 ganger så gav han seg. | |
| Nixita | 2020-04-22 21:55 | |
![]() | Det får meg til å tenke på snart 30 år siden. Typen og jeg tok taxi fra flyplassen til forhåndsforhandlet pris, sammen med en vakt som sto der. Halvveis ville han ha en god det mer, vi så nei og da stoppet han på motorveien og ba oss gå ut. Så da ble det hans pris. | |
| Cygnus | 2020-04-22 22:00 | |
![]() | Huff - måtte dere gå langt? | |
| Nixita | 2020-04-22 22:30 | |
![]() | Nei vi gikk med på på prisen hans. Hadde ikke mye valg med kofferter og greier. Kjæresten min, den gang, var fristet til å ta igjen, men skjønte det ikke var veldig lurt i fremmed land. | |