Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 541

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
lind2021-12-02 23:34
Antall innlegg: 1325

Ja okei, altså sånn det fungerer.

klara klok2021-12-03 10:37
Antall innlegg: 24

Det er mulig dere har rett, men jeg har faktisk bare startet spill en gang 😂.men men, jeg får la være å gjøre det flere ganger i allefall, og heller bare spille når jeg blir invitert

Det er mulig dere har rett, men jeg har faktisk bare startet spill en gang 😂.men men, jeg får la være å gjøre det flere ganger i allefall, og heller bare spille når jeg blir invitert

Det er mulig dere har rett, men jeg har faktisk bare startet spill en gang .men men, jeg får la være å gjøre det flere ganger i allefall, og heller bare spille når jeg blir invitert

GreteSB2021-12-03 13:46
Antall innlegg: 7777

Det samme som skjedde må med tre meldinger har skjedd meg når jeg inviterer til spill. Jeg trykker flere ganger fordi det henger litt.
Det er nok kanskje løsningen.

GreteSB2021-12-03 14:25
Antall innlegg: 7777

Eller forklaringen… ;)

berita2021-12-05 10:57
Antall innlegg: 848

Trodde først dette egentlig handlet om et ønske om å kunne blokkere spillere man ikke ønsker å spille med, men forstår nå at det er noe annet.

Spør likevel (mobilspill): Hvorfor er ikke blokkering mulig slik det er i Wordfeud? Er det for vanskelig for dem som burde kunne ordne det, eller er det en prinsippsak å ikke gjøre det?

ave - Administrator2021-12-05 14:08
Antall innlegg: 4986

Problemstillingen har vært løftet før. Det vi vet er at det ikke er prioritert å gjøre noe med det, ennå.

berita2021-12-05 15:51

Jeg skulle gjerne vite begrunnelsen. Husker at dette var på tapetet for lenge siden, det var flere som ønsket det, men kan ikke huske at det var noen begrunnelse for å ikke gjøre noe.

Hvem er det som prioriterer, eller lar være å prioritere, ønsker fra spillere i dag? Er man ufin, eller noe som ligner, hvis man ber om informasjon og begrunnelser? Wordfeud har hatt det så lenge jeg har vært med der, det burde være mulig å gjøre det her også hvis viljen er der?

Cygnus2021-12-06 10:23
Antall innlegg: 44845

Det er vel eierne, Betapet, som ikke prioriterte det.

berita2021-12-06 17:05

Dette er det samme intetsigende svaret som vi fikk for lenge siden. Ingen begrunnelser og/eller forklaringer, bare henvisning til noen usynlige eiere som "ikke prioriterte det". Eierne eller eieren, ikke vet jeg, skjuler seg altså under navnet Betapet, som spillet heter på svensk. Skulle ønske noen med interesse for og mulighet til å gjøre endringer, av og til ville vise interesse for spillernes innspill og ønsker.

bladfyken - Administrator2021-12-06 17:38
Antall innlegg: 628

Det er vel mange som kan tenkje seg ulike endringar, men spelvertane/administrator ane (som altså er frivillige, ubetalte, heilt alminnelege spelarar) har ikkje større høve til å påverke eigarane enn kven som helst andre her. Så synest du det blir gjort for lite, berita, så sjå deg i spegelen og skriv til Betapet sjølv. Eller organiser ein protestaksjon eller kva som helst anna som er meir konstruktivt enn å syte og klage på at andre ikkje gjer det som du kan gjere like godt sjølv.

Og ps. Betapet er ikkje berre det "spillet heter på svensk", men namnet på det svenske firmaet som eier og driver Betapet (spelet) og Ordspill. Informasjon om kven som eig og driv selskapet er ope og lett tilgjengeleg for kven som helst som gidd å søkje det opp i staden for å bruke tida på å sutre.

bris12021-12-06 18:23
Antall innlegg: 2601

Svaret ditt, bladfyken, minner til forveksling på svar fra tidligere spillverter som flere av oss er svært glade for ble skiftet ut. Tror de fleste vet at dere er frivillige, ubetalte og "helt alminnelige", men tror også at det er mulig å gi et svar som ikke er så preget av selvforsvar og spydigheter.

berita2021-12-07 10:43

Eg får seia meg lei for at eg har plaga administratorane med å skrive om noko eg tykkjer er viktig. Det var ikkje meininga, og eg tykkjer ikkje eg kan skuldast for å gjera det ofte.

Eg tenkte at det ikkje ville vere korkje korrekt eller ønskjeleg å drive med solospel. No har eg funne to betapet-adresser og sende ein e-post til dei. Har svært lita tru på at ein einskild spelar kjem nokon veg. Hadde det vore ein administrator som skreiv, ville innhaldet hatt større tyngde, det burde iallfall ha det.

Uglapoeten - Ikke medlem lenger2021-12-07 12:12
Antall innlegg: 2

Hell og lykke, berita

Har forsøkt å få svar fra Facebooksiden til Ordspill i lang tid, men det virker som de har sluttet å svare der. Ser meldingene blir lest, men det er ingen respons.
Har tidligere vært mye enklere for oss som kun spiller på appen å henvende seg via Messenger. Og før fikk man jo svar også.
Takk for meg.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?