Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 219

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Pizza-52026-09-03 21:59
Antall innlegg: 101

Ok.
Jeg skreiv litt upresist ang. hvordan man hører slike ånder. Disse har tilgang til alle jordiske språk på den måten at de bare innstiller bevisstheten på et bestemt språk. Og når Jesus sier hallo så er det hallo han sier (telepatisk) og det høres ut som hallo for mottakeren.

Det er slik jeg ser det. Folk får bare tro hva de vil.

Ja det kan jo være slik at ditt møte med nevnte dame gjorde et såpass inntrykk at det var du selv som skapte denne drømmen. Om det ikke var en vanlig drøm så bare vet man det selv.

Kanarifuglen2026-09-03 23:51
Antall innlegg: 1327

Joda Pizza; kan virke som det foregår en slags "åndelig aktivitet" som kan oppfattes av oss som er her på jorda. Men "Jesusdrømmen" var ikke noe annet enn en morsom drøm. Jeg tolker heldigvis ikke sånne underlige greier i hytt og pine. Jeg bare registrerer. Man kan jo undre seg over at vi sannsynligvis eksisterer på en eller annen måte etter dette jordiske livet. Virker som om det er mange som tror det. "Forholdet mitt" til en eventuell Gud/Jesus, er ikkeeksisterende. En mulig eksistens etter døden må ikke blandes med religion. Nå tenker jeg på Kong Harald... At han er et annet sted...

Pizza-52026-09-04 12:28

Når man kommuniserer med folk så føler man dem gjerne . Når jeg kommuniserer med ateister så føler jeg en slags tomhet, og det er greit, men ikke noe som bidrar med lyst til videre kommunikasjon. på den annen side om man er et sted og ateisten er hyggelig og stort sett den eneste som vil kommunisere så syns jeg det er greit , og bedre blir det jo når ateisten har interessante poenger om livet.

Kanarifuglen2026-09-04 20:19

Pizza! Du er en artig skrue. Og som du sier så kan det se ut som om det er bare meg og deg som gidder å skrive her. Men det er mange som har kikka innom. Jeg definerer meg ikke som noe som helst. Hvorfor skal man det? Bra at du synes jeg har noen interessante poenger om livet! Livet er jo en underlig greie.

Pizza-52026-09-07 04:50

Her er NDE historien til den tidligere ateisten Nancy Rynes.

www.youtube.com/watc...Q& amp;t=4s

Legg merke til detaljene.

NDE-historier virker å være den nye "religionen" i verden. Bare på fb er det grupper om dette med flere tusen medlemmer verden rundt.

Kanarifuglen2026-09-07 12:30

Ja, at noe blir populært er ikke alltid så positivt. Jeg har en sjelden gang vært innom youtube og hørt på noen NDE historier. Må tas med en god klype salt. Vi hører vel knapt om sånt her i Norge? Godt beskrevet Pizza: At NDE opplevelser nesten kan bli sett på som "Den nye religionen". Vi må ha et åpent sinn; for det kan absolutt være at noe i NDEhistorier er reelt. Som sagt så er det en overlege og en sykehusprest ved Rikshospitalet som har fatta interesse for dette etter å ha hørt historier fra pasienter. Jeg håper vi hører mer om dette senere. At det finnes "noe" etter døden; ja det gjør det. Veldig undrende etter at disse hendelsene oppsto, som jeg har fortalt om. Sambo og jeg er ikke het bekvemme med det...men må akseptere at det har skjedd. Så ja, døden er ikke slutten på eksistensen vår.

Kanarifuglen2026-09-11 21:00

Prinsesse Astrid gikk ut av tiden i dag; bare to dager etter Haralds begravelse. Det første jeg tenkte var: Hva nå med den lille hunden hennes Vilma, som hun fikk fra omplassering. Regner med at den blir godt tatt vare på; kanskje på "hundegamlehjem". Tenker på Solplassen. Hun sa at Vilma betydde alt for henne.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?