Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 559 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ellw | 2008-10-17 00:21 | |
![]() | jeg har hektet meg på nettsamfunn og spiller sjelden ordspill nå hehe | |
| olapaloma | 2008-10-17 08:05 | |
![]() | eg er ein lesehest men har merka meg i det siste at eg er byrja å leggja merke til ord med 7 bokstavar i teksten..... | |
| Weronix | 2008-10-18 12:09 | |
![]() | eg drømme og om ordspill... sukk... I natt la eg "sørpolekspedisjonen" og fikk 176 000 poeng!...;) Slå DEN dokke!! | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2008-10-18 14:21 | |
![]() | Puh... Og jeg som trodde jeg var rar :) | |
| Torill | 2008-10-18 14:23 | |
![]() | Du ER rar, men det er det visst mange av oss som er. | |
| Helen | 2008-10-18 14:51 | |
![]() | Før har jeg tenkt at vi ordspillere gjenspeiler sammensetningen i befolkningen forøvrig, men vi har kanskje en høyere andel rare? :D | |
| Anja83 | 2008-10-18 14:55 | |
![]() | hahaha, ja vi er sikkert de rareste. Men det kan jo være positivt å være litt rar da. :-) | |
| Lill-Basill | 2008-10-18 15:07 | |
![]() | Mer poeng i å være spesiell enn rar... (dobbel betydning) | |
| Elling | 2008-10-18 18:42 | |
![]() | Hei, tror du bruker tiden din på akkurat det som gir deg energi for tiden, jeg :-) Så lenge du ikke vurderer å få et barn til for å få en ny laaaang fødselspermisjon med ordspill tror jeg du har det meste under kontroll....! | |
| Annhe | 2008-10-19 01:15 | |
![]() | Spesiell eller rar, rart med det, det som er umiddelbart gitt er ikke alltid gjeldende, - "tilfeldig" eller ei? ;) | |
| mcsnurp | 2008-10-22 21:09 | |
![]() | Jeg tror ikke ordspillerne her inne er et representerer et tilfeldig utvalg av befolkningen statistisk sett. Statistisk sentralbyrå vil sannsynligvis kunne si oss noe om det...det gjøres en del pussige undersøkelser om sånne ting. Men spiller det noen rolle så lenge vi trives her...?? Jeg synes det er helt OK å være litt rar. | |
| Alfa93 | 2008-10-22 22:11 | |
![]() | Normal er dessuten et skjellsord... Det betyr at det ikke er noe spesielt ved deg, du er som alle andre... Jeg er sikkert spesiell i noen sammenhenger, og det er bare bra:) Jeg har forrseten også den følelsen av å drive med ordspill støtt. Det føles som om jeg sitter med et brett og en `kloss` med bokstaver foram meg, og må finne bra ord å legge og et bra sted å legge det... noen ganger også med tidspress... sukk... når jeg ser eller sier et ord, begynner jeg ofte å stokke om bokstavene og finne ut hvor mange forskjellige ord jeg kan legge ut fra bokstavene. Her en natt for noen uker siden drømte jeg at jeg møtte Starey på Askimtorget, gikk bort til henne og sa: `Hei, jeg er Alfa nittitre!` også begynte vi å snakke om ordspill... det var litt rart, for det var flere andre rundt oss også, som så rart på oss fordi vi snakket så oppspilt om et så teit spill:) hehe:P Jeg er fryktelig spillavhengig, men det er ikke bare spillet... Da jeg var i Polen en uke, tok jeg meg hele tiden i å tenke `å, tenk at nå sitter de sikkert og har en turnering der hjemme, og snakker om alt mulig rart, skriver morsomme ord og har det hyggelig`, og det var det jeg savnet... jeg må nok ta med meg PC-en min neste gang jeg skal på ferie... eller kanskje la være å reise:) | |
| GI Raffen | 2008-10-23 12:25 | |
![]() | Den var utrolig morsom Weronix! Var selv avhengig. Brukte nesten hele sommerferien på ordspill! Men heldigvis har jeg klart å bli avvent. Så nå har jeg et mer balansert forhold til det! he he Fælt å være hekta!! Man tenker liksom ikke på så mye annet enn når man neste gang kan få tilgang til en PC slik at man kan spille ordspill! | |
| starey | 2008-10-23 13:08 | |
![]() | Haha Alfa! Kanskje vi må avtale og møtes på Askimtorget en gang ;). Uansett, jeg er en slags blondine med rosa extensions, ganske lett å kjenne igjen. Bare rop ut hvis du ser meg. ;) | |
| Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-10-23 13:34 | |
![]() | Ja, kjenner ikke dere hverandre live? | |
| Alfa93 | 2008-10-23 17:00 | |
![]() | Hehe, det skal jeg, Starey:) Nei, Philologicus, vi kjenner hverandre ikke..... men vi bor i samme by:) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2017-09-13 00:06 | |
![]() | No må eg legga meg, trøyt eg også, augene berre vil lukkas. | |